He's fall in love.

1.4K 132 116
                                    

Alec:

"Ben bittim oğlum, bu sefer kesin bittim." Diyerek odaya girmişti Jace.

"Ne oldu yine?"

"Megan vardı ya hani, hatırlarsın."

"Şu senin sekste top noktan olan ve sürekli azdığın soylu kız değil mi bu?" Deyip gülmüştüm. Jace bir ara onun için deliriyordu.

"Evet o. Saraya gelmiş ve bir süre burada kalacakmış." Demesiyle anında ayaklandım.

"Ne?"

"Siktir, çok kötüydü. Clary için yeni oyuncağın mı diye filan sordu ve... ve bana sarıldı. Clary beni öldürecek. Biliyorsun ona ne kadar çapkın olduğum hakkında bir şey söylemedim ben hiçbir zaman. Sadece... kızlarla takılmayı seviyorum demiştim ama şu an... pislik olduğumu düşünüyordur."

"Öyle düşünmesi normal, aynı durumda ben olsam ben de köpürürüm."

"Çok iyi destek oluyorsun kardeşim, teşekkürler."

"Jace zamanında ona bahsetmen lazımdı. Hatta bence tüm geçmişini anlatman gerekiyordu ki kız ileride ne ile karşılaşacağını bilsin."

"İstemedim. Pislik olduğumu bilsin istemedim Alec biliyorsun. Zaten onunla tanıştıktan sonra kimseye o gözle bakamadım. Tek Clary oldu ve hep onu istedim. Bu yetmez mi?"

"Yeter hem de fazlaca."

"Ne yapacağım ben?"

"Bana yaptığın açıklamayı ona da yap. Yeterli olacaktır. Clary seni seviyor ve sana güveniyor. Eminim sorun olmayacaktır."

"Gerçekten mi?" Dedi Jace saçını kaşıyarak.

"Bence öyle."

"Sen de gelsene benle, bana destek olursun."

Şüpheci bir şekilde ona baktığımda bakışları ısrarcıydı.

"Lütfen..."

"Tamam tamam gelirim ama sakın olayı daha da batırma."

"O yüzden seni de yanımda götürüyorum işte."

...

Clary'i gül bahçesinin orada tek başına otururken bulmuştuk. Sonrasında ise hızlıca yanına gittik.

"Çiçeğim nasılsın?" Diyerek yanına oturdu Jace. Clary ona bakarak yerde duran otları sinirle yolmuştu, cevap çok açıktı.

"Nasılım sence Jace. Kızın birisi az önce bana fahişe dedi ve sen beni savunan tek bir kelime etmedin. Nasıl olmamı bekliyorsun."

"Etmedin mi aptal?" Dedim sinirle.

"Ben... şoktaydım."

"Evet, eski sevgilini görünce bayağı bir şoka girdin. Anıların ve özlemin mi canlandı yoksa gözünde?"

Yerdeki otları yine sinirle yolmuştu.

"Ne? Saçmalama Clary. Ben sadece... panikledim."

"Bana neden anlatmadın, sana önceki yaşamın hakkında sorular sordum ve sen sadece hayatında birçok kadın olduğundan bahsettin bana."

"Bahsedemedim işte, beni öyle görme istedim."

"Jace, o kişi sensin. Seni olmadığım birisi gibi görmeyecektim yalnızca gerçek seni tanıyacaktım."

Jace kurtar beni dercesine bana bakmıştı.

"Üzgünüm ama o haklı."

"Sen nasıl arkadaşsın be!"

This Is My Kingdom 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin