Welcome to new chaos

1.6K 132 167
                                    

Emma'yı görseldeki gibi bir kız olarak düşünün ♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emma'yı görseldeki gibi bir kız olarak düşünün ♥

3. Kişi Ağzından:

Raphael Emma'nın kapısını çalmadan içeriye girmişti. Saray onundu, kapı çalmaya gerek duymuyordu.

"Konuşalım."

"Bence konuşacak bir şeyimiz kalmadı."

"Gitmeni istemiyorum Emma."

"Sen benimle herhangi bir şey istemiyorsun. Ya da ne istediğini bilmiyorsun. Sırf hamileyim diye kalmamı istediğini biliyorum Raphael."

Raphael derin bir iç çekip Emma'nın yatağına oturmuştu. İlk defa onun odasına gelmiyordu ama yatağına ilk kez oturmuştu ve rahatsızlık gözüne batmıştı.

"Yatağın çok sert."

"Aslında Magnus'un ayarladığı en iyi yataklardan birisi bu, diğerlerine oranla daha konforlu."

"Sana daha iyisini ayarlayacağım."

"Burada durmak gibi bir niyetim yok."

"Emma!" Raphael aniden sesini yükselttiğinde Emma gerilmişti. "Benim söylediklerime uymak zorundasın."

"Çünkü kralsın."

"Çünkü seni seviyorum ve burada kalmanı istiyorum."

Raphael'in sözleri Emma'yı şaşırtırken Raphael ona yaklaşıp elini yüzüne yerleştirdi.

"Burada kalmanı ve benimle olmanı istiyorum."

"Bunu hiç belli etmiyorsun."

"Söylemem yeterli değil mi?"

"Değil Raphael. Ben yoruldum artık. Bana fahişe gibi davranıyorsun."

Raphael bu söze ne diyeceğini bilememişti. Bazı zamanlar ona cidden çok şerefsizce davranmıştı çünkü.

"Telafi edeceğim, söz veriyorum. Elimden ne gelirse yapacağım."

"Başka kızlarla olmana dayanamıyorum."

"Eğer sorun buysa, senleyken hiçbir kızla olmadım. Buna inanabilirsin. O kadar midesiz birisi değilim."

Emma başını tamam dercesine salladıktan sonra başını Raphael'in omzuna koymuştu.

"Benimle uyu bu akşam." Dedi Raphael onun saçını okşarken. "Hatta, artık her gece benimle uyu, her sabah benimle uyan."

"Sıkılmaz mısın?"

"Sıkılmam Emma, senden sıkılmam. Senden hiçbir zaman sıkılmam."

....

Magnus:

Raphael olanları bana anlattığı zaman bayağı bir rahatlamıştım. Bu aptal olayı halledemez sanmıştım ama yanılmışım. İlk defa kendi başına bir şey başarmıştı.

This Is My Kingdom 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin