„Vztek a nenávist jsou jako rybářský háček. Je velice důležité se ujistit, že jsme se na něj nechytili.“ — Dalajláma
Smutné výročí smrti našeho hrdiny
Dnes o půlnoci se již po osmé rozezní zvony na počest tragického skonu Harryho Pottera.
Po pádu Lorda Voldemorta se Harry Potter účastnil soudních procesů se zatčenými Smrtijedy a pak náhle zmizel.
Jeho nejbližší přátelé Ronald Weasley a Hermiona Grangerová, kteří bojovali po jeho boku po něm začali okamžitě pátrat.Velkým překvapením bylo zapojení rodiny Malfoyových. Draco Malfoy se přidal k Potterovým přátelům a Narcissa Malfoyová poskytla ministerstvu veškeré kontakty a finanční podporu.
I přes veškeré úsilí se však hrdinu nepodařilo nalézt.Na Boží hod onoho osudného roku přišla děsivá zpráva. Harry Potter byl nalezen mrtev. Ve spoustě kouzelnických domácností zavládl smutek.
Naší redakci se tehdy nepodařilo zajistit rozhovor s kýmkoliv z rodiny Weasleyových ani s mladou Grangerovou, která záhadně zmizela.
Jediným, kdo byl ochoten odpovědět na pár otázek byl Draco Malfoy. Zde vám přinášíme úryvek z jeho odpovědí.„Máte pravdu, já a Harry jsme nikdy nebyli přátelé a když se dívám zpětně, byla to chyba. Byl jsem svou vlastní vinou ochuzen o možnost zažít přátelství s jedním z nejlepších lidí, co kdy byli naživu. Každý ho opěvoval jako Chlapce, který přežil, Vyvoleného nebo jako Hrdinu. Jen těch pár lidí, kteří byli v jeho blízkosti věděli, jakým doopravdy byl. Doufal jsem, že ho nalezneme, že zakopeme válečnou sekeru a budeme přátelé. Mrzí mě, že jsem k tomu nedostal příležitost a neumím si ani představit, jak musí trpět všichni, kteří mu poslední roky byli blízko. Zatím nevím, kam se můj život bude ubírat dál, ale pokud budu mít možnost, chtěl bych být tím, kdo nalezne a potrestá Harryho vraha. Jestli na celém světě existoval jediný člověk, který si nezasloužil smrt, byl to Harry Potter.“
Ano, přesně tato slova před osmi lety vyřkl syn odsouzeného Smrtijeda Draco Malfoy. Svá slova myslel vážně, neboť dnes je znám jako vrchní bystrozor vyšetřující závažné zločiny. Pokud se náhodou objeví ve společnosti, vždy jen s Ronaldem Weasleym( taktéž bystrozorem) a Hermionou Grangerovou(nyní Weasleyová, patoložka na pitevně u Svatého Munga).
Za osm let se pod vedením Kingsleyho Pastorka dal svět do pořádku. Lidé již zapomněli na útrapy války a s tím spojené ztráty na lidských životech.
My jsme však nezapomněli. Vzpomínáme na našeho Hrdinu, kamaráda, přítele i rodinu. Na Harryho Pottera.
Vztekle zmuchlal noviny a hodil je do krbu.
Tak Malfoy se stal bystrozorem. Syn toho zmetka, který si na Malfoy Manor hrál na nejvěrnějšího Smrtijeda a pak se před Starostolcem snažil tvrdit, že vše dělal ze strachu.
On by chtěl nalézt vraha Harryho Pottera? Není schopen dopadnout jednoho obyčejného chlapa, který vraždí mladé kluky a chtěl by vyřešit něco osm let starého?
Nemá šanci. Nikdy ho nedostane.
Třásl se vzteky a rozhořčením. Popadl z věšáku bundu a vydal se na lov. Musí se nějak odreagovat.
ČTEŠ
Světlo a tma
FanfictionHarry Potter porazil Voldemorta v konečné bitvě a okamžité vlády nad ministerstvem kouzel se ujmula Dolores Umbridgeová. Hrdina, který svým činem ukončil válku, zmizel spolu s bystrozory odvádějícími zbylé Smrtijedy. Poslední zmínka o Harrym je z...