20.

2.9K 211 6
                                    

„Máte statečné srdce a smysl pro spravedlnost. A to je právě to, co dělá člověka člověkem.“ — Karel May

Do pokoje začínaly pronikat první ranní paprsky a Draco dočetl poslední stránku ze zápisníku, který včera dostal Johna.
Nemohl uvěřit, že tohohle všeho byl jeho bývalý spolužák svědkem.

V zápisníku nebyly jen poslední vraždy, které Draco vyšetřoval. Byly tam úplně všechny případy u kterých John uklízel.

Vraždy, mučení, znásilnění…

To všechno poctivě uklízel a napravoval. Léčil, měnil paměť, odklízel mrtvoly. A nechával stopy.

Díky oněm zápisům se toho Draco dozvěděl mnohem více, než očekával.

Ať si John vykládal co chtěl, ta spravedlivá část Harryho Pottera v něm zůstala.

U všech svých zakázek dovedl bystrozory k pachateli. Naprosto geniálními způsoby zanechával stopy a přesto vykonal svou práci tak, aby ho nikdo nemohl podezřívat.

Jeho zápisy byly vedeny precizně a detailně, že nemohlo být pochyb o jeho skvěle odvedené práci.

Narazil i na tři odložené případy ve kterých se ovšem Harry angažoval jako pachatel. Jednalo se o závažné zločince, které zabil při souboji.

Toto neměl zapotřebí řešit, kouzelnický svět si jen oddechl, když byl zbaven několika lumpů.

Z případů vražd si udělal několik užitečných poznámek a zápisník pečlivě schoval. Slíbil, že se o Harrym nikdo nedozví a hodlal to dodržet.

Když přicházel na ministerstvo, všude vládl nezvyklý klid. Teprve po chvíli si uvědomil co je za den.

31.10.

Den, kdy byl Voldemort poprvé poražen se stal uznávaným svátkem na počest
Harryho smrti.

Bylo pravděpodobné, že dnes zde nikoho nepotká. Vydal se do své kanceláře a přepsal své poznámky do složky s případem. Chystal se zvednout, když si všiml vzkazu přilepeném na kalendáři.

Dnes v sedm hodin u nás. Zpoždění se netoleruje.
H+R

Jako každý rok, i letos ho Weasleyovi pozvali k sobě. Pak se společně přesunou do Doupěte a budou si dlouho do noci povídat a vzpomínat. Měl tyto shledání rád. Vždy se cítil jako součást velké milující rodiny.

Vzápětí si však uvědomil, že večer má být v baru. Chvíli přemýšlel, co udělat a pak se rozešel do ministerského sovince. Cestou popadl brk a pergamen a naškrábal vzkaz.

Nevím, nakolik sleduješ dění v kouzelnickém světě, ale dnes je svátek a já se musím zúčastnit jeho oslavy, takže večer nemohu. Pošli mi sovu s náhradním termínem.
D.

Vybral si jednu ze sov a pergamen ji přivázal.

„Najdi Johna Alvara nebo Harryho Pottera. Je to jeden a ten samý muž.“

Sova odletěla a Draco se vydal k sobě domů. Ač nerad, musel uznat, že se potřebuje dát trochu do pořádku.

Po horké koupeli se usadil v kuchyni a listoval Denním Věštcem. Neseděl dlouho a na okno zaťukala sova, kterou ráno odeslal.

Přemísti se ve 14 hodin na Long Street 1687. Budu tě čekat.
H.

Draco zkontroloval hodiny a překvapeně zaznamenal, že už je poledne. Oblékl se a šel si koupit k něco k jídlu, dřív než se přemístí na naprosto neznámé místo.

Světlo a tmaKde žijí příběhy. Začni objevovat