[LIMA PULUH SATU]

12.7K 368 8
                                    

Terasa hidungnya diusik, Hasha terus membuka mata. Alangkah terperanjatnya dia melihat wajah suaminya dekat dengan dia. Puncak hidung Megat sengaja dilaga-lagakan dengan puncak hidung dia, mengganggu lenanya. "Morning, Daddy." Hasha mengangkat sedikit tubuhnya dan memberikan ciuman ringkas di bibir lelaki itu.

" Hasha mengangkat sedikit tubuhnya dan memberikan ciuman ringkas di bibir lelaki itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Morning too, my lil baby girl." Ucap Megat menindih rapat tubuh mereka. Tangan menyeluk di belakang pinggangnya melilit. Bibirnya dipagut lembut oleh sang jejaka itu. Tangannya pula automatik melingkar di leher Megat menghangatkan lagi ciuman mereka pagi ini. Sebaik menunaik solat Subuh berjemaah pagi tadi, Hasha buat keputusan untuk menyambung semula tidur sementara Megat mengalunkan bacaan al-Quran. "Daddy masuk pejabat pukul berapa?"

"Pejabat?"

"Ya. MCORP."

"Hari ini hari ke berapa kita dah jadi suami isteri, baby girl?"

"Tiga hari? Kenapa?"

"Semalam resepsi kita, kan?"

"Ya?"

"Jadi, hari ini bermulalah fasa cuti honeymoon kita."

"Cuti? I thought Daddy masuk office pagi ini."

"No, baby girl. Daddy tak masuk MCORP dua minggu untuk honeymoon kita."

"Abah tak cakap apa-apa? Macam mana dengan MCORP?"

"Abah sebenarnya suruh..."

"Mesti Abah suruh kita jangan cuti lama-lama, kan? Kesian dekat Daddy nanti nak tolong Daddy uruskan MCORP. Lagipun, Daddy... kita dekat rumah pun boleh honeymoon." Pujuknya mengelus lembut pipi Megat yang masih berada diatasnya. Bukan dia tidak mahu ke mana-mana. Tapi, bergelar isteri kepada seorang usahawan yang memiliki MCORP, dia kena faham dan banyak mengalah. "I do like your idea. So, how about we start our honeymoon now and after Zohor kita siap-siap."

"Siap ke mana?" Hasha menekup mulutnya menahan dari Megat mencium. Sedang mereka lagi tengah berbual dan masih belum selesai berbincang. "Baby girl." Rengek Megat tidak puas hati dihalang begitu. Lelaki itu mengikat kemas tangannya dengan pegangan kukuh dan terus memagut semula bibirnya. "I love you, baby girl. Semalam... rasa tak cukup. Daddy nak lagi dan nak lagi." Bisik suara garau itu dengan nada menggoda. Hasha sedikit menggigil tubuhnya apabila puncak hidung Megat sengaja bermain di sekitar leher dan collarbone dia yang terdedah. Kemudian, semakin ke bawah dia memanggil Megat memberi amaran.

"You're mine. Lagipun, Daddy dah tengok lebih dari ini, baby girl. You have a nice, beautiful and sexy body, baby girl. I wish we can do it again."

"Daddy."

"What, baby girl?"

"Siang-siang pun jadi ya?"

"Siang-siang lagi jelas. Semalam gelap sangat, samar-samar sahaja."

"Daddy~"

"Buat suara macam itu tidak menyelamatkan kau, Hasha Irdina Qaisara." Megat menahan debaran jantung bagai nak gila dek rayuan manja isterinya. Menarik selimut menyulubungi tubuh dia dan Hasha yang tidak berpakaian apa-apa, tangannya mula menyentuh titik-titik sensitif gadis kesayanganyannya itu. Gelak tawa Hasha merupakan alunan melodi indah menyapa gegendang telinga dia. Sepotong ayat dilafazkan di bibirnya dan bibir merah jambu air yang buat dia ketagihan itu dipagutnya dengan lembut dan kasih. Senyuman dia terukir nakal apabila isterinya sudah berani membalas ciuman dia.

PAWKYWhere stories live. Discover now