-Oczywiście- Uśmiechnęła się i mocno przytuliła.
***Skip time***
*Prov. Mati*
Minął juz tydzień od kiedy odbył się pogrzeb mamy Natalii. Mieszka u nas już 5 dni dzisiaj musimy pojechać do jej starego domu zabrać wszystkie jej rzeczy. Od tragedii jej psychika jest słaba. Całymi dniami przesiaduje w swoim pokoju i płacze. Nie umie patrzeć na jej smutek. Wolałbym być na jej miejscu niż patrzeć na to co się z nią dzieje . Codziennie przychodzą do niej chłopaki. Próbują choć na chwilę odwrócić jej myśli od wypadku.
Z rozmyśleń wyrwało mnie pukanie do drzwi pokoju. Nie musiałem nawet odpowiadać bo w drzwiach pojawiła się dziewczyna. Podeszła do mnie i wtuliła w tors.
-Dziękuję za wszystko. Naprawdę nie wiesz ile znaczy dla mnie to ,że mogę tu teraz być.-powiedziała spokojnie-Nie przejmuj się mną kiedyś się z tym pogodzę. Będzie dobrze-przez ułamek sekundy na jej twarzy pojawił się mały uśmiech.
-Musi być-powiedziałem i przytuliłem jeszcze raz dziewczynę do siebie.
*Prov. Kuba*
Nudziło mi się w domu, Tomek ani Maks nie odbierali telefonu więc postanowiłem pójść do domu Mateusza i teraz już Natalii. Na jakiś czas zawiesiliśmy nasz zakład. Mateusz całkowicie się wycofał ponieważ jego mama postanowiła zaadoptować dziewczynę i jakby nie było jest teraz jego siostrą. Trasę też zawiesiliśmy i oddaliśmy pieniądze za bilety. To trudny czas dla nas wszystkich. Powoli dochodziłem do domu Gędka. Kiedy zobaczyłem ,że niedoszłe rodzeństwo wychodzi z domu.
-Ej Gędek!-krzyknąłem za chłopakiem na co on się odwrócił i przywołał mnie ruchem ręki.
Przywitałem się z Natalią i przybiłem piątkę z chłopakiem.
-Idziesz razem z nami na lody?-spytał szatyn kiwnąłem głową na tak i wszyscy razem ruszyliśmy w kierunku najlepszej lodziarni w mieście. Zadzwoniłem jeszcze raz po resztę zespołu tym razem o dziwo wszyscy odebrali. Umówiliśmy się za pół godziny pod domem Tomka dojedliśmy lody i ruszyliśmy w drogę śpiewając nasze ulubione hity.
************************************
I pyk kolejny rozdział. Chcecie opisy i zdjęcia wszystkich bohaterów z tej części. Ps. pojawi sie kilka nowych postaci.Dajcie znać w kom co o tym myślicie.
Buziaki do kolejnego <3
CZYTASZ
To tylko zakład
FanfictionCzworo chłopaków założyło się o przypadkową dziewczynę z koncertu. Kto pierwszy ją poderwie będzie miał do niej wyłączne prawo.Który z chłopaków rozkocha w sobie dziewczynę?