[ VYHLÁŠENÍ SOUTĚŽE ]

3.1K 178 158
                                    

Tak je to konečně tady, moji drazí čtenáři. Téměř měsíc uplynul a je načase vylosovat šťastlivce. Aktuálně stále netuším, jaká čísla náhodný generátor vybere, tudíž jsem nesmírně nadšená a i nervózní zároveň! Jste připraveni?

Posledních pár chvil napětí...

A tady máme našich pět vítězných čísel! ♥

6. _Secrett_Girll_

29. HufflepuffNicole

22. SamLockhard

10. e-liskaa

31. zukatoka02

Výhercům moc gratuluji! :) Snad vám první tištěná verze sektorů udělá radost. ^^ Napište mi prosím do zpráv, budu potřebovat vaši adresu a tak. Ti z vás, kteří to stihnout rychle, navíc zvýší svoji šanci na to, aby jim kniha přišla brzy. (Za pár dní budu mít cestu na poštu, takže... chápeme. :D) ♥

Dále zmiňuji, že každému, kdo se zúčastnil, velice děkuji. Odpovědi vás všech (konkrétně na tu poslední otázku) byly dokonalé. Hrozně moc mě potěšily, při čtení jsem se neustále smála a upřímně mě některé opravdu zahřály u srdíčka. ♥

Minimálně 60% lidí odpovědělo, že by při setkání s někým z trilogie zpočátku nemluvilo, ale objímalo většinu postav. :D (Hlavně Tommyho, což... mě vlastně vůbec nepřekvapilo.) xD

Taktéž jsem zjistila, že by některé vaše reakce opravdu stály za to! :D Rozhodla jsem se vám proto několik vět vypsat. (Pokud byste v nějaké poznali svá vlastní slova a vadilo by vám, že je tu mám, klidně dejte vědět a já je smažu.) Každopádně doufám, že to příliš nevadí, jelikož jsem vás o tyto skvosty nechtěla připravit. :)

Pro Tommyho:

„Dám ti sušenku, když zůstaneš naživu a budeš s Faith žít šťastně až do smrti!"

Pro Bena:

„Myslíš si, že se Mickey Mouse jmenuje Mouse příjmením, nebo je to jen označení toho, že je myš?"

Úryvek ze zprávy pro paní Lauriovou:

„Vy jste osoba, která žila strašlivý život, jenom aby jej ztrpčovala ostatním. Z celé knihy vás lituji nejvíc, protože jste vlastně neměla na výběr. Byla jste vsazena do neúrodné krajiny s úkolem, který by zlomil nejednoho člověka. A to, že vás tak dlouho nezlomil a byla jste schopna z tohoto světa odejít s grácií, jakou lovci dozajista nikdy neviděli, je obdivuhodné."

Pro všechny:

„Hurá, vy ještě žijete! Miluju vás, lidi."

Pro všechny:

„Ušli jste obrovský kus cesty, a i když jste občas pochybovali v nějakou tu naději, nevzdali jste se. Jste tady, máte jeden druhého. Jste silní. Vaše přátelství je silné, a to jen tak nikdo nerozbije. A proto... Ať se stane cokoliv... Lososáci dostanou na pařez! A Tommy bude mít sušenek, kolik jen unese!"

Pro Faith:

„Nauč mě prosím tvému úžasnému umění mlácení kluků!"

Pro všechny:

„Mějte sílu lidi. Vím, že se nevzdáte, ale jen abyste věděli, že vám držím palce. Nakopejte těm Lotosákům zadky. Zaslouží si to. Ukažte jim, že na Tommyho a jeho propisku nebo jídlo nemají, že pokud Alexe chytne amok, nepadaj jenom krápníky, a že pokud dá Faith facku, tak to pořádně bolí a hlavně pozor na Kate a její střelecký um! Tady vám Lotosáci ani čokočíno nepomůže!"

Pro Tommyho:

Kámo, ty jsi úplný magor, ale stejně tě úplně zbožňuju."

Pro Alexe:

„Můžu tě obejmout?"

Aww, tohle bylo vážně milé. ♥ Vlastně nejen ta poslední věta, ale všechny zprávy od vás. Je to úplně jiný druh odezvy a popravdě to neskutečně pomáhá jako motivace i zlepšení nálady. :)

Občas se mi stává, že mi někdo napíše, zdali mi zprávy od čtenářů opravdu nevadí... Lidi, propána! Nevadí mi a jsem za ně náhodou moc a moc ráda! Nebojte se mě, vážně nekoušu. :D Jsem vděčná za každý názor, kritiku... klidně můžeme prohodit pár slov, sice mi odpovídání trochu trvá, ale snažím se odepsat na vše. Ať už tady ve zprávách, na youtube nebo na instagramu. ^^

Už to nebudu prodlužovat, a tak jen naposledy dodávám, že tahle soutěž mě opravdu bavila, bylo to něco jiného, ráda jsem si to vyzkoušela a snad (doufám v to), jsem vám tím udělala radost.

Mám vás moc ráda a děkuji, že jste stále se mnou na téhle prazvláštní cestě mého náctiletého já. Mějte se zatím krásně!

– Mia V. ♥

Sektor smrti ➵ Kniha 1. ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat