3. Kişi Ağzından:
Clary her zamanki gerginlik ile odasında oturuyordu.
Geçenki yarışı Alec kazandı diye oldukça mutluydu ama adamın başta onu öpeceğini düşünmek çok korkunç gelmişti.
Neyseki Alec böyle bir oyuna gelmemişti.
Bunları düşünmek onun yeme isteğini azaltmıştı. Kahvaltısına neredeyse hiç dokunmamıştı bile.
Kahvaltı tepsisi öylece yanda dururken odanın kapısı açıldı ve Leon içeriye giriş yaptı.
"Günaydın prenses."
"Senin kapı çalma huyun yok mu?" Dedi Clary sinirle. "Ayrıca bana prenses deme."
Leon aldığı tepki karşısında oldukça şaşkındı. Clary buraya geldiğinden beri doğru düzgün konuşmamıştı bile.
"Benimle bu tarz kaba bir üslupla konuşamazsın."
"Seninle nasıl istersem öyle konuşurum. Genç ve evli bir kadını kaçırıp kendinle zorla evlendirmeye çalışıyorsun. Orada benim bir kocam var. Üstüne bir de onu aptalca bir düelloya çekiyorsun. O benim kocam! Beni kazanmak için neden 10 kişiyi yenmek zorunda ki? Ben zaten ona aidim."
Clary içinde tuttuğu şeyleri bir anda söylerken Leon onu dinlemişti. Ve sonrasında hiçbir şey olmamış gibi onun yanına ilerlemeye başladı.
"Benden korktuğunu sanıyordum. Şu ana kadar sesin çıkmıyordu küçük hanım."
"Senden tabii ki korkuyorum. Senin sarayındayım ve en yakın arkadaşım elinde. Ama artık bir şeyleri içimde tutamıyorum çünkü kocamı özledim!"
Leon yatağın kenarına otururken Clary iyiden iyiye gerilmişti.
"Bir daha kocan hakkında bir şey söylersen..." Leon derin bir nefes alıp yanda duran kahvaltıya göz ucuyla baktı. "Kahvaltını yap."
"İstemiyorum. Hiçbir şey yiyecek halde değilim. Buradan gitmek istiyorum sadece."
"Neden korkuyorsun Clary? Kocan da seni bu kadar çok istiyorsa düelloyu kazanıp seni geri alır. Alamazsa da..."
"Alamazsa senin mi olacağım sanıyorsun sen?" Dedi Clary sinirle. "Ne olacak sana söyleyeyim, eğer o turnuvada Jace ölürse sen beni tekrar bu saraya getireceksin ama inan bana uzun zaman canlı kalacağımı sanmıyorum. Eminim kısa zaman içinde benim de ölümle karşılaşırsın."
"Kocan gerçekten de senin için bu kadar değerli mi? Canını vereceğin kadar?"
"Evet."
"Peki acaba kocan senin için canını verir miydi merak ediyorum."
"Olayın neresini anlamadın çok merak ediyorum. Ben Jace ile birisinin zoruyla evlenmedim. Ya da Jace gelip beni seçmedi. Biz birbirimizi tanıdık, sevdik ve sonra birlikte olduk. O yüzden birbirimizden kopmamız imkansız."
"İnan bana bu dünyada imkansız diye bir şey yoktur. Şimdi yemeğini ye ve bir daha sakın benimle bu üslupla konuşma."
"Yemeğinin de senin de canın cehenneme!"
Clary farkında olmadan sesini yükselttiğinde Leon sabrının sınırına gelmişti. Aniden Clary'i itip üstüne çıkması ile ortamdaki gerilim artmaya başlamıştı.
"İn üstümden."
"Sana iyi davranıyorum diye haddini aşmaya başladın sen." Deyip tek eliyle Clary'nin yüzünü tutmuştu. "Benim sarayımdasın. Sözlerine dikkat et."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Is My Kingdom 2
FanfictionThis is my kingdom kitabının ikinci kitabıdır. ilkini okumayan hiçbir şey anlamaz 😂😂