„Milovat není jen mít rád, milovat je věřit, odpustit a znovu podat ruce, milovat je rozdělit duši i srdce.“
Ron Weasley provázen Malfoyovým nevraživým pohledem, vstoupil do kanceláře ministra kouzel. Velkým překvapením byla Hermiona, sedící naproti Kingsleymu.
„Draco, Rone. Posaďte se prosím.“
Oba muži se posadili a spolu s Hermionou se tvářili značně zmateně.
„Dnes ráno jsem měl návštěvu s velmi zvláštní žádostí. Tušíte o koho se mohlo jednat?“
Ani jeden z nich netušil o koho by se mohlo jednat a proto jen zavrtěli hlavou a tvářili se ještě zmateněji než před chvílí.
„Byl zde jistý John Alvaro, který je vlastně zesnulý Harry Potter.“
Tentokrát se dočkal reakce. Hermiona si zakryla zděšeně ústa, Ron byl rudý jak rajče a Draco naopak bledší než obvykle.
„Chtěl se stát ministerským tajným pracovníkem. Z jediného důvodu. Aby jistý bystrozor nepřišel o práci, kvůli jejich vztahu. Počítal i s odmítnutím a přes značnou nechuť, byl ochoten veřejně vystoupit a oznámit, že svou smrt před léty nahrál. Abych byl upřímný, nevěděl jsem co si myslet nebo jak se rouhodnout.“
Draco si nervózně hrál s knoflíčky u rukávu a snažil se zjistit, o čem to sakra Kingsley mluví.
„Rozhodl jsem se. John Alvaro se dnešním dnem stal nejutajenějším pracovníkem ministra kouzel v terénu. I nadále může pokračovat ve své dosavadní činnosti a samozřejmě jeho blízké či intimní vztahy s pracovníky ministerstva jsou naprosto legální.“
Opravdu to řekl? Opravdu by Draco mohl být s Johnem a přitom by se nemuseli obávat o práci nebo o stíhání ministerstvem? Problém je, že stále neví, kde John je.
„Pro případ, že bych se takto rozhodl, mi zde pan Alvaro něco zanechal. Tady tohle je pro manžele Weasleyovi.“
Podal jim tlustý, kožený deník. Na něm byl položený vzkaz a Hermiona se jala přečíst ho nahlas.
Rone, Hermiono!
Jistě vás trápí otázka, proč jsem se nevrátil, proč jsem vás nepožádal o pomoc. Mrzí mě to, ale nemohl jsem. Na následujících stránkách je vysvětlení událostí od pádu Voldemorta. Snad vám to vysvětlí, proč bylo nezbytné, abych zmizel z vašeho života.
Ps: Rone, tu ránu jsi si mohl odpustit, ale chápu to. Na tvém místě bych jednal stejně. Jsem na tebe hrdý, jsi skvělý přítel a dobrý bystrozor.
Ps²: Hermiono, ptáčci na střeše si štěbetali, že Weasleyovi budou tři. Gratuluji!Hermiona si tiskla dlaň k ústům, aby potlačila vzlyk, který se dral ven. Kingsley však pokračoval.
„Draco, tohle je pro tebe.“
Blonďatý bystrozor neváhal a obálku otevřel. Uvnitř byl list papíru a klíč. Okamžitě se do něj začetl.
Milý Draco,
netvař se zklamaně, že Weasleyovi dostali soupis mého života a ty jen jeden dopis. Pokud o to ještě stále stojíš, nabízím ti sebe i s vyprávěním co se tehdy po válce dělo. To by snad mohlo být lepší než deník. Klíč, který jsem ti dal do obálky je od mého domu.
Grimmauldovo náměstí 12.
Budu tě čekat.
HarryDraco se neubránil širokému úsměvu, když sevřel klíč v dlani. Kingsley to celé sledoval s jemným úsměvem na tváři.
„Tak už běž, Draco. Máš volno.“
Draco neváhal a vyskočil na nohy.
„Díky, Kingsley. Za všechno.“
ČTEŠ
Světlo a tma
FanfictionHarry Potter porazil Voldemorta v konečné bitvě a okamžité vlády nad ministerstvem kouzel se ujmula Dolores Umbridgeová. Hrdina, který svým činem ukončil válku, zmizel spolu s bystrozory odvádějícími zbylé Smrtijedy. Poslední zmínka o Harrym je z...