Sudah hampir 2 bulan Alia tinggal di kondo itu, sudah 2 bulan juga Alia tidak menjejakkan kakinya ke tanah. Teringin sungguh dia turun ke bawah. Namun dia tidak berani untuk mengatakan hasrat itu pada Shah. Shah juga sudah tidak selalu datang untuk berjumpanya.
Kalau datang pun sekadar melepaskan kehendaknya sahaja, selepas itu dia pulang. Cuma Shah sudah tidak sekasar dulu. Tidak lagi memukulnya,tidak lagi menyakitinya. Shah juga sudah mula mahu bersembang dengannya.
Jika dulu hari hari Shah akan balik untuk makan tengahari. Tapi sekarang dia akan menghantar message jika dia ingin pulang. Pada Alia,Shah nampak sangat berbeza. Dia nampak banyak mengelamun. Mungkin dia ada masalah.
Alia menghidang makanan di atas meja. Hari ini Shah akan pulang untuk makan tengahari, entah apa yang merasuknya. Alia berdiri mengadap hidangan yang tersedia. Dia berpuas hati.
Alia ke bilik bersiap,entah kenapa dia sendiri suka bila Shah memberitahu untuk pulang. Walaupun pada hakikatnya Shah bukan siapa siapa. Bunyi pintu terbuka,laju Alia meyembur sedikit minyak wangi pada lengannya.
Alia berjalan ke ruang tamu,kelihatan Shah sunggul duduk disofa. Banyak benar masalah menimpa lelaki itu.
"tuan, nak makan atua nak mandi dulu.."
Lembut Alia bertanya,hingga sekarang masih memanggil tuan. Belum pernah dia meyebut nama Shah walaupun dia tahu nama lelaki itu. Dia juga sekadar mencuri pandang sahaja wajah Shah, belum pernah bertentang mata.
"aku nak rehat kejap.."
"tuan nak air.."
Shah sekadar mengangguk.
Alia ke dapur mengambil segelas air sejuk. Dia menghulur air itu pada Shah.
"tuan.nie airnya.."
Alia sekadar berdiri di sebelah Shah. Pernah dia menghantar air pad Shah dan berlalu pergi. Marah Shah bukan kepalang,lebam lebam tubuhnya dipukul Shah. Sebab itu dia tidak berani lagi.
--------------------------------------------------------
Air ditegur,gelas diletak di atas meja kembali. Wajah Alia dipandang,tunduk sahaja pandangan Alia. Tangan Alia di tarik,hingga wanita itu terduduk diatas sofa. Dia ingin melupakan segala masalah yang sedang dihadapinya. Segala rancangannya tidak berjaya.
Rambut Alia ditarik,terdengar jeritan kecil dari mulut Alia. Wajah itu disembam pada zakarnya yang masih terselindung. Sengaja dia menekan nekan muka Alia begitu. Lama dia tidak berkasar dengan Alia. Alia juga sudah tidak melawan seperti dahulu.
Tangannya menarik tali pinggang dan diletak di tepi. Butang seluarnya dibuka,zio di tarik kebawah. Dia mengeluarkan zakarnya dari seluar.
"isappppp..."
Muka Alia ditekan lagi.
Rambut Alia di tarik.
"puaskan aku...."
Wajah Alia yang ketakutan menambah keghairahannya.
Pelahan lahan Alia memegang zakar Shah, zakar itu dilancap perlahan. Lidahnya menjilat kepala zakar itu, dia menjilat sekitar kepala zakar sahaja. Suara Shah kesedapan. Akhirnya zakar Shah masuk kedalam mulutnya. Alia mengulum zakar itu perlahan lahan sambil tangannya meraba telur.
Alia melayan nafsunya jua.
Makin lama makin laju zakar Shah dihisap. Sesekali zakar itu menyentuh anak tekaknya. Shah duduk memerhati Alia, dia mendesah kesedapan.
"yess syggg...isap lagi....aaahhh....dalam lagi Alia...."
Rengekkan membuatkan Alia semakin bersemangat. Zakar Shah dikulum laju.
Hampir 15minit Alia berkeadaan begitu. Shah sudah semakin hampir ke penghujungnya.
Kepala Alia ditekan sepenuhnya. Terasa zakarnya menyentuh tekak Alia. Kepala Alia dipegang,menggerakkan ikut kemahuannya. Sesekali terdengar suara Alia hampir muntah.
Shah menekan kepala Alia rapat,Alia menepuk2 peha Shah minta dilepaskan, wanita itu lemas diperlakukan begitu. Alia berusaha melawan Shah,dia sudah hampir termuntah. Akhirnya kepalanya terlepas,Alia terus terbatuk batuk. Berair sudah hidung dan matanya menahan muntah.
Shah melihat Alia begitu,geram kerana melawan kehendaknya. Dia belum puas. Tali pinggang disebelahnya diambil. Tangan Alia diikat kebelakang, supaya wanita itu tidak dapat melawan.
"lepaskan sy..sy jnji tak lawan lagi..."
Alia bersuara..
Tanpa pedulikan Alia,Shah menolak Alia tersadar pada sofa,mulut Alia dibuka. Zakarnya laju dijolok masuk. Shah meneruskan aktiviti sorong tariknya. Alia tidak mampu melakukan apa apa. Hanya kedengaran suaranya sahaja.
"ermmm ermmmm werkkkkk ermmmmm ermmmm werrrkkk..."
Bila zakar Shah melanggar tekaknya dia rasa mahu muntah.
Shah melihat air mata Alia, air mata menahan muntah. Dia semakin seronok. Semakin laju mengerjakan Alia. Hingga dia ingin melepaskan semua climaxnya. Dia menekan sepenuhnya zakar didalam mulut Alia,dan melepaskan semua air maninya. Baru dia melepaskan mulut Alia.
Alia tersedak sedak menahan air mani Shah, dia menarik nafas panjang. Hampir saja dia putus nyawa tadi. Mengalir air mani Shah dari mulut Alia. Beberapa kali Alia batuk.
Shah kepuasan,dia duduk tersandar. Lama dia tidak sepuas itu. Alia yang berada dibawah dipandang. Rambut Alia ditarik hingga tubuh Alia terangkat. Suara jeritan Alia kedengaran. Tali pinggang dilepaskan. Alia terus berlari ke dapur.
Memcuci mulutnya,dia berkumuh. Belum pernah Shah membuatnya begitu. Baru sahaja dia rasa senang dengan Shah. Mukanya dicuci.
Alia ke peti ais mengambil air. Segelas air diteguk. Terasa air mani Shah juga masuk sekali. Lama Alia didapur.
Shah yang baru keluar dari bilik air berhenti di dapur. Melihat Alia sedang minum. Wanita itu tidak sedar kehadiran Shah di situ. Gelas diletak didalam sinki. Alia baru tersedar Shah ada dipintu dapur memandangnya.
"tuan nak apa2.."
"aku lapar...."
"sy dh sediakan makanan..."
Alia terus ke ruang tamu.
Pinggan Shah diisi nasi.
Alia duduk,pinggannya juga diisi nasi. Dia hanya menjamah sedikit. Seleranya sudah hilang. Tapi Shah makan dengan seleranya.
Selera betul makan...tak puas kerjakan aku ke...
Alia merungut didalam hati.
YOU ARE READING
Bahagia....Wujudkah ia???
RomanceMencari secebis cinta ibarat aku mengemis di lorong hina.... Cinta pada mereka hanya keseronokan sementara...sedangkan pada aku cinta adalah segalanya.... Pengkhianatan tanpa henti membunuh cinta yang aku sendiri pertahankan.... Demi sekelumit rasa...