Věnováno nejlepší anymalfoypotter
„Upřímná slova nejsou elegantní. Elegantní slova nejsou upřímná.“
Cigaretový kouř se mísil s alkoholovým odérem a naplňoval celou místnost. Na zemi se válelo několik prázdných láhví, popelník překypoval nedopalky a u postele spal v sedě naprosto opilý Harry.
Draco si povzdechl, mávl hůlkou a odstranil nepořádek. Okno otevřel dokořán a přešel k Harrymu. Pomocí levitačního kouzla ho dostal do postele a zakryl přikrývkou. Chystal se odejít z pokoje, když ho Harry chytil za ruku.
„Nechci být sám.“
Nepochyboval o tom, že opilý muž je naprosto mimo, přesto si sedl na postel a nechal si tisknout dlaň. Harry začal opilecky mumlat a Draco ho pozorně poslouchal.
„Jsem budižkničemu. Nic jsem nedokázal, nevinní stejně pořád umírají. Akorát jsem všechny zradil a opustil. Rona, Hermionu, Hagrida, Bradavice, Marcuse, úplně všechny. Měl jsem umřít, měl mě zabít, když jsem ho prosil.“
Harry zmlkl a Draco přemýšlel nad jeho výlevem. Vypadalo to, že usnul, tak se již podruhé chystal odejít a znovu byl zastaven.
„Draco?“
„Jsem tady, Johne.“
„Nejsi, zase se mi jenom zdáš. Ale je to skvělej sen. Živý Draco by tu se mnou neseděl, víš? Opravdovej Draco neví, že ho mám rád.“
Poslední slova zamumlal už ve spánku, ale Draco mu rozuměl. Konečně se postavil aniž by byl zadržen a zavřel okno. Celou dobu se musel usmívat.
John Alvaro nebo Harry Potter. To je jedno. Má ho rád. A Draco má rád jeho.Tiše za sebou zavřel dveře a pohled mu padl na rozevřený zápisník, ležící na stole. Vzal ho do a začal číst poslední zápis.
Do prdele, Beth.
Vcházím do chodby. Všude je spousta krve a na zemi jsou stopy po táhnutí těla. První místností je kuchyň. Převržená židle i stůl. Na zemi je rozházený kufr s oblečením. Ložnice. Zde pravděpodobně vše začalo. Stopy krve jsou na posteli i na zemi. Panebože, nejraději bych šel pryč. Obývací pokoj. Mezi dveřmi… mezi dveřmi leží první oběť. Žena, Elizabeth Kleinová. Je… byla pobodána ze zadu. Dle stop, se asi snažila utéct. Napočítal jsem…dvacet dva ran. Ten hajzl… nevím, jestli je dobrý nápad, podívat se na druhou oběť. Je to práce Johne…ty to zvládneš… jen se musíš podívat za to zkurvené křeslo. Za… za křeslem je další tělo. Dítě…. Kurva, vždyť ho podřezal jako prase! Chlapec, Tom Klein, věk šest let. Požadavek je jasný. Uklidit tak, aby to vypadalo jako přepadení….. Nevím, jestli to dokážu… ne, nebudu tady uklízet. Najdu toho parchanta a zabiju ho. Stejně jako on zabil malé nevinné dítě.Draco odložil zápisník a v šoku zíral před sebe. Naprosto chápal, proč se Harry takhle opil. Jestli se nemýlil, jednalo se o ženu, která tady byla, když tehdy přišel za Johnem.
Přešel zpět ke dveřím ložnice a tiše je otevřel. Harry stále spal, ale Draco věděl, že ne na dlouho. Tyhle zážitky se neobejdou bez nočních můr. Nepřemýšlel nad následky či vhodností svých činů. Posadil se na postel vedle spícího Harryho a sevřel jeho dlaň v té své.
ČTEŠ
Světlo a tma
FanficHarry Potter porazil Voldemorta v konečné bitvě a okamžité vlády nad ministerstvem kouzel se ujmula Dolores Umbridgeová. Hrdina, který svým činem ukončil válku, zmizel spolu s bystrozory odvádějícími zbylé Smrtijedy. Poslední zmínka o Harrym je z...