It's a trick

1.1K 113 115
                                    

Alec:

Yerde öylece çöküp otururken tişörtümü çekiştirip iyiden iyiye kötü olmuş omuz yarama bakmaya başladım.

Hiçbir şekilde müdahale edilmediği için oldukça kötü gözüküyordu ve canımı her geçen saniye daha da yakıyordu. Ama o an için umurumda değildi çünkü aklımdaki tek şey o adamın Clary'e herhangi bir şey yapmasıydı.

Ben bunları düşünürken odanın kapısını açıldı ve şu Leon denen kral içeriye girdi.

Kollarımı çözdükleri için garip bir cesaret örneği göstererek ayaklandım ve aniden adamın boğazına sarıldım. Ama gel gör ki saniyeler sonra kendimi yere itilmiş halde bulmuştum.

"Hareketlerine dikkat et, yoksa bu odadan daha kötü yerlerde kalacaksın."

"Eğer Clary'e bir şey yapmışsan..."

"Yapmışsam ne yapacaksın?" Deyip alayla gülmüştü. "O omuzla ne yapabilirsin ki? Ayrıca Magnus gibi bir kralın senden daha iyi birisini bulacağını düşünmüştüm. Fazla güçlü değilsin. Askerlerim kılıç konusunda pek iyi olmadığını söylediler."

"Asıl alanım kılıç değil çünkü. Bana bir ok ve yay ver, sana neyde iyi olduğumu göstereyim."

"Ok ve yay mı?" Deyip arkasındaki duvara yaslanmıştı. "Beni meraklandırdın şimdiden."

Birkaç saniye sessiz kaldıktan sonra kapıya yöneldi ve "Şifacımı gönderin." Diyerek dışarıya seslendi. "Bakalım ok konusunda cidden iyi misin?"

"En iyisiyim. Buna emin olabilirsin."

"İddialısın, bunu sevdim. Eminim Magnus da seviyordur bu hallerini."

Bir şey demeden dümdüz yüzüne bakmaya devam etmiştim. Sonrasında odaya orta yaşlarda bir adam giriş yaptı.

"Şu esirin omuzunda bir yara var, onu tedavi et. Onunla birtakım işlerimiz var çünkü."

....

Adam omzumdaki yarayı iyileştirdikten sonra birkaç adam beni çekiştirerek odadan çıkarmışlardı.

Kısa zaman sonra karanlığın hakim olduğu bir bahçeye iniş yaptık. Birkaç meşale etrafı aydınlatıyordu ama hepsi bu.

O an gözüm ileride duran Clary'e kaydı. Onu da buraya indirmişti.

Etrafımızda da onlarca asker vardı ve hepsi bana sinir bozucu bakışlar atıyorlardı.

"Evet sayın seyirciler. Bu küçük Edom askeri ok ve yay konusunda son derece iddialı olduğunu söylüyor ve ben de açıkçası bunu test etmek istedim. Michael, öne çık."

Neredeyse benle aynı boyda olan bir adam birkaç adım öne çıkmıştı. Gözleri ve saçları kapkara olan adamın birkaç izi dikkatimi çekmişti.

İzleri bu karanlık yerde parlıyordu.

"Bu Michael, bizim buradaki en iyi ok ve yay kullanan adamımızdır. Hisleri ve görüşü son derece keskindir."

"Büyü ile güçlendirilmemiş bir askerin var mı merak ediyorum." Dedim onun üstündeki işaretleri göstererek. "Sorun değil, adaletsiz maçlara alıştım diyebilirim."

"Bunlar direnç büyüleridir, inan bana ok konusunda herhangi bir büyü kullanılmadı. Şartlar eşit kısaca."

"Pekala, o zaman neyi bekliyoruz?"

"Öncelikle, eğer ki eline verilen ok ve yayla yanlış bir şey yaparsan burada yüzlerce asker aynı anda tepki verecektir. O yüzden uslu durmaya bak."

This Is My Kingdom 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin