Turned back

1.1K 103 111
                                    

Jace ve Clary'nin ilk sevişmesi için bir sahne yazmamı istiyor musunuz? İsteyen olursa öyle bir bölüm yazacağım. Şu ana kadar hiç tam anlamıyla bir Clace hssi yazmadım bu ilk olacak eğer isterseniz.

Ayrıca hepimiz biraz gergin ve stres altındayız, o yüzden biraz komik bir bölüm yazmaya karar verdim. Hatta şöyle diyeyim, yazacağım her hikayeme komik bölüm yazacağım bu da benden kıyak olsun size.

Bu hikayede tabii kaldığımız yer fazla komik bir yer değildi o yüzden geçmişe dönük bir bölüm olacak. Alec ve Magnus'un evde kaldıkları zamandan bir bölüm. ♥

Magnus:

Bugün evimize Clary ve Jace misafir olarak geleceklerdi, bu yüzden Alec ile hazırlık yapıyorduk. Alec yemek kısmına geçmişken ben de temizlik yapıyordum. Gerçi ne kadar yapıyorsam artık...

"Alec... sence yeterince temiz oldu mu burası." Dediğimde Alec yanıma geldi.

"Magnus, umarım yine tozları halının altına süpürmemişsindir."

"Asla, yapar mıyım ben öyle şey." Dediğimde Alec halıyı kaldırdı ve altındaki tozlara baktı. "Aaa, kim süpürmüş ya onları oraya."

"Düzgün yapmayacaksan ben yapayım, sen yemek yap."

"Asla olmaz. En son yemek yaptığımda ikimiz de zehirlendik unuttun mu?"

"Tavuk çiğ kalmıştı, neredeyse ölecektim." Dedi Alec sinirli gibi yaparak.

"Tavuk çiğ kalmıştı mı?" Dedim gülerek. "Tavuktan hala canlı olduğuna dair sesler geliyordu o derece."

"Askerlik hayatımda ben o kadar kan görmedim, tavuk o kadar kanlıydı ki."

"Ya ne yapabilirim Alec, hayatımda hiç iş yapmadım ben. Yavaş yavaş alışıyorum işte."

"Geçen bana portakal sıktığın zamanı hatırlıyor musun?"

"Hayııır." Dedim kelimeyi abartı bir şekilde uzatarak.

"Bardakta çekirdek kalmıştı ve çekirdek boğazıma kaçmıştı. Öksürmekten ölecektim."

"Ama sonuç olarak büyümle olayı düzeltmiştim."

"Canıma kastın olduğunu düşünmeye başlıyorum." Deyip yandaki süpürgeyi aldı ve halının altında duran pislikleri süpürmeye başladı."

"Alt tarafı birkaç kez kaza olmuş, çok abartma."

"Evi neredeyse yakacağın zamanı da unutmamak lazım."

"Evet o da vardı."

"Balık yapacağımız zaman sana balıkları temizle demiştim, balıkları sabunla yıkamıştın."

"Bana daha açık konuşman lazımdı, benim hatam değildi. Nereden bileyim temizleme olayının içini çıkarmak olduğunu."

"İyi ki son anda fark ettim, yoksa gidip bize balıkları öyle yedirecektin."

"Ama kocacım..." diyerek ona yaklaştım ve ellerimi boynuna doladım. "Sen beni bu beceriksiz ve şapşal halimle de seviyorsun değil mi?"

"Sevmez miyim?" Deyip dudağıma bir öpücük bıraktı. "Sevmesine seviyorum da birazcık daha becerikli olsan iyi olurmuş hani. Koskoca ülkenin prensi halının altına kirleri süpürüyor. Üşengeç kocam benim."

This Is My Kingdom 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin