-🔞-as tartalom-
- Köszönöm a vacsorát. -hálálkodott újra. - Nincs mit. -vettem el előle a tányért.
Az edényeket bepakoltam a mosogatógépbe, ezután a nappaliba mentem. Szavak nélkül figyeltük egymást. Mi van velünk?
- Ezek nem mi vagyunk. -sóhajtott Mark. - Felejtsük el az előbbieket. Sajnálom, hogy nem mondtam el a tetteimet. De ha visszacsinálhatnám az időt is ezt cselekedtem volna. Nem akartalak veszélybe sodorni. Nem akartam, hogy rossz embernek tűnjek a szemedben. De már mindegy. Az viszont biztos, hogy szeretlek téged. És szeretni is foglak. Ha megcsaltál volna is szeretnélek. Ez sosem volt kérdés.
- Nem lennélek képes megcsalni téged. Nem vagy rossz ember. Csak kissé bajos. -mosolyogtam rá és közelebb mentem hozzá.
- 10 hónap. -suttogtam és végigsimítottam a mellkasán. - Szeretlek.
- Én is, kedvesem.
Pár pillanatot várt, majd nekiesett az ajkaimnak. Egymás száján lógva próbáltunk felmenni az emeletre. Nagy nehezen feljutottunk. Lihegve léptünk be a hálóba. Közben kigomboltam az ingjét, így belátást nyertem az izmaira.
- Mit csináltál te a börtönben? -húztam ki az övét.
- Edzettem. -kapta le rólam a melltartót is.
- Édes Istenem. -nyögött egyet, majd az ágyra lökött. Ajkai azonnal a melleimre tapadtak.
- Mark...
Az alsóneműt is lehúzta rólam.
- Oké, bébi. Azonnal éreznelek kell, különben szétdurranok. Egy kicsit elhalasztjuk a gyengédséget -magáról is leszedte az alsónadrágot.
- Azt hiszed mindenhol te vagy a főnök? -vontam fel a szemöldököm.
- Ezt hogy érted? -hajolt felém.
- Így. -megfogtam a vállait és az ágyra húztam. A combjára ültem és a mosolyát figyeltem.
- Vadmacska.
- Csak legyél kényelmesen. -döntöttem a hátát a támlának. Lassan a férfiasságára ereszkedtem és az arcát figyeltem.
- Szeded még a gyógyszert? -kérdezte visszafojtva a nyögését.
- Nem.
- Akkor? -értetlenkedett.
- Nézzük meg hogyan teljesítesz, ha arról van szó, hogy teherbe akarok esni tőled.
Felmordult.
Végül elkezdtem a mozgást. Felemelkedtem, majd újra le.
- Azt a kurva. -morgott Mark.
-🔞-as tartalom
Talán a negyedik menet után voltunk. Őszintén, nem nagyon számoltam. Fejemet a mellkasára hajtottam és gyorsan vettem a levegőt.
- Eddig nem hittem a békülős szexben.
- Na és most? -mosolygott.
- Isteni.
Mark itt volt mellettem, nem volt több titok, vita. Kezdett helyrejönni minden. De itt volt a probléma. Olyan volt mint a vihar előtti csend. És az életünkben volt már jó pár ilyen.
- Lezuhanyzok, nem akarsz jönni velem? -ült fel.
- De. -megfogta a kezem és a fürdő felé kezdett húzni.
- Jól megvoltál Peteréknél? -nyitotta meg a zuhanyt.
- Amennyire lehetett igen.
- Miért? -vonszolt be maga mellé.
- Szerettem ott lenni, de úgy éreztem, hogy befurakodtam oda. Nekik volt már saját rutinuk és tényleg nem akartam zavarni.
- És a kisbaba?
- Még csak két hónapos, de már nagyon hasonlít Peterre.
- Kislány lett.
- Igen.
- Kislányt tudott összehozni. -somolygott.
- És te mit szeretnél? -kérdeztem.
Azonnal elcsendesült.
- Kislányt.
- Hogyhogy?
- Azt mondja a legenda, hogy a lányok az apjukra, a fiúk pedig az anyjukra hasonlítanak.
- Ezt meghazudtolnám. Peter és te is az apáitokra hasonlítotok.
- Ne vedd el a kedvem.
- És amúgyis... Nem szeretnéd, hogy olyan legyen mint én?
- Belőled és a makacsságodból elég egy. -rácsaptam a mellkasára. Nevetve megragadta a karom és magához húzott.
- Szeretlek.
- Én is. -mosolyogtam. Végre itt van.
Csókot adtam a nyakára, majd lefelé kezdtem haladni.
- Azt kell mondjam tetszik, hogy ennyire kivagy gyúrva.
- Tudtam, hogy tetszeni fog.
Nyelvem a kemény húsához ért, bevettem a számba és finoman megszívtam.
Feje a csempének borult és felnyögött.
- Mondtam már, hogy hiányoztál? -szólt rekedten.
...
Reggel 6 órakor már kidobott az ágy. Így lementem a konyhába reggelit készíteni Marknak.
Körülbelül fél óra múlva kopogtattak.
- Szia. -vigyorgott az ajtóban Simon és mellette egy lány állt.
- Helló.
- Beengedsz?
- Persze. -álltam arrébb az ajtóból. Simon bejött, a lány pedig továbbra is ott állt.
- Öhm.. Nem Simonnal jöttél?
- Nem. Én Polly Sanders vagyok. Még tegnap délután voltam a cégnél és az egyik ott dolgozó ideiranyított, de nem találtam senkit itt. Szóval... A gyakornoki állás miatt érdeklődnék.
