huszonhatodik fejezet

2.4K 181 29
                                    

- Yena! - szólt utánam anya, viszont nekem eszem ágában sem volt megállni.

Minél előbb a szobámba akartam zárkózni és addig ki nem jönni onnan, amíg le nem csillapodnak a kedélyek. Jungkook alig egy perce ment el, viszont kiosonása egyáltalán nem úgy alakult, mint ahogyan azt elterveztem. Azt hittem, hogy nyolckor mind a két szülőm aludni fog, hiszen ha éjszakásak, akkor mindig hazajönnek és lepihennek egy kicsit. Ezért is indultam meg magabiztosan a bejárati ajtó felé, csak éppen azzal nem számoltam, hogy apa pont ekkor jön be, így lényegében egymásnak ütközünk. Nem értette, hogy Jungkook még is mit keres itt és szerintem mondanom sem kell, hogy miután anya is megjelent, olyan balhét csapott, hogy legszívesebben elástam volna magam kínomban. Rendesen leégetett Jungkook előtt és - tisztában vagyok azzal, hogy szólnom kellett volna nekik arról, hogy itt alszik és azt is figyelembe vettem, hogy hulla fáradtak mindketten - úgy éreztem, mintha nem is tizennyolc lennék, hanem tizenöt.

- Nem gondolod, hogy meg kellene beszélnünk a történteket? - kérdezte apa, mire visszaszóltam, hogy ezen nincs mit megbeszélni, hiszen nem vagyok már pisis.

- Hányszor aludt már itt Jungkook? - szólalt meg anya, viszont nem válaszoltam neki.

Komolyan azt szerettem volna, ha most békén hagynak, mert mindketten hulla fáradtak, szóval nem hinném, hogy bárhova is vezetne a beszélgetésünk, ha beismerem nekik, hogy Jungkook aludt már nálam a tudtuk nélkül.

- Inkább menjetek aludni, majd utána beszélünk - vettem kezembe a telefonomat és lefeküdtem az ágyamra.

Írni akartam Gayonnak, hogy át mehetek-e hozzá, mert van mit meséljek, viszont ő megelőzött ezzel és vagy hatezer üzenet, két nem fogadott hívás fogadott, amikor beleléptem a beszélgetésünkbe. Fontos lehetett, hiszen vagy negyven kérdőjelet írt az 'Átjössz?' utána. Megbeszéltük, hogy amint elalszanak a szüleim megyek, addig meg volt időm felöltözni és embert varázsolni magamból, hiszen még mindig pizsamában voltam, kócos hajjal és hatalmas karikákkal a szemeim alatt, hiszen nem sokat aludtunk az este Jungkookkal.

jeon.jungkook
Na, hány év büntit kaptál, kislány? 😂

ahn_yenaa
Semennyit... Mert nem voltam hajlandó velük beszélni.

jeon.jungkook
Ahn Yena bekeményít, ez tetszik

ahn_yenaa
Nem keményítek be, csak nem értem, hogy miért kell ilyen nagy dobra venni, hogy nálam aludtál. Nem vagyok már kislány és tudom, hogy mit csinálok.

jeon.jungkook
De, még kislány vagy, de abban igazad van, hogy tudod, mit csinálsz.
Mondjuk azt hittem, hogy tudják, hogy nálad alszok. 🤔

ahn_yenaa
Nem mentek volna bele, így nem mondtam el nekik. 🤷‍♀️

jeon.jungkook
A nagy sietségben nálad hagytam a cigimet.
Azért nekem is hagyj 😂😉

ahn_yenaa
Hozzá sem fogok érni, csak mondom 🙄

jeon.jungkook
Tegnap este nem ezen a véleményen voltál 😂😂

ahn_yenaa
Mert részeg voltam

jeon.jungkook
Persze, könnyű mindent arra fogni

ahn_yenaa
Igaz...
Na, de most megyek, mert anyáék elaludtak és megyek át Gayoonhoz

jeon.jungkook
Szóval kiszöksz? 🤨

ahn_yenaa
Hagyok nekik üzenetet, szóval nem.
Vagy ez annak számít? 🤔

jeon.jungkook
Én már nem tudom, hogy nálad mi minek számít, de akkor mondjuk azt, hogy nem. 😂
Én meg majd jelentkezem, ha tudok és apám meg az új nője hagyja.

the neighbour ~ jjk | ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя