Bármit csináltam, Jungkook kedve egyszerűen nem akart jobb lenni. Direkt a kedvenc filmét kapcsoltam be, de nem nevetett azokon a részeken sem, amiken eddig mindig jól szórakozott. Tudtam, hogy Minhyukék miatt van ilyen szar kedve és nagy valószínűséggel a közös pillanataikat éli át magában, ezért sem szól egy szót sem.
– Elmegyek és gyorsan letusolok – erőltettem magamra egy apró mosoly, miután véget ért a film, amit tulajdonképpen csak én néztem.
– Oké – biccentett egyet Jungkook, de továbbra is a falamat bámulta rám sem nézve.
Felkaptam a pizsamámat a székemről, ahova reggel csak ledobáltam, majd szótlanul indultam meg a fürdő felé. Már csak egy szál melltartóban voltam, amikor is eszembe jutott egy remek ötlet. Talán ezzel majd jobb kedvre deríthetem Jungkookot, igen!
Reménykedtem benne, hogy anya és apa már rég alszanak, ugyanis tíz is elmúlt már, holnap pedig mindketten korán kelnek. Visszaosontam a szobámba és karba tett kezekkel álltam meg Jungkook előtt, aki kivételesen rám nézett, mert gondolom látta, hogy kevesebb ruha van rajtam, mint amennyiben távoztam. Összeráncolta a szemöldökeit, de még mielőtt bármit is mondhatott volna leintettem és én szólaltam meg.
– Gyere tusolni – biccentettem egyet a folyosó felé, mire barátom továbbra is kérdőn pillantott rám. – Jungkook, meggondolom magam és a végén egyedül bújok a zuhany alá – forgattam meg a szemeimet és alig bírtam visszatartani a nyertes mosolyomat, amikor végre megmozdult.
– Ez valami csapda? – kérdezte, miközben a szokásos fekete pólójáért nyúlt és megállt előttem.
– Nem – ráztam meg a fejemet. – Csak szeretném, ha velem tusolnál, mivel anyáék már alszanak – döntöttem oldalra a fejemet, mire Jungkook elmosolyodott és az államért nyúlt.
– Nem hiszem el, hogy két hónap után beadtad a derekad és lefeküdtünk, de együtt tusolni csak hat hónap után vagy képes – ingatta meg a fejét, majd nyomott egy apró puszit a számra.
– Igazából még nem vagyunk együtt hat hónapja – emeltem fel magasra a mutató ujjam. – Pénteken leszünk csak fél évesek.
– Ó, elnézést Mrs. Naptár – motyogta, ezzel sikeresen megnevettetve engem. – Szóval arra gondoltam, hogy hétvégén eljöhetnél apámhoz egy kicsit és megismerhetnéd őket.
– Ez jó ötlet – mosolyodtam el – Nagyon szívesen megismerném már őt és a barátnőjét is.
– Király – villantotta ki a fogait. – Na, menjünk, mert már nagyon érzem, hogy izzadt vagyok! – ragadta meg a csuklómat és már meg is indult a fürdő felé.
Büszke voltam magamra, mert már most egyértelmű volt, hogy jobb lett a kedve. Végre mosolygott és úgy nézett ki, mint egy élettel teli ember. Bezártam azért a biztonság kedvéért a fürdő ajtaját, mert csak az kellene, hogy valamelyik ősöm félálomban benyisson, miközben mi... miközben mi éppen tusolunk. Jungkook olyan gyorsan kapta le magáról a pólóját, mint talán meg soha és a nadrágjától, illetve az alsójától is hamar megszabadult. Gondoltam, akkor én is levetkőzöm, de barátom megakadályozott és kivillantott fogakkal mögém sétált.
– Majd én leveszem rólad – suttogta a fülembe és gyengéden végigcirógatta a bőrömet a nyakamtól, egészen a csuklómig.
Mivel pont szemben álltam a tükörrel, így láttam magamat és őt is. Azt kell mondjam, szerintem ebből nem csak szimpla tusolás lesz. Oldalra döntöttem a fejemet, Jungkook pedig már nyomott is egy apró puszit a nyakamra, ahova gondmentesen odafért. Utána kaptam egy puszit a vállamra is, majd még egyet a felkaromra, ezután pedig a melltartóm csatjához vezette ujjait és gyakorlott mozdulatokkal megfosztott, így már csak a bugyim volt rajtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
the neighbour ~ jjk | ✔
FanficAhn Yena élete fenekestől felfordul, amikor a szomszédjukba hét egyetemista srác költözik, akik minden alkalmat kihasználnak arra, hogy hatalmas bulikat csapjanak a lehető legtöbb emberrel. Yena vizsgák előtt áll, így sokat kellene tanulnia és pihen...