17.

2.7K 264 14
                                    

Po dlouhém dni se Gabriel i Troy těšili domů. V autobusu už bylo v tuto hodinu prázdno. Kromě Gabe, Troye a Kaylee, byla v autobusu ještě jedna starší paní, která bydlela v Květinové ulici jako oba chlapci.

Dnes Kaylee nejela domů, poněvadž byl den, kdy se Gabriel se svou kamarádkou po škole učil.

Troy je nechtěl zdržovat a tak se vydal k sobě domů. Mezitím u Stockholmových to žilo. Tetička si pouštěla muziku z rádia a strýček sledoval fotbal. ,,Jdeme nahoru," pousmál se Gabriel. Nikdy nepochopil, proč se takhle navzájem provokovali, aby neslyšeli jeden druhého.

,,Tak jo, dnes začneme angličtinou," prohlásila Kaylee rozhodně a posadila se na postel. Otevřela učebnici a chystala se začít s učením.

,,Vlastně bych ti rád něco řekl," znervózněl Gabe a díval se do Troyova okna. Nikdy si nechtěl připustit to, co cítil, ale s Troyem to bylo jiné. Věděl, že už to v sobě dlouho neudrží, a že už o tom musí někomu povědět. A protože neměl příliš přátel, Kaylee byla jasná volba.

,,No tak fajn," pokrčila ledabyle rameny, jakoby nešlo o nic důležitého. Tentokrát však šlo.

,,Asi jsem blázen, ale nemůžu přestat myslet na jednu osobu," začal Gabe opatrně.

,,Gabrieli Florenci," zvážněla Kaylee najednou, ale dlouho to nevydržela. ,,kdo je ten šťastný?" vypískla nadšením, přičemž si vůbec neuvědomila, co to řekla.

,,Počkej, co? Jak víš, že..." vykulil oči a začervenal se. Zaskočilo ho, že věděla o jeho sexuální orientaci, za kterou se on sám styděl.

Kaylee se snažila zachovat klid a řekla nakonec to, co jí jako první vyšlo z úst. ,,Gabe, to je dobrý, vážně," usmála se a došla k němu, aby ho objala. Gabe se pousmál, protože byl rád, že to celé, jeho nejbližší kamarádka, chápe.

Troy byl v ten okamžik u svého okna a když viděl jejich tak upřímné a zdlouhavé objetí, zatáhl závěsy a padl do postele. Právě teď se mu potvrdilo, že Kaylee s Gabem nebudou jen přátelé. Trochu doufal v to, že by mezi ním a Gabem mohlo něco být, očividně se ale spletl.

,,Tak jo," odtáhla se Kaylee. ,,teď mi řekni, kdo ti tak zamotal hlavu," posadila se do tureckého sedu a vyčkávala trpělivě na odpověď.

,,Nebude se ti to líbit," přiznal Gabriel.

,,Takže on se do Troye vážně zabouchnul," přemýšlela nahlas Kaylee, aniž by si toho byla vědoma.

,,Hele, já to nevím přesně!" obhajoval se Gabe. Nikdy si nebyl ničím jistý, ale teď se spíše přikláněl k jistotě než k nejistotě.

,,Vidím ti na očích, že váháš. Do srdce ti sice nevidím, ale musíš ho mít rád."

Gabriel byl v tento moment za celý svůj život nejvíce nervózní. Co ho ale trápilo nejvíc bylo to, že nevěděl, co cítí Troy.

,,Možná ho mám rád, ale nevím, jestli on mě."

,,Tohle je takový klišé, Gabe," protočila očima Kaylee. ,,musíš udělat první krok, jestli se on k němu nemá," poradila mu a snažila se z toho nezbláznit.

,,To ne!" vyhrkl Gabriel. ,,Nic dělat nebudu."

,,Popřemýšlej o svých citech, i když si myslím, že máš celkem jasno. A pak bys mu to aspoň měl říct," navrhla Kaylee, ale Gabriel nechtěl být tím, kdo začne. Byl stydlivý už odmalička a nechystal svou povahu nějak měnit.

,,Troy je třeba normální. Třeba není gay," vymýšlel si různé výmluvy. ,,teď se už pojďme učit a chraň tě pánbůh, Kaylee, jestli mu něco z našeho rozhovoru řekneš." Gabrielova kamarádka se jen hlasitě zasmála a pak už se soustředili pouze na učení.

Děkuji za 1K hlasů! <3

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Děkuji za 1K hlasů! <3

Gabrielovy trableKde žijí příběhy. Začni objevovat