Ahoj
,,Hledal jsem tě, Akashi. Proč tu sedíš a pláčeš? Děje se snad něco? Ublížil ti snad někdo?"
,,Ne jen...můj nejlepší přítel, je tady ve vězení."
,,Vždyť měl být mrtvý, nezdálo se ti to jen?"
,,Ne, bohužel. Nechci, aby tu byl. Měl být mrtvý a teď je tady...co když ti něco udělá."
,,Neboj se, jsem u tebe a mě jen tak nikdo neublíží."
-------------------------------------------------------------------------------
Vrátili jsme se do cely. Sedli jsme si na postel. Zadíval jsem se Akashimu do očí. Byla v nich tak obrovská bolest. Bál jsem se, že o něj přijdu.
,,Akashi, miluješ ho snad ještě?"
,,Takao? Miluji jen tebe, ale bojím se, že se mi to všechno vrátí. Všechno špatné, co jsem udělal. Má být se Shinen v cele, což nemohlo být horší. Poštve ho proti nám. Určitě ho nějak využije a my budeme trpět."
,,Akashi, neboj! Nenechám, aby mi tě vzal...pokud sám nebudeš chtít. Shin si taky může něco zkusit, ale má smůlu, my dva víme nejlíp, jak ublížit."
Tak teď jsem se bál ještě víc, nechtěl jsem ho ztratit. Trvalo mi čtyři měsíce přijmout ho takového, jaký je...zamilovat se do něj a teď jsem ohrožen jeho "zesnulým" nejlepším přítelem...proč já? Osud mi chce ukrást i tu třetí největší lásku v životě. Jsme spolu už půl roku a to je na mě až moc dlouhá doba, ale pořád s ním chci být déle, vlastně už napořád.
,,Akashi, zůstaň tu! Za chvíli jsme zpět."
Potřeboval jsem se projít a trochu se uklidnit. Při mé smůle jsem bohužel nebyl sám. Doprovod mi dělal mladý strážník. Na tváři měl lehký úsměv. Věděl jsem, že to nebude jen obyčejná procházka.
,,Tak co ode mě chceš? Určitě už o všem víš."
,,Jen jsem se chtěl optat, jak to jde. Předčili jste mé očekávání...ty a Akashi a nakonec jsem přijde někdo nový a všechny mé předtuchy a závěry zničí. Necítím se vedle něj dobře."
,,Já ho ještě nepotkal...radši ani nechci."
Pokračování příště...
ČTEŠ
Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️
AçãoToto je pokračování k příběhu vysvobození... ..ovšem už se nebude tolik týkat Shinyy a Gurena. V této knize je hlavní účinkující Takao Kazunari, bývalý bos mafie, který se snaží napravit své hříchy, tím že si je odpyká ve vězení a rovnou se bude sn...