Глава 16

2.6K 91 0
                                    

Валъри

- Това не е ли апартамента ти!?-попитах учудено.
- Да.-отвърна Алек,слизайки от мотора.          
-Твърде е късно да те карам у вас,за това ще останеш при мен.

 Вече сме в хола му. Дрехите ми са чисто мокри. Трябва да ги махни от мен. Бавно започвам да свалям дрехите си и ги пускам на земята. Оставам само по бельо.
Когато Алек се връща и ме вижда по бельо замръзва на място. Той също е свалил дрехите си и сега е без блуза. Мога да видя мусколестото му тяло и тези татуси...ммм...
- Облечи тези дрехи.-прошепна той и ми подаде някакви негови дрехи.
Приближих се и ги взех от ръката му. Облякох ги набързо и отидох при него в стаята му.
Алек стоеше и гледаше през огромния прозорец на спалнята му. Когато чу,че идвам към него се обърна.
- Можеш да легнеш да спиш на моето легло Валъри,аз ще изляза.
- Не,остани.-прошепнах срещу него.
- Добре.-отвърна ми той.
Тръгнах да вървя към леглото. Та то е доста голямо. Лягам на леглото и гледам към Алек,който седна на леглото до мен. Възглавницата му е толкова мека,че като легнах направо потънах. Беше много комфортно. Както бях изморена се отпуснах и очите ми започнаха бавно да се затварят. Само след миг се унасям в сън. Последното нещо,което чувам е шепотът на Алек.
- Лека нощ,Валъри.

Алек

Наблюдавам как Валъри се унася в сън. Очите и се затварят и след малко вече е заспала.
В стаята е тъмно,единствената светлина е нощната лампа на шкафчето до леглото. Светлината от лампата озарява лицето и. Златисто русите и кичури са разпиляни по възглавницата.

Погледа ми се премества на устните и. Искам отново да опитам вкуса им. Оглеждам я отгоре до долу. Толкова е секси особено в мойте дрехи. Искам я толкова много,но това е грешно.
Вдигам възглавницата до Валъри и се настанявам по-близо и сядам. Пръстите ми се спускат по дългата и коса. Улавям кичур от косата и,и го усуквам на пръста си. Валъри е толкова красива. Тя е като ангел.

Моят ангел...

Знам,че съм грешник. Правил съм ужасни неща и все още ги върша. Душата ми е тъмна. Някои ден ще горя в ада за нещата,който съм извършил. Обикновено използвам момичетата само за секс и забавление,но с Валъри е някак различно. Не искам да бъда егоист с нея,не искам да я наранявам. Ако тя беше някоя друга досега вече да съм спал с нея и да съм с друга. Искам Валъри. Искам я,но...
До сега не съм изпитвал такива чувства и съм объркан. До сега не ми е пукало за някого както ми пука за Валъри. Аз не мога да допусна да имам слабост. Просто не мога...

Валъри се размърдва и обвива ръка около мен. Придърпва се към мен и поставя глава на гърдите ми,а след това и ръцете си. Аромата на Валъри ме хипнотизира. Вдишвам отново от него,запаметявайки го. Аромата на косата и ме влудява. Обвивам ръце около нея и тя лежи в обятията ми.
Вдишвам тежко. Затварям за миг очи и си спомням за сестра ми Мира.

Когато тя умря в ръцете ми изпитах огромна болка. След това не позволявах на никого да ме прегърне. Изпитвах болка,когато някой го направеше. Споменът за Мира се връщаше всеки път. Ръцете ми обляни в кръвта и... Наблюдавах как Мира умира в ръцете ми и не можах да направя нищо. Гледах как душата напуска тялото и...как поема последната си глътка въздух...как затваря очи..и повече не ги отваря...
Всеки път,когато някой ме прегърнеше се връщаха спомените за смъртта на Мира и все едно преживявах смъртта и отново. Но,когато Валъри ме прегърне сякаш не изпитвам тази болка. Когато Валъри го направи това ме успокоява.

Мамка му!

Това въобще не е добре. Не трябва да изпитвам чувства към нея. Не трябва да се влюбвам в нея. Трябва да стоя далеч от нея,но не мога...
Валъри е единствената,която може да успокой демоните ми и да потуши хаоса в душата ми. Тя е като лъч светлина в моя тъмен свят. Когато е около мен,сякаш ме прави по-добър. Тя е моя ангел.
Точно заради това ние не може да бъдем заедно.
Защото дявола и ангела не са предопределени да бъдат заедно. Ние сме като черното и бялото.
В душата ми бушува хаос,който е като дълбока черна яма,а не искам да замъквам Валъри в тази тъмнина.

DARK/Тъмен Where stories live. Discover now