Hoofdstuk 35

6.5K 135 20
                                    

Rose Jones:

George en ik knuffelen nog een poosje in het water. Ik geniet hier zo erg van. Na een tijdje gaan we uit het water en knuffelen we verder op de handdoeken.

'Die jeugd van tegenwoordig! Kunnen gewoon niet van elkaar afblijven.' Twee oude dames kijken geïrriteerd onze kant op. 'Toen ik zo oud was als hun toen kon dat niet hoor!' De vrouw zucht diep. 'Volgens mij is ze zwanger! Dat is toch ongelooflijk! Ze is piepjong.' De zeurende dames proberen te fluisteren maar George en ik kunnen gewoon meegenieten van het gesprek.

'Ja en dan komt de baby en dan is de jongen weg, ik zie het allemaal op televisie gebeuren Thea.' De andere vrouw zucht ook.

'Klopt die jongens zijn hun fatsoen kwijt! Dat arme kind kan straks in haar eentje een kind opvoeden en nu liggen ze gewoon nog te rollebollen.' De vrouw die Thea heet spreid haar handdoek uit en gaat zitten.

'Dames! Zijn jullie hier op vakantie?' George mengt zich in het gesprek en klinkt woest.

'Dat gaat je niks aan wijsneus.' Thea kijkt boos onze kant op.

'Thea rustig, ja jongeman we zijn op vakantie. Jullie ook?' De andere vrouw heeft nog een beetje fatsoen.

'Nee, misschien ziet u het wel maar mijn prachtige vriendin is zwanger.' George kijkt me trots aan. Ik bloos.

'Ik moet natuurlijk wel een stevige ondergrond hebben als we ons kindje krijgen. Dus ik werk full time' Vervolgt George zijn zin.

'Ja dat is inderdaad wel handig, gefeliciteerd met jullie baby in aankomst.' De vrouw klinkt oprecht.

'In welk hotel verblijven jullie, als ik vragen mag.' Ik heb zo'n voorgevoel waar George heen wil met deze vraag.

'Lucia, die jongen vraagt wel hele gekke dingen we moeten hier weg! Ik vertrouw hem niet.' Thea wil opstaan maar Lucia houdt haar tegen. 'Kom op Thea we kunnen best vertellen waar we verblijven.'

'We verblijven in Hotel Harrison jongeman.' Lucia glimlacht en Thea kijkt boos voor zich uit.

'Oh! Dat is een goede keus van u. Door u reservering kunnen we de kamer voor de baby inrichten.' George kijkt de dames zogenaamd heel serieus aan.

'Ik denk dat die jongen aan de drugs zit! Lucia we moeten gaan.' Thea kijkt angstig onze kant op.

'Hoe bedoel je?' Lucia kijkt ook wantrouwig naar ons.

'Omdat ik de baas ben van dat hotel. Ik ben George Harrison. Als u de volgende keer weer een mening over ons heeft. Hou die voor je of stap op ons af. Ga niet tegenover ons roddelen. En ik ben niet zo'n man die zijn vriendin in de steek laat als de baby komt. Die baby is één van de mooiste dingen die me gaat overkomen. Ik hou zielsveel van mijn vriendin en zou haar nooit alleen laten. Ik wens jullie een hele fijne vakantie in ons prachtige hotel.' Ik probeer mijn lach in te houden. God wat hou ik veel van deze man.

De dames houden hun mond dicht. Eindelijk. Thea kijkt ons met open mond aan.Lucia kijkt weg, die schaamt zich.

'Ik ben trots op je George.' Ik druk een kus op zijn mond.

'Wat denken ze wel niet! Je gaat niet met zo'n absurde mening over mijn vriendin en kind praten.' George zoent me volop terug.

'Kom, ik heb nog een verrassing.' Ik maak me voorzichtig los van George en ga staan.

'Nog meer verrassingen?' George kijkt me ondeugend aan.

'Ja, kom.' Ik rol onze handdoeken op en doe ze in de tas. We lopen naar de auto, ik stop de tas in de achterbak. Daarna ga ik op de bijrijdersstoel zitten en typ het juiste adres in.

'Waar gaan we heen schatje?' Vraagt George die de auto start.

'Dat is een verrassing lieverd.'

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

'Bestemming bereikt.' Zegt de vrouw van de navigatie.

We zijn aangekomen bij het favoriete restaurant van George. Het is een sjiek restaurant en je moet iets van vijf maanden van te voren reserveren. Ik had geluk en kon een week van te voren een reservatie maken.

'Rose.' George kijkt me verbaasd aan.

'Suprise!' Roep ik enthousiast.

'Rose dit had je niet hoeven doen.' George pakt mijn hand vast en drukt het tegen zijn wang aan.

'Jawel George, je bent jarig.' Ik kijk hem liefdevol aan.

'Hoe weet je dat?' George kijkt me verbaasd aan.

'Toeval, waarom heb je me dat niet vertelt?' Vraag ik.

'Ik hou niet van mijn verjaardag het doet me denken aan vervelende tijden die ik liever mijd.' George drukt een kus op mijn wang.

'Oh sorry, dat wil ik niet.'

'Nee Rose ik ben je juist dankbaar, ik vind het zo lief dat je dit voor me doet.' George kijkt me glimlachend aan.

'Dat is niet lief dat is normaal George, kom we gaan naar binnen.' We stappen de auto uit en lopen hand in hand naar binnen.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Lachend rijden we terug naar huis. George heeft iets te veel gedronken en ik denk dat ik dronken ben van het water, voor mij geen alcohol natuurlijk. We zijn ontzettend melig!

Wanneer we thuis zijn staat en nog één verassing op George te wachten.

'Maak maar open lieve George.' Ik druk een kus op zijn wang. Op de keukentafel staat een rechthoekig voorwerp ingepakt. Voorzichtig trekt George het cadeaupapier ervan af.

'Wauw.' Zegt George zacht.

Het is een grote fotolijst met allemaal foto's van George en van mij erin. In het midden is er een foto van de echo van de baby. Die heb ik de bij de laatste controle meegekregen.

'Rose, dit is prachtig.' George bewonderd de foto's en strijkt met zijn hand over de foto van ons baby'tje.

'Gefeliciteerd George.' Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om hem heen en zoen hem.

Hoi!

Ik ben op vakantie yeet!

Hebben jullie plannen voor in de vakantie?

Is het boek nog een beetje leuk? Ik heb het idee dat ik in herhaling val, tenminste zo voelt het haha

Heel erg bedankt voor de 48K! Jullie zijn geweldig! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen <3

Binnenkort meer x

XX ME

De stagiaireWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu