Lil' Rabbit

1.4K 118 69
                                    

Alec'le saraya döndüğümüz zaman ileride tartışan Clary ve Jonathan dikkatimizi çekmişti. Tabii biz aile tartışmasına saygılı bireyler olarak yolumuza baktık demeyi çok isterdim ama tabii ki bunu yapmadık ve onların yanına ilerledik.

"Sorun ne burada?" Dedim olaya dahil olarak.

"Abim geceyi Megan'la geçirmiş." Dedi Clary sinirle. "Ona kızın nasıl birisi olduğunu anlatıyorum ama beni dinlemiyor."

"Dün gece bana zaten her şeyi anlattı Megan. Pişman olup özür dileğinden de bahsetti."

"Ben yine de o kıza güvenmiyorum, ondan uzak dur."

"Ben de Jace'e güvenmiyorum ama sana ondan uzak dur demiyorum. Bana karışma Clary. Hayatta en nefret ettiğim şey birisinin bana karışmasıdır."

"Ben senin kardeşinim. Ayrıca Jace benim kocam. Nasıl aynı kefeye koyarsın."

"Jace senin kocan ve zamanında tüm köyü altına almış. Senin için sorun değil ama benim için Megan'ın yaptıkları sorun olmayınca sıkıntı mı çıkıyor?"

Jonathan'ın söylediği şeyle Clary bir süre ne diyeceğini bilememişi.

"Megan'ın yaptığı şeylerle değil bana söylediği şeylerle ilgileniyorum abi. Yoksa kiminle yatmış, kimle ne yapmış bu umurumda değil."

Jonathan alaycı bir tavırla güldüğünde Clary daha da sinirlenmişti.

"Jace ile geçmişi olduğu için sinirli değilsin yani."

Clary sessiz kaldığında Jonathan onun saçına dokundu ve saçlarını yavaşça sevdi.

"Benim kıskanç kardeşim." Diye şefkatle saçına dokunmaya devam etmişti. "Dediğin gibi Jace artık senin kocan. Geçmişi sorun ettiğin sürece ilişkinizi yıpratırsın. Zaten sorun etsen baştan onunla evlenmezdin. Şimdi geçmişe takılmayı bir kenara bırakıp önüne bakmalısın. Megan, sinir bozucu ama son derece cesur bir kız. Bana olanları hiç çekinmeden anlattı. Senin kız kardeşim olduğunu bildiği halde hem de."

"Belki de bu yüzden anlatmıştır." Dedim ikinci kez olaya dahil olarak. "Ondan duymasan bir başkasından garanti duyacaktın. Kendisi sana anlatıp her şeyi ondan duymanı sağladı. Dürüstlük kartına oynayıp güvenini kazandı. Çok zekice bir hareket."

Jonathan bana gözlerini kısarak baktıktan sonra tekrar gülmüştü.

"O kadar detaycı düşünecek tek insan sensin Magnus. Neyse ben gidiyorum, Megan'a etrafı birlikte gezeriz demiştim. Centilmen bir erkek olup sözümü tutmam lazım."

Jonathan yanımızdan giderken Clary sinirle iç çekti.

"Tam bir şeytan. Abimi nasıl da avucuna almış bir günde."

"Sakinleş. Jonathan şu an seks sarhoşu olmuş durumda. Birkaç saate kendine gelir diye umuyorum." Deyip Clary'e sıkıca sarıldım. "Sen abini mi kıskandın bakayım?"

"Kıskandım tabii. Öyle birisi ile olmasını istemiyorum. Tamam, olgun ve anlayışlı bir insan olabilirim ama kocamın eski sevgilisi ile abimin ilişkisi olsun isteyecek kadar olgun olamıyorum."

Alec Clary'nin dediği şeye güldükten sonra "Yalnız bayağı haklı." Demişti. Ben de onu onaylamıştım.

"Sakin ol Clary. Jonathan zeki birisidir. Megan'a kapılmaz yani."

"Öyle umuyorum. Yoksa içimdeki vahşi Clary'i çıkarmak zorunda kalırım."

"Vahşi Clary mi?" Diyen bir sesle üçümüz de Jace'e dönmüştük. "Umarım bunu yatak odamızda çıkarırsın."

This Is My Kingdom 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin