Arkadaşlar kaşınnmayın arkadaşlar zaten kaosa az kaldı kaşınıyorsunuz AVSNNSKS
Alec:
Clary bugün Emma ile bir şeyler yapacağı için biz de Jace ile takılma kararı almıştık. Zaten döndüğümüzden beri baş başa bir şeyler yapmamıştık bu yüzden köye indik ve birlikte bir meyhane bulduk.
"Biraz içelim hadi karşılıklı."
"Uzun zamandır içmiyoruz." Deyip birlikte meyhaneye girmiştik. Jace girdiği anda bize içki isterken birlikte boş masalardan birisine ilerledik.
"Bakıyorum yüzünde güller açıyor Jace bey."
"Açmaz mı be? Döndüğünüz zamandan beri her gece... hatta her sabah sevişiyoruz. Bak yemin ediyorum geçenlerde sarılıp uyuyalım dedim olmaz deyip üstüme çıktı. Ben hala idrak edemiyorum, naptılar lan benim prensesime orada?"
"Bazen uzaklık böyle şeylere neden oluyor."
"Siz neler yaptınız? Yatağınız hala sağlam mı?"
"Döndüğümüz zamandan beri sevişmedik biz."
"Nasıl ya? Oğlum bir haftayı geçti siz döneli, nasıl sevişmediniz."
"Basbayağı sevişmedik. Artık kendimize biraz zaman ayırma kararı aldık. Birbirimizi biraz özlememiz lazım Jace. Sevişmelerimiz sıradan hale gelsin istemiyorum."
Önüme koyulan içeceği kafama dikerken Jace hayretle bana bakmaya başlamıştı.
"Kral tahtında, gemide, mağarada, ormanda sevişen siz mi bunu diyorsunuz. İnan bana siz 50 yıl sonra bile, kalkmayan siki kaldırıp sevişirsiniz oğlum manyak mısınız?"
"Böyle mutluyuz biz. Biraz daha özleyelim birbirimizi. Zaten fazla dayanamayız biliyorum. Ayrıca kalkmayan siki nasıl kaldıracağız manyak?"
"Magnus büyü ile halleder onu. Bana da bir el atar dimi ya, kardeşinizi de görürsünüz bence."
"Seninki inmez o zamana merak etme."
"Doğru haklısın." Deyip gülerek arkasına yaslandı. "Yalnız hala inanasım gelmiyor. Ciddi ciddi onunla her gün seviştim. Şimdi senin niye sürekli mutluluktan uçtuğunu anlıyorum. Gerçi Clary beni süründürürken de eğleniyordum ben ama böylesi daha iyi. Zaten bu da bence uzun sürmez."
"Emin ol sürmez." Demiştim içkiyi sonuna kadar içerek. "Seni özlemişim lan ben."
"Ben de seni özlemişim çiçeğim, hadi içelim."
"Güzeldi bu ama çiçeğim filan ayıp olmuyor mu?" Dediğimde göz kırpıp içkisini içti. "Bu arada geldiğimizden beri şu sarışın kız seni kesiyor."
"Hani nerede?" Deyip etrafına baktı Jace ve kızla göz göze geldi. Kız anında cilveli bir şekilde Jace'i kesmeye başlamıştı.
Jace kıza gülümseyip parmağında duran yüzüğü kıza gösterince kızın yüzü düşmüştü. Sonrada Jace tekrar önüne döndü.
"Bu hareketi yapacağımı hiç düşünmezdim ama aşk neler yaptırıyor insana görüyorsun işte..."
"Ama iyi hareketti." Deyip ikimiz için birer içki daha istedim."
"Sen çok içme hayvan, sonra başımıza iş açıyorsun." Deyip gelen içkiyi almaya çalıştı ama onu engelledim.
"Saçmalama, ver içeceğim." Deyip içkiyi ondan aldım ve hızlıca kafama diktim. "Şurada kırk yılın başı kardeşim ile içiyoruz. Keyfimi bozma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Is My Kingdom 2
FanfictionThis is my kingdom kitabının ikinci kitabıdır. ilkini okumayan hiçbir şey anlamaz 😂😂