– Szép jó reggelt – mosolyodott el Sua, amikor leültem mellé a helyemre.
– Neked is – mondtam. – Mizu?
– Gayoon és Junhee leugrottak a büfébe, de azt üzenik, hogy addig ne beszéljünk semmit, mert nem akarnak semmiről sem lemaradni.
– Mindent értek – nevettem el magam.
Pár perc múlva meg is érkeztek, majd azonnal letámadtak, hogy azóta van-e fejlemény. Tegnap, miután nagyon kiakadtam Jungkook miatt, csoportos hívásban kisírtam nekik a lelkemet és egészen az elejétől elmeséltem nekik mindent. Sua néhány dolgot már tudott, de azt például nem, hogy csókolóztunk is, mert nem is akartam igazából elmondani nekik.
– Nem igazán értelek téged – mondta Gayoon. – Ha egy ilyen jó pasi hajtana rám, biztosan hagynám magam.
– De szerencsére Yena nem ilyen, szóval... – vonta meg a vállait Junhee, mire Sua is helyeslően bólogatni kezdett.
– Ha olyan lenne, mint én, akkor már rég összejöttek volna – vágott vissza legjobb barátnőm.
– Nem hiszem, hogy Jungkook össze akarna jönni velem.
– Miért ne akarna?
– Miért akarna? – kérdeztem vissza.
– Kérdésre nem válaszolunk kérdéssel és amúgy is egy nagyon szép és rendes lány vagy. Nem hinném, hogy könnyen találna magának valakit, aki nem iszik, nem drogozik, nem bulizik és bújik minden héten más ágyába. – mosolyodott el és büszkén kihúzta magát, mert tudta, hogy igaza van.
– De mi van, ha Jungkooknak nem ilyen lány kell? Ott van Mina, aki fix minden héten mással van, még is csókolóztak már.
– Manapság mindenki csókolózik mindenkivel, szóval ezen nem kellene kiakadnod – mondta Sua.
– Van egy tervem! – kiáltott fel Gayoon, mire szegény Junhee majdnem leesett a székéről, úgy megijedt.
– Nem! A válaszom nem! – vágtam rá azonnal. Ha Gayoonnak van valami terve, az egyenlő a halállal.
– Naa, tök jó lesz – mosolyodott el. – Gondolom ismét bulit fognak tartani hétvégén.
– Nem megyünk el.
– Csak hallgass meg, jó? – kérdezte, mire bólintottam egyet.
– Szóval ha bulit tartanak, akkor ismét elmegyünk így négyen. Suaval kisminkelünk és felöltöztetünk, aztán szépen féltékennyé teszed Jungkookot.
– Ez a nagy terv? – ráncolta össze szemöldökeit Junhee.
– Igen? Hidd el, tudom, hogy mire van szüksége egy egyetemista srácnak.
– Dugásra és fűre – válaszolta Junhee, mire Gayoon tarkón csapta.
– Jézusom – nevettem el magam, amikor a két jómadár „verekedésbe" kezdett.
– Szerintem nem rossz ötlet amúgy. Ha szexin felöltözöl és vagány sminked lesz, akkor hidd el, hogy simán az ujjaid közé tudod majd csavarni. – mondta Sua, amíg a többiek verekedtek.
– Szerinted menne nekem?
– Simán – villantotta ki fogait Gayoon. – Vagy ha gondolod, akkor adhatunk leckéket neked.
– Inkább kihagyom – nevettem fel. – Bár egyszer megnéznélek titeket pasizás közben.
– Inkább ne akard, nagyon gázak – nevetett fel Junhee, most pedig Suan volt a sor, hogy behúzzon neki egyet.
ESTÁS LEYENDO
the neighbour ~ jjk | ✔
FanficAhn Yena élete fenekestől felfordul, amikor a szomszédjukba hét egyetemista srác költözik, akik minden alkalmat kihasználnak arra, hogy hatalmas bulikat csapjanak a lehető legtöbb emberrel. Yena vizsgák előtt áll, így sokat kellene tanulnia és pihen...