Akşam odaya döndüğüm zaman Alec'i ayna karşısında kendini izlerken bulmuştum.
"Bir sorun mu var?"
"Hayır yalnızca, ne kadar yakışıklı bir adam olduğuma bakıyordum." Deyip saçlarını düzeltti. "Sence de öyle değil miyim?"
"Öylesin." Deyip gülerek ona yaklaştım ve arkadan ona sarıldım. "Hayatımda tanıdığım en yakışıklı adamsın sen."
"Benden daha yakışıklı birisini görmemişsindir." Deyip kendini hafifçe bana sürttü. "Bu gece... bir şeyler yapalım hadi."
"Çok isterdim ama kocanın uyuması gerekiyor. Bugün yaptığım büyü beni nedense fazla yordu."
"Yapma Mags, benden mi kaçıyorsun yoksa? Bana kızgın olduğunu düşünmeye başlayacağım böyle devam edersen."
"Sadece... ya da her neyse." Deyip onu kendime çevirdim. "Böyle bir kocam varken yorgunluğumu unuturum ben."
"Ben de öyle tahmin etmiştim."
....
Alec kendini üstümden yana attığında nefes alacak halim bile kalmamıştı. Cidden beni bazen fazla yoruyor.
"Yenilenmiş... hissediyorum." Dedim son bir nefes alarak. Alec'e baktığımda beni izlediğini fark etmiştim.
"Çok şanslı bir herifim." Deyip onun üstüne çıkmıştım. "Ve sende öylesin. Sıra bende."
"Magnus ben... yorgun hissediyorum. Başka zaman devam etsek?"
Beni sakince yana bırakırken şaşırmıştım. Alec normalde çoktan kendisi isterdi bunu.
"Az önce ben de yorgunum demiştim." Dedim biraz tripli bir sesle.
"Evet ama o zaman henüz sevişmemiştik. Şimdi bedenim yorgun hissediyor."
"Sen ve yorgun olmak hah? Pek inanasım gelmedi."
"Uzatma Magnus. Bir kere de olsa beni düşünüp yorgun hissettiğim zaman bana izin versen ölmezsin."
Üstüne örtüyü çekip bana arkasını döndüğünde olaylara anlam vermeye çalışıyordum.
"Özür dilerim, haklısın." Deyip ona yaklaştım ve arkadan ona sarıldım. Omzuna küçük bir öpücük bırakmıştım. "Affet beni."
"Fedakar taraf olmaktan çok yoruldum." Deyip elimi tuttu ve yüzünü bana çevirip dudağıma bir öpücük bıraktı. "Senden birazcık anlayış bekliyorum hepsi bu."
"Haklısın." Deyip onu kendime daha da çektim. "Dediğin gibi, başka zaman devam ederiz."
"Teşekkür ederim. Anlayışlı olmanı seviyorum."
Ona son kez bir öpücük verip gözlerimi kapadım ve onun kokusunu içime çekerek uyumaya çalıştım.
Kısa zamanda da uykuya yenik düşmüştüm.
...
Sabah gözlerimi açtığımda elimle yatağın sol kısmını kontrol ettim ama yatağın boş olduğunu fark etmiştim.
Anlam veremeyip hızlıca gözlerimi açtım ama yatak cidden boştu ve Alec odada değildi.
"Bana mı sinirli yoksa?" Deyip saçımı kaşıdım. Normalde asla benden önce yataktan çıkmazdı. Benden önce uyansa dahi benim uyanmamı bekler ve ben uyanana kadar da beni izlerdi.
Dün gece yüzünden kırgın olabilir miydi?
Umarım öyle değildir. Öyleyse bile gidip gönlünü almam gerekiyordu. Yoksa bütün gün bana trip atar. Daha önce yaşadığımdan biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Is My Kingdom 2
FanfictionThis is my kingdom kitabının ikinci kitabıdır. ilkini okumayan hiçbir şey anlamaz 😂😂