You know him?

1.6K 159 230
                                    

Odamda öylece beklerken kapımın açılması ile ayaklandım ve içeriye giren kızıl meleğim ile gülümsedim.

"Clarissa, şükürler olsun ki iyisin."

Ona sıkıca sarıldığımda o da bana sarılmıştı.

"Magnus, babanın dediği şeyler doğru mu? Cidden hafızanı mı kaybettin?"

"Magnus?" Geriye çekildiğimde kendimi tuhaf hissetmiştim. Bana ilk kez ismimle hitap ediyordu.

"Sana ismimle hitap etmemi sen istemiştin."

"Doğrudur ama hatırlamıyorum. Yine de... tuhaf hissettim. Aynı zamanda güzel de geldi."

Onun saçını okşarken yüzüne büyükçe bir gülümseme yayılmıştı.

"Bakışlarından bile anlaşılıyor, sanki birkaç yıl önceki Magnus gibisin." Deyip bana tekrar sarıldı.

"Bunu fark edebilecek nadir kişilerden birisin. Ah ama Clary, kafayı yemek üzereyim. Babam ve Raphael çok değişik şeyler söylüyorlar. Bir erkekle evli olduğum konusunda şeyler ve delirmemek için zor tutuyorum kendimi."

Ondan uzaklaştığım zaman yüzünde ciddi bir ifade vardı.

"Bana gerçekleri anlatır mısın?"

"Dinlemek istediğine emin misin?" Dediğinde kafa sallamıştım.

"Ne olursa olsun dinlemek istiyorum."

...

Clary olanları anlattığı zaman ben birkaç dakika boyunca kendime gelememiştim.

Alec denen şu adamla cidden bir şeyler yaşamıştık, yani Clary bana asla yalan söylemezdi ve doğruyu söylediğinin de farkındaydım.

"Ben neler yapmışım böyle?" Dedim şoktan çıkamayarak. "Ben... bu ben değilim. Ben olamam."

"Bu tam olarak sendin Magnus, hatta fazla sendin. Onu unutmuş olabilirsin ama ona olan aşkını hala hissediyor olmalısın."

"Öyle bir şey hissetmiyorum, onu görünce sadece içimde tuhaf bir his oluşuyor."

"O tuhaf hissin adı aşk işte, Magnus kabul etmek istemiyor olabilirsin ama ona aşıksın."

Başımı iki yana sallayıp onaylamaz bir şeyler söyledim ama Clary ciddi bir ifade ile bana bakmaya devam etmişti.

"Ona aşık olamam, bu imkansız. Kabus gibi geliyor bu durum şu an bana."

"Kabus filan değil, aslında rüya gibiydi senin için tüm o olanlar. Magnus, bunu bir şekilde çözeceğiz. Şu anlık lütfen Alec'i kıracak ya da üzecek şeyler yapma. Yapacak olursan filan anında geri çekildi. Senin için zor olacak biliyorum ama denemelisin. Hafızan yerine geldiği zaman üzülmemek için bunu yapmalısın. Alec zaten yeterince kırıldı bu ilişkide, onu daha fazla kırma."

"Umrumda mı sanıyorsun Clary?"

"Umrunda olmadığını biliyorum ama ileride umrunda olacak. Bu yüzden lütfen  dikkatli ol."

...

Clarissa ile konuştuktan sonra nefes almak adına bahçeye çıkmıştım. Gerçekten çok gerilmiştim ve delirmemek adına biraz hava almam gerekiyordu.

Tam o sırada sarışın bir adam bana yaklaşmaya başlamıştı.

"Hafızanı kaybettiğini duydum ama bence beni kesin hatırlarsın."

"Sen kimsin?" Deyip tek kaşımı havaya kaldırdığım zaman gülmüştü.

"Gerçekten beni bile hatırlamıyorsun. Ben Jace, Clary'nin biricik kocasıyım."

This Is My Kingdom 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin