Selina'yı tekrar suya bırakıp saraya dönmüştüm. Yarın sabah erkenden Izzy ile konuşacaktım ama şu an için önemli olan kısım Alec'ti.
Odaya döndüğüm zaman sinirli bir Alec ile karşı karşıya gelmiştim.
"Olayı anlatacak mısın?"
"Selina bir konuda benden yardım istedi ben de ona yardım ettim hepsi bu."
"Hangi konuda yardım istedi?"
"Jonathan'dan hoşlanıyormuş, o konuda yardım istedi ben de bir süreliğine onun karaya çıkmasını sağladım. Tekrar suya döndü zaten."
Kendimi yalanım için tebrik ettikten sonra dolabıma yöneldim ve içinden kıyafetler çıkarmaya başladım.
"Başka bir şey yok yani?"
"Hayır yok." Dediğimde birden beni kendine çevirdi. Gözlerini ilk defa bu kadar öfkeli görüyordum.
"Bir daha benden gizli iş çevirmeyeceksin anladın mı beni? Senin kocanım, yaptığın her şeyi bilmem gerekiyor. Beni sınama!"
"Tamam üzgünüm." Deyip sıktığı kolumu çekmeye çalıştım ama bırakmadı.
"Canını yakmak istemiyorum Magnus ama sabrımı zorlarsan bunu yaparım."
"Ne?"
"Beni duydun. Ceza mı almak istiyorsun? Çünkü bu gidişle tam olarak yapacağım şey bu olacak."
"Ya öyle mi? Ne ceza vereceksin merak ediyorum bana?" Dedim sinirle. Şu an ben de onun kadar sinirliydim.
"Gözünün önünde başkaları ile flört ederim, yakın olurum. Kafayı yediririm sana."
Kolumu ondan çekip ondan uzaklaştım. Sakin olmam gerekiyordu şu an.
"Sinirlendin mi yoksa?" Deyip arkadan bana yaklaştı. Birden kolunu belimde hissettim. Beni kendine çekip yüzünü kulağıma yaklaştırdı. "Beni sınama sevgilim, sonra sonuçları kötü olur."
"Beni bu şekilde tehdit etme."
"İstemiyorum zaten." Deyip derin bir nefes çekti. "Bana iyi gelen tek şey senken seninle kötü olmak istemiyorum ama beni çok zorluyorsun. Zorlama, sinirlendirme beni."
Kolunu biraz sıkıp beni kendine daha çok çekti.
"Canını yakmak istemiyorum. Lütfen Magnus, beni buna itme."
Cevap vermeyip sadece başımı olumlu anlamda sallamak ile yetinmiştim. Kolunu biraz gevşetti ve boynumu öpmeye başladı.
"Anlaştık o zaman. Seni yatakta bekliyorum, beni çok bekletme."
Beni bırakıp yatağa yöneldiği zaman ellerimi masama koydum ve derin birkaç nefes aldım.
Bu iş birkaç güne bitecek Magnus, biraz daha dayan.
Her ne kadar bu mümkün olmasa da dayanmaya çalışacaktım.
Üstümü oldukça yavaş bir şekilde değiştirip Alec'i hiçbir şekilde takmayarak yatağa ilerledim ve örtüyü açıp yatağa girdim.
"İyi geceler." Dedim sabit bir sesle ama ne yazık ki bu kadar kolay kurtulacak kadar şanslı değildim.
Alec beni kolları arasına alıp kendine çekti ve boynuma birkaç öpücük bıraktı. Öyle kötü bir durumdaydım ki aşık olduğum adamın dokunuşlarından tiksiniyordum resmen.
"Bana kızgın olman hoşuma gitmiyor Magnus."
"Bana nasıl davrandığının farkında mısın sen?" Dedim sinirle. "Lütfen, uyumak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Is My Kingdom 2
FanficThis is my kingdom kitabının ikinci kitabıdır. ilkini okumayan hiçbir şey anlamaz 😂😂