30.

1.8K 177 0
                                    

,,Cože?" zopakoval Troy šokovaně. ,,Víš vůbec jak se jmenuje? Jak dlouho ho vlastně znáš? Je to nedávno, co táta odjel a ty už sbalíš někoho jiného?" Troy nedokázal zastavit své otázky. Bylo jich tolik, nemohl prostě uvěřit tomu, že se jeho matka dokázala tak rychle postavit na nohy a zamilovat se do jiného muže.

,,Jmenuje se Charlie," odpověděla Hannah a tvářila se tak, že o něm ví naprosto všechno. Troyovi tohle jméno připadalo směšné. ,,Charlie Perry. Znám ho pár týdnů, ale i z těch pár schůzek vím, že je to dobrý muž. Bezpochyby má srdce na správném místě."

,,Jeho povolání?" pokračoval v kladení otázek. Chtěl se přesvědčit o tom, zda jeho matka zná svého přítele dokonale. Pokud by na nějakou z jeho otázek neznala odpověď, automaticky by si Troy začal myslet, že jejich vztah nemá žádnou budoucnost.

,,Teď dlouho cestoval, ale dříve tady žil a ošetřoval lidi, je totiž lékař," usmála se Hannah a nechala se celým Charliem Perrym unést.

,,Kam cestoval?" zajímalo Troye. Byla tady možnost, že se prostě sbalil, zmizel a opustil svou rodinu. Tak jako to udělal jeho otec.

,,Například do Afriky, kde se staral o nemocné," vysvětlila Hannah. Tomu se Troyovi nechtělo věřit. Že by byl až tak dobrý člověk? Nebo spíš dobrý lhář? Mohl si to celé vymyslet jen, aby na jeho matku zapůsobil.

,,Má děti? Manželku?" Na Troyovo posteli se náhle objevil jeho kocourek Mickey, kterého Troy ihned uvěznil ve své náruči.

,,Ne, žije sám." Tohle mohla být další lež. Muži často lhali. ,,A nedus Mickeyho." Nad tím se Troy zamračil a svého milovaného kocourka pustil.

,,Co táta?" připomněl jí Troy starostlivě. Pokud si to dobře pamatoval a něco nezaspal, jeho rodiče byli stále svoji. Ještě se nerozvedli, což znamenalo, že by si jeho matka neměla hledat nového přítele.

,,S tím si nedělej hlavu."

,,A ví ten tvůj Charlie, že jsi vdaná? Já jen, že si nezvpomínám na váš rozvod. Ani jeden z vás nepodal rozvodové papíry. Skoro to vypadá, jako by to, co mezi vámi je, nechtěl zrušit ani jeden z vás."

,,Troyi, už s těmi otázkami přestaň. Vím, že Charlie by mi v ničem nelhal a tak mu nelžu ani já. Chci, aby jsi mu dal šanci, nebo se o to aspoň pokus," vyhrkla najednou. To Troye utvrdilo v tom, že o tom věděl.

Dál už nic neřekl. A tak Hannah náhle opustila jeho pokoj a zavřela dveře. Chystala se připravovat večeři, na které si Troy přál chybět. Otevřel okno dokořán a zkontroloval to na protější straně. Bylo zavřené a nikoho v něm nezahlédl.

,,Troyi!" zavolala z předsíně jeho matka. Troy trhl hlavou ke dveřím, které potom i otevřel, aby svou matku lépe slyšel. ,,Máš tady kamaráda!"

Gabriel. Určitě to byl Gabriel, kdo jiný by za ním chodil? Rychlostí blesku seběhl schody, ale když pak spatřil osobu, která za ním přišla, poklesla mu brada. Dal si ruce v bok a opřel se o rám dveří.

,,Brade, co tady děláš?" Brad, kapitán fotbalového týmu, stál před jeho dveřmi a tvářil se tak vážně, jak to jen svedl. Měl na sobě fotbalovou mikinu a přes hlavu měl přehozenou kapucu, jako by nechtěl, aby ho někdo poznal.

,,Chci tě varovat," zašeptal, aby to náhodou nezaslechl nějaký kolemjdoucí a díval se přitom upřeně do Troyových očí. Tahle informace, kterou Troyovi chystal svěřit, byla jen a pouze pro Troye.

,,Před čím?" nechápal. Bylo tady něco, co mu Brad tajil? Ale co? Nikdy si spolu moc nepovídali, byli to jen spoluhráči.

,,Už dávno nejsem slepej, ale bohužel nemůžu nic dělat. Ty ale můžeš," začal. ,,Dávej na Gabriela pozor. Tessa znovu dostala to, co chtěla a to Gabea. Vypadá to, že by udělal cokoliv, jen aby se s ní mohl přátelit," zadíval se na kliku od dveří. ,,myslím si, že kdyby mu Tessa ublížila, neunesl by to. Všichni víme, že je teď poněkud..." Brad se snažil přijít na to správné slovo, ale marně.

,,Pohybuje se na tenkém ledě. Stačí jediný pohyb a spadne do ledové vody, ze které bude těžké vyplavat," řekl zničehonic Troy, což Brada překvapilo. Zároveň to byla však pravda. Taková pravda, která Troye uvnitř ničila. Gabriel potřeboval lásku, kterou mu nedokázal dát nikdo jiný, než on.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Gabrielovy trableKde žijí příběhy. Začni objevovat