[ E S T I M E S E !!! ]
◇ ♡ ◇
A vártnál hangosabb nyögés hagyta el a számat, amikor Jungkook belém dugta az ujját. Az egyik karommal átöleltem, a másik kezemet pedig levezettem a farkához, hogy ne megint csak az legyen, hogy ő kényeztet engem, én pedig semmit sem csinálok, csak élvezkedem.
– Biztosan szeretnéd? – kérdezte zihálva és látszott rajta, hogy ha nemet mondtam volna neki, akkor képes lett volna leállni azon nyomban.
– Igen, biztos – bólintottam egyet és eleresztettem egy apró mosolyt, amiért ennyire érdekelte, hogy valóban szeretném-e, hogy megtörténjen.
– Szeretlek, baba.
– Én is szeretlek, Jungkook – hajoltam közelebb hozzá, majd megcsókoltam. Felnyögtem, amikor ismét mozgatni kezdte az ujjait, majd ajkaimról áttért a nyakamra és a legérzékenyebb pontomon megszívta a bőrt, aztán lágyan végighúzta rajta az ajkait, hogy enyhítse a fájdalmat.
Ezt többször is megismételte, az én testem pedig szinte lángolni kezdett, viszont ekkor hirtelen elvette kezét a lábam közül. Kérdőn pillantottam rá, hiszen nem értettem, hogy még is miért hagyta abba. Egy pimasz mosoly kíséretében nyomott egy apró csókot a számra, majd lehúzta rólam a bugyimat, így már mindketten meztelenen feküdtünk az ágyamon. Egy vonalban végigpuszilta a felsőtestemet és meg sem állt addig, amíg lábaim közé nem ért. Nem tehettem az ellen, hogy csípőm az ágyamon maradjon, miután mozgatni kezdte a nyelvét, akaratlanul is a magasba emelkedett. Még jobban széttárta a combjaimat, hogy jobban hozzám férhessen, én pedig komolyan mondom, hogy már csillagokat láttam a gyönyör miatt.
– Jungkook... Én... – nyöszörögtem, viszont nem bírtam befejezni a mondatomat, hiszen az izmaim megfeszültek és átléptem a gyönyör kapuját.
– Akkor... biztos? – kérdezte meg ismét, amikor már úgy-ahogy magamhoz tértem.
Felkuncogtam, majd ismét közöltem vele, hogy tényleg szeretném, viszont, ha még egyszer megkérdezi, akkor meztelenül zavarom át a szomszédba egy örökké tartó sértődés társaságában.
– Jól van, na – forgatta meg a szemeit, viszont mosolygott, mint valami idióta. – Szóval, akkor van gumid? Mert én nem hoztam magammal. – kérdezte, mire egy pillanatra elgondolkoztam, hogy esetleg tartok-e a szobámba.
És akkor beugrott, hogy tizedikben voltak náluk felvilágosításon és akkor mindenki kapott egy darabot. Mivel az akkori barátommal nem jutottunk el addig – pedig amúgy ő vagy hatot elcsórt –, ezért azóta a legalsó fiókom leghátulján porosodhat, már ha anya nem dobta ki azóta.
– Elvileg kell lennie a legalsó fiókomban az asztalomnál – mondtam neki, mire felpattant az ágyról és a szoba másik végébe sietett. Hosszú percekig kutakodott a fiókban, viszont amikor már kezdtem feladni, akkor egy elégedett mosollyal fordult felém és lebegtette meg az arca előtt az óvszeres zacskót.
Izgultam, féltem, kíváncsi voltam, ugyanakkor rettenetesen vártam is, hogy milyen lesz az első alkalom. Rengeteg jót, illetve rosszat is hallottam már róla, ezért most már tényleg felkeltette az érdeklődésem, hogy az emberek vajon miért szeretnek ennyire szeretkezni. Hát, most úgy néz ki, hogy lehetőségem nyílik megtapasztalni, de ahogy a vigyorgó Jungkookot figyelem, aki ismét az ágyamra mászik, az iránta érzett szerelmen kívül minden más megszűnt.
– Nem szeretnéd... – kérdezte volna meg ismét, hogy biztosan nem gondoltam-e meg magam, ezért idegesen a szavába vágtam.
– Ezek szerint tényleg meztelenül fogsz távozni innen, Jungkook! – sóhajtottam fel, mire beharapott alsó ajkába és látszott rajta, hogy éppen nevetését prólja visszafogni.
أنت تقرأ
the neighbour ~ jjk | ✔
أدب الهواةAhn Yena élete fenekestől felfordul, amikor a szomszédjukba hét egyetemista srác költözik, akik minden alkalmat kihasználnak arra, hogy hatalmas bulikat csapjanak a lehető legtöbb emberrel. Yena vizsgák előtt áll, így sokat kellene tanulnia és pihen...