37.

2.5K 195 3
                                    

„Když se ti někdy zdá, že je život příliš těžký, zkus trochu napodobit klauna, kterému sice srdce pláče, ale který přece se smíchem hraje na housle pro jedno dítě, aby se vyléčil ze slz svého srdce.“ — Phil Bosmans

Dracovi se něco na Harryho chování nezdálo. Byl milejší než obvykle, ale hlavně měl pocit, že mu něco tají. Opět, během krátké doby, se vydal do archivu.

Složky s vlkodlaky, proměněnými během války, nebylo těžké najít. Bylo jich dohromady pouze dvacet, takže jejich studium mu jistě nezabere příliš času.
Vzal si papíry do kanceláře a cestou se zastavil pro štědrou dávku kávy. Podvědomě tušil, že ji bude potřebovat.

Procházel jedno jméno za druhým a odkládal přečtené složky na kraj stolu. Po přečtení dalšího jména ztuhnul.

Marcus O’Neil.

Draco si ho pamatoval. Byl o tři roky starší než on a jeho lapení byla pouhá náhoda. Přestěhoval se před vypuknutím války se svou matkou a sestrou. V Americe, odkud pocházel, měli velmi vysoké postavení. Tetička Bellatrix si s ním tehdy nehezky pohrála a pak ho předhodila Šedohřbetovi. Moc dobře si pamatoval hrůzu v jeho očích, když měl poprvé mučit a zabít.

Začetl se do jeho složky. Momentální bydliště neznámé. Krátce po vánocích před osmi lety byl hospitalizován u Munga pro pokus o sebevraždu. Podle očitých svědků, byl nebezpečný nejen sám sobě, ale i svému okolí. Listoval dál. Zmínka o práci pro ministerstvo těsně před pádem Voldemorta. Poté dlouho žádné informace, pak pobyt u Munga a naposledy byl viděn před třemi lety na pohřbu své matky.

Chtěl spis odložit, když si uvědomil data, která ve složce viděl. Zmizel po pádu Voldemorta a byl nezvěstný přes půl roku. Stejně jako Harry. Pokusil se o sebevraždu. 28.12.1998. Pár dní po Harryho smrti. Harry je nakažen vlkodlačím genem a Marcus je vlkodlak.

Že by to byla jen náhoda? Proč se tedy dnes Harry choval tak podivně?
Přitáhl si spisy o mrtvých. Černé vlasy, výška odpovídá Harrymu a oči zelené! Ale proč ta zlomená hůlka? Co tím sleduje? A proč mu ksakru Harry neřekl, že to jméno zná? Že zná vraha víc než dobře?

Frustrovaně si prohrábl vlasy a zadíval se kamsi do prázdna. S tímhle případem zjišťoval, že Harryho minulost je tajemnější než se domníval. Netušil proč, ale byl si jistý, že určitou část svého zmizení, Harry strávil v přítomnosti onoho vlkodlaka. Jak moc se to odrazilo na jeho životě měl možnost vidět téměř denně. Konečně mu docházelo, že měl dobré důvody stát se Johnem Alvarou.

Nejprve se chtěl okamžitě vydat za Harrym, ale pak si to rozmyslel. Počká, až se mu sám ozve. Není nejlepší nápad na něj tlačit a připomínat minulost.

Rozhodl se, že půjde domů a udělá si klidné odpoledne bez práce. Přece jen, bylo potřeba v domě uklidit a bez skřítků to musel udělat sám. Popadl sako a nechal na nástěnce vzkaz, že bude doma. Cesto si v kantýně koupil oběd a odletaxoval se domů.

Světlo a tmaKde žijí příběhy. Začni objevovat