Bab 35

11.9K 115 2
                                    

Selesai mandi, Alia mengemas semua pakaiannya. Kerana esok pagi mereka akan pulang ke Kuala Lumpur semula. Beg sudah dikemas,pakaian untuk dipakai esok sudah tergantung. Alia naik ke atas katil. Alia langsung tidak berani memandang Shah,apatah lagi menegur. Sejak kejadian tadi Shah langsung tidak bersuara.

Alia tahu Shah masih marah, cara terbaik untuk mengelak adalah tidur. Alia naik menarik selimut. Dia membelakangkan Shah,sekurangnya dia lebih lega. Walaupun belakangnya rasa seram. Alia mendengar kerusi ditolak,tanda Shah bangun dari duduknya. Cepat Alia memejam mata.

Shah berjalan ke almari,tuala dicapai. Dia ingin mandi,melepaskan semua lelahnya seharian berkerja. Sudahlah dia nampak kejadian tadi. Jika dia lambat apa akan terjadi pada Alia.

Selesai mandi Shah meyarung pakaian tidurnya. Dia berbaring di katil sebelah. Malas mengganggu Alia,mungkin wanita itu masih ketakutan. Shah memandang Alia, entah kenapa dia risau kalau kejadian begitu terjadi lagi. Atau dia tidak sempat menyelamatkan Alia. Jika ikut rasa hatinya,mau sahaja dia memeluk Alia sekarang. Shah menutup semua lampu dan dia pun memejam mata.

Alia terjaga dari tidurnya, lama dia melayan matanya yang mengantuk. Terasa tubuhnya dipeluk,perlahan Alia berkalih. Dia memandang Shah yang berada di sampingnya. Entah bila lelaki itu tidur disebelahnya. Setahunya malam tadi dia lihat Shah tidur dikatil sebelah. Perlahan tubuh Shah dialih,supaya Shah tidak tersedar dari lenanya.

Selesai mandi Alia mengenakan blouse hitam bersama seluar jean biru lembut. Dia perlahan menghampiri Shah.

"Shah bangun....dh pukul 10...."

Lembut tubuh digoncang.

Lelaki itu membuka mata,dia melihat Alia sudah selesai mandi. Shah duduk,matanya memandang Alia.

"nak air kosong .."

Shah meminta pada Alia.

Air botol yang memang disediakan oleh pihak hotel dibuka,botol dihulur kepada Shah. Alia kembali menyiapkan diri,baru sahaja dia menyapu moisturizer pada wajahnya,Shah memanggilnya kembali.

"nahhhh..."

Botol air dihulur pada Alia.

Dalam malas Alia bangun juga,walaupun dia merasakan tidak perlu Shah menghulurkan padanya,letak sahaja pada meja disebelahnya. Namun Alia tetap tersenyum menyambut botol air itu. Belum sempat Alia meyambut botol tersebut,Shah sudah melepaskan botol itu.

Shah terus menarik tangan Alia yang terhulur padanya. Tubuh Alia rebah diatasnya. Sengaja dia memerangkap Alia begitu, dia rindu Alia. Tubuh Alia dipeluk erat. Alia dibaringkan,bibir mereka bersatu. Kucupan itu semakin berahi. Masing masing sudah dikawal nafsu.

Alia meraba tubuh Shah yang berada diatasnya. Alia menolak tshirt keatas,tubuh Shah dia raba sepuasnya tanpa lapik.

Shah memandang Alia. Setiap inci wajah itu dikucup. Blouse Alia yang terselah ditolak hingga menampakkan branya. Shah menarik bra Alia ke bawah. Buah dada Alia diramas. Menambahkan lagi nafsunya bila Alia mula merengek.

Dalam tidak sedar mereka sudah tidak berpakaian. Berbogel sepenuhnya. Shah menindih tubuh Alia, mencari posisi selesa. Kaki Alia diangkat kebahunya. Sengaja dia menguji Alia,zakarnya digosok pada pussy Alia. Sengaja dia berbuat demikian. Seronok melihat Alia terangsang begitu. Setelah dia merasakan Alia cukup bersedia untuk ditakluki, Shah menolak masuk zakarnya.

"aaaahhhh...."

Suara Alia kedengaran.

Tubuh Alia bergegar menahan kenikmatan dari henjutan Shah. Semakin lama semakin laju. Semakin kuat rengekkan Alia kedengaran.

Akhirnya mereka berlayar lagi. Mencipta kenangan yang mungkin sukar dilupakan.

Akhirnya mereka berlayar lagi. Mencipta kenangan yang mungkin sukar dilupakan.

Bahagia....Wujudkah ia???Where stories live. Discover now