Like Clary...

1.4K 111 117
                                    

3. Kişi Ağzından:

Jace gece odaya korkarak dönerken bir yandan da Clary'nin bu olay üstünde çok durmaması için dua ediyordu. Ama kendisi aynı durumda olsa bir yıl boyunca konuşurdu.

Odaya girdiğinde normalde Clary'i her zaman yataklarında bulurdu. Ya uyuyor olurdu ya da kitap okurdu ama şu an pencerenin kenarında durmuş öylece dışarıyı izliyordu.

"Ben geldim." Diyerek odaya girdi Jace. Clary hiçbir tepki vermeden dışarıyı izlemeye devam etmişti. "Üstümü değiştirsem iyi olacak."

Dolabına yöneldiği sırada Clary bir şeyler mırıldandı.

"Duyamadım?"

"Onunla konuştun mu?" Dediğinde Jace ona döndü ve sakince yanına gitti.

"Konuştum, senin için bu kadar önemli mi onunla konuşmam?"

"Hayır aslında değil. O an için biraz saçmaladım sanırım. Genelde bunu yapmam ama ben... özgüveni olmayan birisiyim bunu sen de biliyorsun."

Jace ona arkadan sarıldığı zaman Clary anında kendisini ona yaslamıştı.

"Sen tanıdığım en özgüvenli insanlardan birisin. Sevdiğin insanlar için herkese karşı gelebiliyorsun."

"Evet ama ilişki konusunda böyle değilim. Megan... benden hem güzel hem de... bir erkeğin isteyeceği her şey onda var. Bir de bana baksana. Hala küçük bir kız çocuğuyum ki bunu sen de bana söylüyorsun. Seninle seviştiğim zaman hala utanıyorum."

"Sorun ediyorum mu sanıyorsun?"

"Ediyorsun. Senin için önemli bir kriter sonuçta."

"Önceden öyleydi. Clary ne kadar değiştiğimin farkında değil misin sen? Yoksa bu konuşmayı bana yapıyor olmazdın. Ayrıca sen benim için dünya üstündeki en güzel kadınsın, Megan'ı gözüm görüyor mu sence benim?"

"Ben..."

"Şu an sadece saçmalıyorsun. Seninle evliyim Clary, sana olan bağlılık ve sevgime inanman için daha ne yapabilirim bilmiyorum."

Jace ondan uzaklaşmak için hamle yapacağı sıra Clary ellerini tutup onu kendine çekti ve Jace ona arkadan tekrar sarıldı.

"Özür dilerim."

"Orospu çocuğu değilim Clary, sana aidim ve yanımda seni istiyorum. Yatağımda seni istiyorum. Geleceğimde sen ol, gündüzleri uyandığım zaman senle uyanayım istiyorum. Megan benim için sikik bir eski anıdan ibaret. Onu gördüğüm zaman eskiden olduğum kişiden iğrendim sadece. Geçmişim o kadar boktan ki, hayatımın tek güzel yanı sensin benim. İnan bana öylesin."

Jace yüzünü Clary'nin saçlarına gömerken onun kokusunu içine doya doya çekmişti.

"Bu koku için adam öldürürüm ben, senin için ölürüm de öldürürüm de. Özgüvenli ol çünkü sen bir erkeği elinde tutacak her şeye sahipsin. Buna emin ol."

Clary başını olumlu anlamda salladıktan sonra elini sakince arkaya atıp Jace'in yüzünü okşadı.

"Sana aşığım." Dedi Jace. "Yüzlerce kez aşığım. Masum olmana aşığım, kokuna aşığım." Derin bir nefes çektikten sonra sesini biraz daha kısarak "tenine aşığım." Demişti. Clary onun kollarında kendini kaybediyor gibi olmuştu.

Clary'i yavaşça kendine döndürüp dudaklarına yaklaştı Jace ve gecenin ilk öpücüğünü nazikçe onun dudaklarına bıraktı.

"Benim kadınımsın ve öyle de kalacaksın."

This Is My Kingdom 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin