26. díl.

230 97 2
                                    

Ahojky😊
Děkuji i za tvou podporu, vážím si toho aelingalan♥️

,,Tohle bylo moc krásný a smutný zároveň. Každopádně máš talent a tamto předtím jsem nemyslel vážně...ach jo, teď jsem tě akorát rozesmutnil." 

,,To je v pořádku. Mám tebe a mé srdce se opět obměkčí, ale do té doby s tebou do postele jen tak nevlezu." 

,,Já vím, jen jsem žertoval. Stačí mi být vedle tebe. Usínat s tebou, vidět tvůj úsměv nebo to jak se červenáš, vlastně i když se vztekáš je na tebe krásný pohled. Musím se ti k něčemu přiznat. Hledal jsem tě a to dlouho, kolikrát jsem si říkal, proč vlastně? Přišel jsi mi stejný. Ze začátku jsem tě chtěl mučit, vidět tě trpět nebo rovnou zabít, ale čím déle jsem s tebou, tím více jsem si přál být po tvém boku. Chtěl jsem tě pro sebe, zamiloval jsem si tě a když jsem si snažil dát do hlavy, že to tak není...vždy jsi mi dal jistotu, že to tak je a pak jsem plácal hlouposti typu "zlomený" a nakonec jsem takhle opravdu skončil já. Když jsem prohrál tu hloupou sázku, pochopil jsem, že jsi ten jediný, kdo by mi mohl porozumět, kdo by mi pomohl vrátit mé normální obyčejné staré já. Jsem opravdu rád, že jsi mi tu šanci umožnil a doufám, že poté, co jsem ti to řekl, si ji nevezmeš zpět." 

,,Jsem rád, že jsi ke mně takhle upřímný...aspoň někdo. Taky vím, že bys mi neublížil, poznal jsem to právě po té hádce i to že jsi se do mě zamiloval. Byl jsem také rád, ale bylo mi tě i líto, protože tu byl pořád Shinya. No na druhou stranu...když jsme se nedávno setkali, začal mi našeptávat věci typu, že mě stejně miloval a podobně a já jsem si uvědomil, že mi to za to nestojí. Celou dobu jsem hledal odpuštění jednoho člověka a tím byl Guren. Kdybych mu potom všem znovu rozvrátil vztah, už bych si opravdu hodil lano. Dokonce i Shin na mě zkoušel tyhle líbezné řeči, ale já už si vybral tebe. Protože tě vlastně taky miluji, jen jsem si to nějak nebyl schopný přiznat." 

Pokračování příště...

Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat