Miután túltettem magam a sokkon, miszerint jövő hét pénteken is ebben a házban fogom rontani a levegőt, úgy döntöttem, hogy hazamegyek, mert már kezdtem nagyon álmos lenni és a pia is kimenőben volt. Jungkook ragaszkodott hozzá, hogy átkísérjen a bejáratunkig, nekem meg igazából nem volt ellenemre, mert addig sem egyedül kellett kerülgetnem a részeg, beállt embereket a ház előtt. Nem tudtam, hogy hogyan kellene elköszönjek tőle, ezért végül úgy döntöttem, hogy megölelem, mert abból baj nem lehet. Hát... az illata azonnal megcsapta az orromat, aminek méz és vanília íze volt. Behunytam a szemeimet, hiszen kifejezetten tetszett az illat és igazából egyáltalán nem ilyenre számítottam. Azt hittem, hogy sokkal erősebb illatú lesz, illetve a tippem az a menta lett volna, mert a fiúk nyolcvan százalékának olyan parfümje és tusfürdője van.
– Jó éjt, Yena – miután pár perc szerencsétlenkedés után sikerült kinyitnom a bejárati ajtót.
– Jó éjt és köszönöm, hogy hazakísértél! – kuncogtam fel. Igazán nagy távról van szó, mit ne mondjak.
– Hát, ne tudd meg, hogy mennyire megerőltető volt majdnem tíz métert menni – sóhajtott fel, a hatás kedvéért pedig még úgy is tett, mintha izzadságcseppeket törölne le a homlokáról.
– Ugye beszélünk péntek előtt? – csúszott ki a kérdés a számon, amit csak magamban szerettem volna feltenni.
– Ha szeretnél – villantotta ki a fogait. – A barátnőid már úgy is követnek instán, szóval rajtuk keresztül simán megtalálsz.
– Ja, hát persze – forgattam meg a szemeimet.
Akkor jelölte be Gayoon és Sua Jungkookot és Jaet, amikor a sulinkban tartottak előadást a GNU-ról. Emlékszem, hogy milyen gyerekesen viselkedtek, amikor engedélyezték a követést mindketten. Komolyan mondom, hogy én nem szoktam úgy sikítani, amikor kijön a kedvenc előadóm új albumja.
– Na, menj mert felkelted így a szüleidet is – lökött beljebb, mire nevetve tudattam vele, hogy egyedül is tudok mozogni.
– Megyek is! – intettem neki, majd becsuktam az ajtót és kettőre zártam.
Kikukucskáltam az ajtón lévő kis üvegen és láttam, hogy Jungkook már elindult visszafele a házba. Vettem egy mély levegőt, majd a fürdő felé vettem az irányt, mert muszáj volt letusoljak. Viszonylag hamar végeztem is, az már részletkérdés, hogy ha háromszor nem aludtam be majdnem állva, akkor egyszer sem. Amikor befeküdtem az ágyba, kissé viccesnek találtam, hogy forog velem az egész szoba, pedig eddig úgy éreztem, mintha már kiment volna belőlem az a rengeteg vodka, amit megittam. Nyakig betakarózva nyitottam meg az instagramot és rámentem Gayoon oldalára, aki kevesebb embert követ, mint Sua, így reményeim szerint hamarabb találok rá Jungkook profiljára. Mázlimra rögtön elsőként adta ki a profilját, de privát volt, így egyetlen posztját sem láttam. A fenébe, most akkor be kellene jelölnöm? De mi van, ha most éppen bulizik és nem figyeli a telóját? De hát én most akarom látni a posztjait. Hosszú tanakodás után úgy döntöttem, hogy bekövetem, mert a kíváncsiságom győzött. Meglepődtem, hogy alig egy perc alatt megengedte, hogy bekövessem és ő is kérte, hogy követhessen. Gyorsan átnéztem a posztjaimat, hogy esetleg nincs-e fent valami rettentően gáz kép, de szerencsére többnyire természetképeket töltök fel, vagy éppen a lányokkal és Junheevel valami közöset. Beharapott ajkakkal engedélyeztem, hogy kövessen, én pedig a feltöltött képeit kezdtem tanulmányozni. Többnyire fekete képeket töltött fel, a háromnegyedét szerintem részeg állapotban posztolta ki, mert szinte az összes homályos. De azért van pár "elfogadható" minőségű kép is, amin a lakótársaival, illetve Minaval és Soljival van.
jeon.jungkook
Látom, megtaláltál.ahn_yenaa
Nem kellett sokat kutatnom 😂
VOCÊ ESTÁ LENDO
the neighbour ~ jjk | ✔
FanficAhn Yena élete fenekestől felfordul, amikor a szomszédjukba hét egyetemista srác költözik, akik minden alkalmat kihasználnak arra, hogy hatalmas bulikat csapjanak a lehető legtöbb emberrel. Yena vizsgák előtt áll, így sokat kellene tanulnia és pihen...