Bab 13

11.4K 100 1
                                    

Leka mengadap siaran ditv,aku terdengar bunyi jeritan kuat di luar. Aku perlahankan tv, ingin mendengar kekecohan diluar. Ingin keluar aku tak berani. Aku pasang telinga.

Jelas suara perempuan itu menjerit,kedengaran suara Dev juga. Mungkin senasib dengan aku,dapat suami dayus. Terdesup darah naik kemuka bila aku teringat Ikram. Aku bersumpah kau takkan pernah bahagia,kau tak kan pernah tenang. Kau aniaya aku, kau tak kan pernah hidup senang Ikram.

Panas tiba tiba rasanya,aku meneguk segelas air. Menghilangkan rasa sebal yang tiba. Pertengkaran diluar masih lagi kedengaran,cuma suara Dev dan perempuan itu sahaja. Tiada suara lain yang masuk campur.

"shah manaaaa.....dia kena bertanggungjawap atas apa yang dia dh buat...."

Marah benar suara itu, dekat saja bunyi itu dengan bilik aku. Aku rapat ke pintu. Suara Dev menghalau,kasar serta teriakan perempuan itu makin jelas.

Gedegangggggg

Terperanjat aku,bagai nak runtuh bunyi pintu bilik aku di ketuk. Aku melangkah kebelakang,terkejut dengan bunyi itu. Berombak dada aku akibat kejutan itu.

Aku diam, menanti apa jadi seterusnya. Cuma bunyi sayup sayup perempuan menjerit. Mungkin mengamuk jadi dia ketuk saja apa yang dekat. Aku cuba berfikiran positive. Aku berlari ke tingkap,langsir ku buka sedikit. Aku intai ke bawah,seorang perempuan kurus tinggi sedang ditarik Dev.

Tidak jelas apa yang mereka cakap,kerana kedai motor dihadapan juga bising. Aku sekadar memandang. Nampak Dev menghalau perempuan itu pergi.

Perempuan itu berlalu dengan sebuah kereta Myvi berwarna kuning. Orang yang berada di sekeliling mula beredar. Aku pun duduk kembali di depan tv.

Apa yang dicari kat sni..elok2 boleh bebas..buat apa ke sini .neraka....

Aku biar kan tv terbuka,sengaja aku kuatkan suara supaya aku tak dengar bunyi bunyi disekeliling.

Aku baring, tiada apa yang aku boleh buat. Hidup seperti di penjara. Aku menoleh ke kanan, memandang pada bantal milik lelaki itu.

Siapa kau...knp kau beli aku...knp kau seksa aku begini..apa salah aku....

Aku tolak bantal jatuh ke bawah katil. Aku berpaling,itu tempat paling layak untuk jantan sedayus kau.

Aku melelapkan mata.

.....................................................................

Senyuman diwajah itu penuh dengan makna. Memerhati sekujur tubuh untuk diratah sepuas puasnya.

Handphone itu diletak di atas meja,namum rakam cctv itu masih merakam sekujur tubuh terbaring diatas katil.

Panas hatinya bila Dev menelifon memberitahu Seri muncul di sarang. Sarang panggilan Dev dan kawan kawannya pada banggunan 4 tingkat yang dijadikan sarang untuk lelaki lelaki memuaskan nafsu.

Laju saja telifon bimbitnya dikeluarkan,melihat rakaman apa yang terjadi. Apa lagi perempuan murah itu mahu. Melihat cctv di dalam bilik,dia menekan butang reverse, terlihat tubuh gebu itu keluar dari bilik air. Terintai intai diluar, dia tersengeh sendirian. Melihat Alia mengelap badan dan memakai pakaian,membuatkan dia panas. Di ikutkan hati sekarang dia mahu ke sarang,mengerjakan Alia sepuas puasnya.

Dia melajukan rakaman,melihat Alia mundar mandir mendengar kekecohan diluar bilik.

Dasar perempuan,suka menyebok....

Mengomel dalam hati,dia melihat Alia berlari ke tingkap melihat apa terjadi seterusnya. Rasa geram timbul, Alia tak boleh tau apa apa.

Malam nie siap kau..sebok hal org...tau lah aku kerja kan kau..

Telifon ditutup, di letak di atas meja. Dia bersandar pada kerusi, sejuk aircond menghilangkan panas dihatinya. Matanya terpejam. Bersisa geram melihat Alia menolak bantalnya kesisi katil.

Ketukan dipintu mematikan lamunannya.

"masuk.."

"bos...nie laporan yang bos mintak pagi tadi..."
Sebuah file dihulur seorang gadis kecil moleh,skrit paras peha dipadankan dengan blouse putih kelihatan sangat seksi.

"ok....pasal kondo tu bila boleh selesai..."

"masih dalam permohonan...susah sikit sebab bukan guna nama bos..."

"apa nak susah,jumpa Dato...minta lah...takkan itu pun nak ajar..."

"baik bos...saya usahakan..."

Tunduk sahaja gadis bernama Suhaila itu.

"satu lagi..saya taknak siapa pun tahu ttg permohonan kondo tu..."

"baik bos..."

Suhaila melangkah keluar dari bilik bosnya.

Suhaila duduk di kerusi, mengurut dada.Takut bukan kepalang dengan bosnya itu. Bukan boleh dibawa bincang.

Permohonan rumah untuk staff itu bukan mudah, melainkan menggunakan nama bos. Pasti mudah kerjanya. Pasti Dato akan meluluskan terus kondo tersebut untuk satu satunya anak lelaki dia.

Susahlah encik shah nie...dia ptt mohon sendiri...nie suruh atas nama aku...mmg susah lah nak dpt ..tp kalau dpt...bos bg aku sebulan 1k...untung....

Suhaila kembali menyambung kerjanya.

Sementara di bilik, Shahrul Amin Dato Zamri melepaskan lelahnya. Sebolehnya dia ingin membawa Alia keluar dari situ secepat mungkin. Supaya dia selesa untuk bersama perempuan itu.

Sememangnya bilik itu disewa untuk Seri, wanita yang pernah menjadi pemuas nafsunya. Berbeza dengan Alia, Alia dibeli menjadi hamba. Tak perlu lagi dia melabur wang ringgit untuk menikmati tubuh itu.

Teringat Alia,hatinya rasa tak keruan. Kesedapan semalam masih belum mampu dilupakan. Belum pernah merasa tubuh sesedap itu,meyelerakan.

Tidak sabar menanti malam, dia ingin memikmati tubuh Alia lagi malam ini..

Bahagia....Wujudkah ia???Where stories live. Discover now