negyvenkilencedik fejezet

1.8K 166 41
                                    

Duzzogva dőltem neki Jungkook íróasztalának, miközben az instagramot pörgettem, ugyanis a házigazda éppen tusolt, nekem meg nem volt jobb dolgom. Amikor visszatértem a fürdőből, alig bírta ki nevetés nélküli, ezért meg is jegyezte, hogy rohadt vicces, amikor így megsértődök, utána pedig megkaptam, hogy akaratos vagyok és meg kellene értenem, hogy miért ennyire távolságtartó. Sajnálom, de nem tudtam megérteni, hogy miért óvakodik annyira attól, hogy hozzám érjen. Mintha elkapna valami betegséget, vagy mit tudom én. Azelőtt távozott a szobából, hogy megmagyarázta volna, hogy mégis mi a baja, én pedig még jobban meg lettem sértve, ezért azon is gondolkoztam, hogyha visszajön a szobába, akkor hozzávágok egy párnát.

Felpillantottam a telefonomból, amikor nyitódott az ajtó és egy félmeztelen Jungkookkal találtam szembe magam. Nyeltem egy aprót, tekintetem azonnal a mellkasára, azon belül pedig az izmaira terelődött és sikítani tudtam volna, amiért szándékosan kínoz engem. Ha nem akar hozzám érni, akkor miért kínoz? Kiengedtem egy nagy adag levegőt, viszont jobbnak láttam, ha inkább a telefonom kijelzőjét bámulom, mintsem Jungkookot, akinek a testét csak egy alsó takarta.

- Még mindig meg vagy rám sértődve? - kérdezte, mire azonnal bólintottam egy hatalmasat és továbbra is az instagramnak szenteltem a figyelmem.

Vett egy hatalmas levegőt, majd motyogott valamit - szerintem elküldött melegebb éghajlatra makacsságom és elkötelezettségem miatt -, arra viszont nem számítottam, hogy egyszer csak kikapja a telefonomat a kezemből, lezárja, majd az asztalára teszi. Összeráncolt szemöldökökkel néztem fel rá, hiszen konkrétan alig pár centire volt tőlem.

- Hogyan bizonyítsam be, hogy nem csak a szex miatt vagyok veled együtt, ha szándékosan kihozol a sodromból és ingerelsz? - kérdezte, miközben előredőlt és megtámaszkodott a combjaim mellett az asztalon.

- Tudom, hogy nem csak ez miatt vagyunk együtt - válaszoltam, mire látszólag teljesen meglepődött.

- Igen?

- Hát, igen, vagy talán tévedek? - kérdeztem zavartan és nem értettem, hogy ez mégis honnan jött neki.

- Nem, éppen ezt akartam bebizonyítani neked, mert amúgy már a hídnál megcsókoltalak volna, de igyekeztem visszafogni magam. Solji kijelentette, hogy nyilvánvaló, hogy csak dugni akarok veled és ezért vagyunk együtt, de ez nem igaz, szóval... szóval gondoltam, megmutatom, hogy kibírom enélkül, hogy rád vetném magam az első olyan helyzetnél.

- Ez hülyeség - mondtam, mire Jungkook megvonta a vállait. - Tudom, hogy nem csak a szex miatt vagyunk együtt, szóval erről meg kellett volna kérdezned, mielőtt egyedül eldöntöd, hogy kínozni fogsz.

- Kínozni? - kérdezte, mire határozottan bólintottam egyet. - Nem szándékoztalak kínozni, csupán nem akartam semmit sem elsietni, ugyanis még csak ma békültünk ki.

- És?

- És mit tudom én. Tudod mennyire nehezemre esett nem az ágyra lökni téged, amikor levetted a pólódat és a melltartódat is le akartad? Azért zavartalak el fürödni, mert... - mondta, viszont nem hagytam neki, hogy befejezze a mondatát, ugyanis tarkójánál fogva közelebb húztam magamhoz és megcsókoltam.

Végre. Egyszerre nyögtünk fel mindketten, hiszen nyilván mindketten hiányoltuk már a másikat. Hiányzott a már megszokott bizsergés, amit csak is Jungkook tud kiváltani belőlem minden egyes alkalommal, amikor hozzám ér vagy éppen valami olyat mondd, amitől zavarba jövök és legszívesebben elbújnék az ágy alá, hogy ne lássa elvörösödő arcomat. Azonnal átvette az irányítást, én pedig annyira felszabadultam, amikor végre rájött arra, hogy felesleges visszafognia magát, ha mindketten ugyanarra vágyunk és ugyanazt akarjuk. A combjaim alá nyúlt és felültetett az asztalára, ha már úgyis az előtt álltunk, én pedig összekulcsoltam a lábaimat lábainál, hogy közelebb vonjam magamhoz. Bevezette jobb kezét a kapott pólóm alá, majd azonnal megtalálta mellemet, amihez most teljesen hozzáfért, ugyanis a melltartómat levettem magamról, mert az is teljesen átázott, plusz este amúgy sincs rajtam, mert nem tudok abban aludni. A bőröm abban a pillanatban égni kezdett, amikor kezébe vette a mellemet és nyomkodni és simogatni kezdte.

the neighbour ~ jjk | ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora