tizenkettedik fejezet

2.6K 217 48
                                    

Egy hatalmas ásítás kíséretében fordultam át a másik oldalamra, hiszen a nap konkrétan kiégette a szemeimet. Félig felnyitottam a szemeimet, hogy leellenőrizzem, hogy Jungkook alszik-e még, viszont amikor üresen találtam mellettem lévő helyet, még levegőt sem kaptam. Azonnal kiment belőlem az álmosság és olyan gyorsan keltem ki az ágyból, mint még talán soha. Hol a francba lehet? Mi van, ha találkozott anyáékkal? Ebbe bele sem mertem inkább gondolni, mert apa az előző barátom óta csak is Junheet tűri meg a házunkban, mint fiú. Félve sétáltam be a konyhába, ahonnan anya vidám kacagását már a nappali másik feléről hallani lehetett. Ó, kérlek szépen mondd, hogy nem Jungkook szórakoztatja ennyire az anyámat.

– Yena, jó reggelt – mosolyodott el, amikor beléptem a konyhába.

Nehezen bírtam elrejteni, hogy mennyire megkönnyebbültem, amikor egyedül találtam anyát a pultnak támaszkodva. Valamilyen videót nézhetett és gondolom azon nevetett. Pár másodperc múlva apa is megjelent, aki a mai postát tartotta kezeiben. Mi a fene?

– Jó reggelt – mosolyodtam el. – A szomszédok nagy káoszt hagytak a buli után?

– Csak a szokásos – vonta meg a vállait anya.

– Reggel nem történt semmi szokatlan? – kérdeztem arra utalva, hogy esetleg valaki olyannal futottak össze, akivel nem szerettek volna – azaz Jungkookkal.

– Nem, miért, kellett volna? – nézett rám apa és anya is, mire azonnal rávágtam, hogy nem.

– Akkor én most szerintem megyek is tanulni – erőltettem magamra egy apró mosolyt, majd a lehető leggyorsabban a szobám felé vettem az irányt.

Nem értem, hogy Jungkook hova tűnhetett. Vajon felkelt hamarabb és kiosont a házból? Egyik részem örül annak, hogy elment, viszont a másik részem pedig szomorú, mert beszélni akartam vele. Úgy döntöttem, hogy írok neki instán, mert ott már többször is beszéltünk. Lehet meg kellene keresnem facebookon, mert ott kicsit könnyebb lenne. 

ahn_yenaa
Szia. Hazamentél?

Lezártam a telefonomat, hiszen nem vártam azonnali válaszra, viszont még mielőtt az ágyra dobtam volna azt, már jelezte is, hogy választ kaptam

jeon.jungkook
Szia. Igen, felkeltem korábban és jobbnak láttam, ha lelépek, mert nem akartam balhét

ahn_yenaa
Oh, értem. 😅
Hát, kicsit meglepődtem, amikor reggel nem találtalak magam mellett

jeon.jungkook
Amúgy sem akartad, hogy nálad aludjak, szóval...

ahn_yenaa
De utána már igen

jeon.jungkook
Miért? 🤔

ahn_yenaa
Hát, mert... mert szerintem te is tudod

jeon.jungkook
Bejött, amit veled csináltam?

Nem számítottam ilyen konkrét megfogalmazásra, de szépen eltalálta, hogy miért is változott meg a véleményem az este során. Szemeim hatalmasra tágultak, majd eszembe jutott, hogy Jungkook tegnap este kiszívta a nyakamat, így azonnal felpattantam az ágyról és a fürdőbe rohantam. Káromkodtam egyet, amikor megláttam a nagyjából körömnyi nagyságú szívásfoltot. Anyáék biztosan látták, hiszen a hajam nem takarja el, hiába hosszú. Basszus, teljesen kiment a fejemből, pedig este meg akartam nézni, hogy mennyire lett feltűnő. Azt kell mondjam, hogy nagyon.

ahn_yenaa
Szerinted?

jeon.jungkook
Szerintem eléggé élvezted! 😉

the neighbour ~ jjk | ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora