Hoofdstuk 33

7.1K 142 40
                                    

Rose Jones:

Ik word wakker en voel gelijk George zijn sterke armen om me heen. Ik glimlach en probeer mezelf los te maken. 'Niet doen Rose, vijf minuutjes.' Mompelt George slaapdronken. 

'Jij bent de baas.' Ik ontspan. Mijn gedachtes gaan terug naar gisteravond. 

{Trowback naar gisteravond}

'Het antwoord zit in mijn jaszak.' Ik glimlach. 

George stapt uit het bed en zoekt mijn jas. 'Gevonden.' Roept hij enthousiast. Hij doorzoekt mijn zakken. 'Er zit niks in.' Ik hoor teleurstelling in zijn stem. 

'Jaja, vertel wat krijgen we?' Als het maar gezond is. 

'Babe, er zit oprecht niks in je jaszak.' George kijkt me serieus aan. Hoe kan dat nou? Ik weet zeker dat ik het in mijn jaszak heb gestopt. Ik stap ook uit het bed en loop naar George toe die gehurkt op de grond zit. 'Laat mij eens kijken.'  Ik ga zitten op de koude grond en doorzoek mijn jaszakken grondig. 

'Het zit er echt niet in hé.' 

'Dit is vreemd! Ik weet zeker dat ik het in mijn jaszak gestopt heb.' 

Ik voel dat George zijn handen mijn ogen bedekken.

'Wat denk je?' Fluistert hij in mijn oor. Een rilling vindt zijn weg over mijn lichaam.

'Huh? Wat bedoel je?' Ik probeer me los te maken uit zijn greep. 

'Rose.' Zegt hij zacht. 

'George wat is er?' Vraag ik in paniek.

'We krijgen een jongetje.'  George klinkt zo gelukkig. 

Oh boy..

{Einde trowback}

'Een jongetje.' Mijn handen strelen mijn buik, ik voel hem schoppen. 

'Ik wil hierna nog wel meer kinderen.' Mompelt George. Is hij serieus of nog steeds slaapdronken. 

'Ik ook.' Zeg ik zacht. 

'Ik hoopte stiekem op een jongetje.' Zegt George hij drukt een kusje op mijn buik. 

'Het maakt mij niks uit, als het maar gezond is.' 

'Ja dat is prioriteit één maar als hij later zusjes krijgt kan hij die beschermen.' George zijn stem klinkt zo blij. God ik hou van deze man. 

'Heb je al een naam in gedachten?' Vraag ik.

'In onze familie is het een traditie dat de baby de naam van de opa of oma krijgt. Die traditie verbreek ik want ik ga mijn kind niet vernoemen naar mijn vader. Hij had je bijna van me ontnomen.' 

'Michael is op zich geen lelijke naam, ik bedoel ik wil de traditie niet verbreken. Wat moet je familie van me vinden?' Ik zucht.

'Er is absoluut geen mogelijkheid dat ons kindje Michael gaat heten. Boeien wat mijn familie ervan vind! We moet ons kindje een mooie naam geven met een speciale betekenis schatje.' 

'Ik ben blij dat je dat zegt. Moet je niet werken?' Het liefst blijf ik de hele dag in bed met George maar ik wil hem niet van het werk afhouden. 

'Ik heb de rest van de week vrij genomen.' 

'Wat? Toch niet voor mij?' Ik ga rechtop in bed zitten. 

'Jawel! Ik heb al zoveel gemist, ik wil bij je zijn.' George trekt me weer in zijn armen. 

'Maar je moet je niet afmelden vanwege mij.' Zeg ik mokkend.

'Schatje, geniet er nou van.' George zoent me en gaat boven me liggen. 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Nadat George en ik ons ding deden. Gingen we samen douchen. We hebben zolang gedoucht dat we iets van drie zwembaden hadden kunnen vullen.

Nu lopen we door supermarkt want George heeft alle hulp in huis weggestuurd voor de hele week.

'Hoe werkt dit?' George zit te kloten met een zelfscanner. Ik begin te lachen en laat hem zien hoe het werkt.

'Was je vroeger ook al verwend?' Vraag ik grinnikend. 

'Laten we eerlijk zijn, ik heb nog nooit boodschappen gedaan.' George drukt een kus op mijn wang. 

'Niet?' Vraag ik verbaasd.

'Nee, we hadden altijd mensen die dat voor ons deden.' George pakt een pak rijst scant het en gooit het in het mandje. 

'Oh.' 

'Ik ben wel blij dat je me overgehaald hebt hoor schatje.' 

'Dat is je geraden.' Ik geef hem een knipoog en kijk naar de producten waar we langs lopen. 

'Hey ben jij ook te koop?' Hoor ik een hoge vrouwenstem zeggen. Ik draai me geïrriteerd om en zie een meisje die over het oog sletterig lijkt.

'Pardon.' Zeg ik.

'Ik had het niet tegen jou.' Ze rolt met haar ogen. 

'Loop door trut, hij is bezet.' Sis ik naar haar.

'Oh nou ja alles kan kapot.' Ze lacht vals.

'Hey wie denk je wel dat je bent? Dit is een supermarkt geen datingsite.' 

'Wat ik denk is dat je vriend knap is.' Ze probeert verleidelijk te klinken. 

'Als ik me er even mee mag bemoeien. Kun je even opdonderen? Laat mijn vriendin met rust en vermaak jezelf. De groeten!' George pakt me vast en trekt me mee naar een ander gangpad. Dat kutwijf laten we verbaasd achter. 

'Het is maar goed dat je iets zei, ik had haar bijna een klap verkocht.' Zeg ik woedend.

'Roosje, blijf even rustig. Ik ben van jou en blijf van jou.' George slaat een arm om me heen.

'Beloof je dat?' Vraag ik, het klinkt wanhopig. 

'Dat beloof ik.' 

Hoi!

Omdat het bijna vakantie is, een extra hoofdstukje! Kunnen wat foutjes inzitten want ik wil gewoon zo snel mogelijk het deel online zetten xoxo

It's a boy! Hebben jullie leuke namen met een betekenis? Let me know :)

40K?!?!?! Lots of love <3

Binnenkort meer x 

XX ME

De stagiaireWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu