Alec'le yaklaşık 2 aydır bu evde birlikte yaşıyorduk. Bazen saraya gitsek de genel olarak zamanımız burada geçiyordu.
Bu 2 ayda olan olaylar hakkında biraz bilgi vereyim.
Jace, Clary'nin krallığına yerleşti çünkü ondan ayrı kalmak istemiyordu. Bu esnada düğünleri de yapıldı ve tabii ki biz de katıldık.
Raphael Emma'dan hoşlandığını sonunda kıza itiraf etti. Şimdilerde aralarında bir şeyler var ama kendileri de ne olduğuna ad koymamış durumdalar. Amcam babamın aksine bu ilişkiye laf etmedi ve bu iyi bir şey.
Babamın sağlığı gün geçtikçe iyiye doğru gidiyor ve bundan dolayı çok mutluyum
Alec'le biz de evin arkasına büyükçe bir bahçe kurmuştuk ve ben orada bitki ekip bitki yetiştiriyorum.
"Günaydın sevgilim."
Alec'in sesiyle gözüm ona kaydı. Yatakta ondan önce uyanmış ve kolları arasında yatıyor halde duruyordum. O da şimdi uykulu bir halde uzanmış beni izliyordu.
"Günaydın Alexander."
"Yataktan hiç çıkasım yok, o kadar güzelsin ki." Deyip uzandı ve dudaklarıma bir öpücük bıraktı. Ben de onu kısa bir karşılık vermiştim. "Kim şimdi şu güzelliği bırakıp kahvaltı hazırlayabilir ki?"
İkinci kez beni öptüğünde yine dudaklarına birkaç kısa öpücük bırakmıştım.
"Ama benim karnım aç, seni yememi istemiyorsan kahvaltı yapsak iyi olur."
"O zaman kalk ve kahvaltı hazırlayalım." Deyip üstüme uzandı yavaşça. "Ama önce biraz tatlı almam lazım benim."
Yüzüme küçük öpücükler bırakmaya başladığında dudaklarım yukarıya kıvrılmıştı.
"Tatlı ile karnını çok doyurma istersen." Deyip onu yavaşça yana ittiğimde offlamıştı. "Hadi mutfağa."
Yandaki tişörtü üstüme geçirdiğim zaman o da benim ardımdan yataktan kalkıp yandaki tişörtü eline almıştı.
"Kahvaltı sonrası seks güzel olurdu bence." Dediğinde ona küçük bir bakış atıp yürümeye devam ettim.
"Aklın fikrin bu aralar sürekli sevişmede bakıyorum."
"Senden uzak kaldığım zamanların acısını çıkarıyorum." Deyip arkadan bana sarılmıştı.
"Senden 7 yaş yaşlıyım Alec, daha çabuk yoruluyorum." Dediğinde kulağıma doğru kıkırdadı.
"Bunun yalan olduğunu ikimiz de biliyoruz."
...
Günün geri kalan saatlerinde Alec'le ikimizin de beklemediği bir gelişme oldu. Kapımız çalmaya başlamıştı ve biz misafir beklemiyorduk.
Kapıyı açtığımız zaman Clary ve Jace ile karşılaştık sonrasında bizi hızlıca evin içine doğru ittiler.
"Acilen şu kıyafetleri giyiyorsunuz ve bizimle geliyorsunuz."
Bize uzattıkları oldukça şık kıyafetlere baktığım zaman Alec anlamaz halde onları süzmüştü.
"Neden bunu yapıyoruz?"
"Sorgulama kardeşim, sadece yap." Dedi Jace hızlıca. "Az zamanımız var, hızlı olun biraz."
Nedendir bilinmez sorgulamak yerine yapmayı tercih ettiğimiz için hızlıca odaya girip üstümüzü değiştirdik. Sonrasında onların yanına döndüğümüz zaman ikisi de dışarıya doğru bizi çekiştirmeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Is My Kingdom 2
FanfictionThis is my kingdom kitabının ikinci kitabıdır. ilkini okumayan hiçbir şey anlamaz 😂😂