- Mi lenne, ha holnap délelőtt bemennél a céghez? Ha kérdezik kit keresel mondd, hogy Nicole Lewist.
- Rendben, köszönöm. -egy utolsó pillantást még vetett Simonra, majd elment.
- Ki irányította ide?
- Szerinted? -vonta fel a szemöldökét Simon.
- Nem tudom...
- Tyler barátod.
- Kinyírom.
- Előbb adnál egy kávét?
- Persze.
- Nagyon jól áll Mark pólója rajtad.
Bemutattam neki és odaadtam a kávéját.
- Mark alszik?
- Igen.
- Biztos elfáradt a tegnap estében. -somolygott.
- Miért jöttél? -sóhajtottam.
- Korán van és még nem volt nyitva a kedvenc kávézóm, ezért idejöttem.
- Szuper. -a konyha felé fordultam és készítettem tovább a reggelit.
- Milyen gyakornoki állás van most?
- A szállítási iroda vezetőjenek kell egy asszisztens.
- És ezt te megadod neki?
- Kikönyörögte.
- Túl kedves vagy az alkalmazottjaiddal.
- Mark alkalmazottjai.
- Amúgy nem nézett ki rosszul a csaj.
- Simon, kérlek ne velem beszéld meg a nőügyeidet.
- Hát jó. Kösz a kávét. Mennem kell, szia. -felállt és már ki is viharzott.
Értetlenül álltam a konyha közepén. Ez meg mi volt?Nagyjából egy óra múlva tálcával a kezemben mentem fel az emeletre.
- Jó reggelt. -húztam el a függönyt.
- Mennyi az idő? -morogta.
- 8 óra.
- És te felkeltettél?
- Fel, bizony. Itt a reggelid is.
Átfordult a hátára, majd felült.
- Neked is jó reggelt.
Az ölébe nyomtam a tálcát és mellé huppantam.
- Mindenfélét csináltam. Rántotta, tükörtojás, pirítós, szendvics, gabonapehely, virsli, gyümölcs és zöldség. Valamint kávé, tej és víz.
- A narancslé hol marad?
- Tudtam, hogy valamit elfelejtettem. -ugrottam fel.
- Csak hülyéskedem, nem kérek. -húzott vissza. - És köszönöm.
- Szívesen.
- Ettél már?
- Még nem.
- Akkor gyere.
- De ezt neked csináltam.
- Szerinted megtudom mindet enni? Gyere, úgyis csak annyit eszel, mint egy madár.
Elkezdtünk reggelizni. Az ágyban. Boldogan. Ez nem volt hozzánk méltó.
- Van egy ötletem, hogy miért ver minket a sors.
- Na miért?
- Túl könnyen jöttünk össze. Mármint nem akadályozta meg senki, túl jó volt a kezdet.
- Csak az eleje. De azóta mennyi mindent történt. A maffia, apukád halála, az én apám feltűnése, szakítás, skizofrénia, Patrick és Austin, anyukád halála, újra Patrick, börtön. Szerintem már elég volt.
- Szerintem is.
- És mit csinálsz ma?
- Elrendezem a háztartást és bemegyek a céghez, mivel 35%-a az enyém.
- Rendben. -simította meg az arcom.
- Szeretlek. A kivasalt ruháid a gardróbban vannak. -elvettem tőle a tálcát és lementem a konyhába.
...
Mark már nagyjából egy órája elment. Addig rendberaktam mindent és elkészültem. Beszálltam az autóba. Andrew azonnal hátrafordult és kétségbeesett volt a tekintete.
- Mi történt?
- Laura eltűnt.
- A francba! Hogyan? -hitetlenkedtem.
- Mindent bezártam, megvolt bilincselve. Nem tudom, hogy jutott ki.
- Mindegy. Menjünk a céghez.
Az a ribanc nem adja fel. De nem tudja mi vár rá.
Hamarosan odaértünk, azonban Mark autója is akkor állt meg.
- Szia, édesem. -szállt ki.
- Hello. Még nem voltál bent?
- Volt egy kis elintéznivalóm.
Az anyósülés felől kiszállt egy férfi. Magas, barna hajú, izmos, borostás pasas volt.
- Ő Nicole? -mosolygott Markra, aki csak bólintott.
- Mike Young. -nyújtotta a kezét.
- Nicole Lewis, de úgy tűnik te már ismersz. -fogtam vele kezet.
- Ő Mike akiről beszéltem.
- De ő börtönben volt még tegnap. Hogy csináltad? -húztam fel a szemöldököm.
Kivette a zsebéből a pénztárcát és már meg is értettem.
- Gyerünk be.
Együtt mentünk be. Mindenki azonal odakapta a fejét.
- Jó reggelt. -vigyorgott Mark.
Emma felpattant a várakozóból.
- Szia. Lenne egy kérésem. -lépett mellém.
- Neked is szia Emma. -intett Mark.
A lány csak unottan felnézett.
- Most mit mondjak erre Mark? Nagyon örülök, hogy látlak.
A vőlegényem csak morgott egyet.
- Mi lenne, ha feljönnél velem az irodámba. Ott majd megbeszéljük. -néztem a kezében tartott papírokra.
Az ajtó hirtelen kinyílt és megjelent benne Laura. Mögötte két férfivel. Fegyverrel rendelkezve.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nicole és Mark története
RomansaNicole Lewis egy átlagos 17 éves lány, mint minden tinédzser ő is szerelmes. De nem hitte volna, hogy ilyen könnyen összejön élete szerelmével. Boldog is a kapcsolatuk ameddig nem jön közbe a sors. Van köztük áruló, jönnek új emberek, új barátok. A...