George Harrison:
Verdomme. Ik heb het verpest en niet zo'n beetje ook. Als nog dit gebeurd me niet nog eens. Focus George, op je werk.
Rose Jones:
Ik zit levenloos voor mijn uit te staren achter mijn bureau in het kantoor van George. George zelf heeft een vergadering. Ik zet mijn pen op een leeg blaadje en kras erop los. Terwijl ik voor me uit blijf staren.
'Rose? Wat doe je.' Pleun komt geschrokken het kantoor binnen. Ik schrik op uit mijn gedachtes en kijk naar het vol gekraste papier.
'Oh niks, wat doe jij hier?' Ik probeer te glimlachen.
'Ik moest je van George meenemen om ergens wat te gaan lunchen.' Vol enthousiasme pakt ze mijn hand. Zuchtend laat ik mee meetrekken.
'Kom Rose even lachen.'
'Maar dat is zo verdomd lastig.'
'Wat is er dan?'
'Beloof me dat je dit aan niemand vertelt.'
Pleun doet net alsof ze haar mond dicht ritst. 'Ik beloof het.' Murmelt ze.
'George en ik hebben gezoend.' Fluister ik.
'Wat? Omg dat is echt het beste nieuws van vandaag.' Ze trekt me een sfeervol restaurant in.
We gaan ergens zitten.
'Maar toen zei hij opeens dat dit nooit meer mocht gebeuren want ons werk ging er zogenaamd onder lijden.'
'Dat is bullshit.'
'En gisteravond heb ik hem met iemand anders betrapt.' Ik kijk een beetje verslagen neer.
'Wat een mannetje. Rose jij verdient beter.'
'Kan ik jullie wat inschenken?' Een vrouw van middelbare leeftijd kijkt ons vriendelijk aan.
'Uh, voor mij een muntthee alstublieft.' Zegt Pleun.
'Voor mij koffie.' Ik ben in de mood voor koffie.
'Komt eraan.' En weg is mevrouw.
'Ik weet wat je nodig bent.' Met glinsterende ogen kijkt Pleun me aan.
'Vertel.'
'Lekker een avondje uit met mij.'
'Ik weet niet of dat zo handig is.' Zeg ik een beetje terugtrekkend.
'Natuurlijk wel! Kun je die George vergeten en op mannenjacht gaan.' Pleun is enthousiast.
'Oké, oké ik doe mee.'
'App me je adres door dan kom ik je zaterdag ophalen.'
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik heb tegen George gezegd dat ik liever in het weekend bij River slaap. Ik kon in zijn ogen zien dat hij het vreselijk vond dat ik dat zei. Het liefst had ik mijn lippen op de zijne gedrukt, hem stevig tegen me aangedrukt en gefluisterd dat het niet waar was. Maar dat kon ik gewoon niet.
Dus nu zit ik op de bank bij River. Over een klein uurtje komt Pleun me ophalen. Ik heb geen energie om op te staan.
'Rose kom op je moet je klaar gaan maken.' River komt binnen met een prachtige zwarte jurk in haar handen.
'Ik ga denk ik niet, ik wil slapen.' Zeg ik vermoeid.
'Je hebt geen keuze je gaat.' River drukt de jurk in mijn handen. Verbaasd staar ik haar aan.
'Je bedoelt dat ik dit minuscule stofje moet gaan dragen?'
'Ja en dat is een bevel.' Glimlachend loopt River weer weg.
Zuchtend sta ik op een loop naar de badkamer om me om te kleden en op te maken.
'Lukt het Roosje?'
'Jaja.'
Als ik na een half uur de badkamer weer verlaat ben ik best wel tevreden met het resultaat. River kijkt me goedkeurend aan.
'Vergeet meneer George de god.' Zegt River
'Dat gaat me nooit lukken.'
'Ja met die gedachte lukt dat inderdaad niet.' River rolt met haar ogen.
'Ik ga even Grace bellen, dat heb ik haar beloofd maar het komt er steeds niet van.'
'Doe mijn kleine nichtje even de groetjes.' River drukt een luchtkus naar me toe.
'Ja zal ik doen.' Ik loop naar mijn kamer en bel Grace. De telefoon gaat twee keer over en dan hoor ik haar stem.
'Met Grace.' Zegt ze vrolijk.
'Hey Gracie met Rose.'
'Rose! Hoe gaat het?'
'Goed hoor en erg druk, en hoe zit het me jou?'
Grace en ik kletsen over van alles en nog wat en ik beloof haar om haar snel weer terug te bellen.
'Rose, Pleun is er.' Roept River.
'Ik kom!' Ik loop naar de woonkamer waar Pleun met River zit te kletsen ze heeft nog een ander meisje meegenomen.
'Hey.' Zeg ik.
'Hoi! Ik ben Ava.' Zegt ze ik neem haar snel in me op ze heeft krullende zwarte haren die net over haar schouders komen en bruine ogen ze ziet er erg vriendelijk uit.
'Rose.' Ik glimlach.
'Is het goed dat Ava meegaat?' Vraagt Pleun.
'Ja natuurlijk gezellig! River wil je ook mee?' Vraag ik.
'Ik dacht dat je het nooit zou vragen heb je tien minuten?' River haast zich naar haar kamer.
'Waar willen we heen gaan?' Vraagt Pleun.
'Ik ken het hier niet zo goed als jullie dus zeg maar.' Zeg ik.
'Er is een nieuwe club net een week open maar er komen wel goede recensies vanaf.' Oppert Ava.
'Hoe heet die club?'
'Lucky you.'
'Well let's go to Lucky you.'
Een half uur later zijn we bij de club Lucky you.
'Ik ga even drinken halen.' Schreeuwt River over de muziek.
'Kom we gaan dansen.' Ik word meegetrokken en voor ik het weet sta ik op de dansvloer mijn geweldige moves te showen. Not.
'Hey ik ken jou.' Fluister iemand in mijn oor. Geschrokken draai ik me om.
'Lewis damn je laat me schrikken.' Zeg ik lachend.
'Oeps dat was niet de bedoeling.' Lewis lacht onschuldig.
'Ik kom je ook overal tegen hé.'
'Misschien zijn we voor elkaar voor bestemd.' Lewis klank verandert naar iets bezitterig.
'Ja vast.' Lewis komt iets dichter bij me dansen.
'Oh het spijt me trouwens dat ik je nog niet geappt heb, ik heb het echt ongelovig druk.'
'Maakt niet uit, ik heb zelf ook een drukke planning.'
'Wil je morgen samen lunchen?'
Ik twijfel, maar ja wat maakt het uit het hoeft geen date te zijn.
'Lijkt me leuk!'
'Goed ik haal je om twaalf uur op, ik weet je adres.'
Lewis komt steeds dichter bij me staan. Op een gegeven moment is hij zo dicht bij dat ik zijn adem kan ruiken. Oh god hij gaat me zoenen. Ik bereid me voor maar Lewis wordt ruw door iemand terug getrokken.
Hoi!
Ik heb werkelijk weer niks te vertellen.
Binnenkort meer x
XX ME
JE LEEST
De stagiaire
RomanceRose Jones, een lief enthousiast verlegen meisje die stage gaat lopen bij één van de grootste hotelketens van Europa. Aka "Hotel Harrison" George Harrison samen met zijn vader de baas van "Hotel Harrison". Harteloos? Emotieloos? Vrouwenverslinder...