*Prov. Natalia*
-Okej rozumie, porozmawiam z córką i dam znać-powiedziała matka a ja miała coraz większe wątpliwości nie wiedziałam o co może jej chodzić.-Niech szybko wraca do zdrowia, bardzo mi przykro.
Miałam mieszane uczucia co do rozmowy matki. Czemu ma jej być przykro nic nie rozumiałam.Jeśli coś się wydarzyło przyrzekam ,że musze być przy nich. Przez ten wieczór trochę się zżyliśmy.
-Natalia chodź tutaj.-zawołała mnie mama która była w kuchni. Posłusznie poszłam do niej.-Pierwsza sprawa jest taka ,że Kuba miał wypadek ma złamaną nogę i rozbitą głowę , drugą sprawą jest to ,że chcą się z tobą spotkać w Warszawie ,chłopaki w hotelu a Kuba w szpitalu. Tylko jest jedno pytanie skierowane do ciebie. Czy chcesz tam pojechać i spotkać ich? To wiąże się z zaległościami w szkole ale to ty będziesz je nadrabiać nie ja więc to twoja decyzja.
Kiedy powiedziała mi to rozpłakałam się na dobre i stwierdziłam ,że natychmiast wyjeżdżamy zresztą byłam już spakowana.
*Skip Time*
Wysiadłam z auta pod dużym luksusowym hotelem w Warszawie był to wysoki apartamentowiec z zewnątrz praktycznie cały oszklony. Naprawdę robił wrażenie. Weszłam do recepcji tam czekali na mnie chłopaki, podbiegłam do nich i z każdym się przytuliłam na powitanie. Pożegnałam się z mamą i pojechałam windą z chłopakami do naszego apartamentu. Zarezerwowali tylko jeden ,bo dostępne był tylko pojedyncze mieszkanie. Mi to odpowiadało nie chciałabym tydzień spać sama w apartamencie byłam bardzo strachliwą osobą i bałam się w nocy naprawdę wszystkiego.
Tomek otworzył drzwi wbiegł do domu i rozłożył się na kanapie na co z chłopcami się zaśmiałam. Weszliśmy za nim i zamknęliśmy drzwi. Szczerze było to cholernie dziwne uczucie siedzieć w jednym pokoju z swoimi idolami ale przecież zawsze o tym marzyłam.
*Prov. Mati*
Nudziło nam się więc postanowiliśmy włączyć horror. Stwierdziliśmy ,że "TO" będzie najlepszym filmem. Rozłożyliśmy się na kanapie i zaczęliśmy oglądać . Nat nienawidziła horrorów o czym nas uprzedziła ,że jak nie będzie umiała zasnąć to nasz a wina.
-Tomek włączaj to dziadostwo bo ja już zaczynam się bać-Nati schowała głowę w koc-uprzedzam ,że jeśli będzie bardzo straszne idę do siebie
Cały film nie był za straszny ale Natalia cały czas siedziała pod kocem i nas wyklinała. Na najstraszniejszej scenie Maks zaczął śmiać się jak opętany. Natalia po filmie poszła spać.
-Tomek łap maskę ja idę napompować balona-powiedziała Maks -tak wiem jestem debilem ale lubię straszyć ludzi. Wziołem laptopa i puściłem rosyjską kołysankę ,Maks w tym czasie napompował balon helem tak aby latał Tomek nasunął na głowę maskę i byliśmy gotowi do akcji.
*Prov. Tomek*
Ubrałem maskę i przebrałem się za klauna trzymając w ręce balona ruszyłem w stronę drzwi sypialni Nati . Mateusz włączył muzykę a ja wszedłem do pokoju. Ściągłem powoli z niej kołdrę po czym schowałem się za łóżkiem tak aby widać było tylko balon. Dziewczyna powoli się przebudzała w tle leciała muzyka a ja zacząłem się głośno śmiać.
-To są jakieś jaja -dziewczyna zaczęła się jąkać- o ja-pie-do-le on tu jest!-wydarła się na całe mieszkanie .
Wstałem i podeszłem do dziewczyny muzyka już nie leciała a chłopaki nie stali w drzwiach. Ona zaczęła płakać i schowała się po kołdrę klnąc. Ściągnąłem maskę i kucnąłem obok łóżka.
-I co postraszyło c'nie?-zaśmiałem się na co dziewczyna się nie odezwała tylko pokazała mi fucka - no nie obrażaj się ,przepraszam
-Wyjdź z tąd chcę spać dziękuje za uwagę ,dobranoc. - powiedziała i chamsko się uśmiechnęła podeszłem do drzwi odpowiadając jej cicho chwyciłem za klamkę ale nie ustąpiła ,szarpnąłem jeszcze raz ale nic z tego.
-No to mamy przesrane-powiedziałem
***************************
No to łapcie kolejny rozdział. Nie jestem z niego zbytnio zadowolona bo bohaterowie mieli pojechać do Kuby ale nici z tego.
CZYTASZ
To tylko zakład
FanfictionCzworo chłopaków założyło się o przypadkową dziewczynę z koncertu. Kto pierwszy ją poderwie będzie miał do niej wyłączne prawo.Który z chłopaków rozkocha w sobie dziewczynę?