В главата има еротична сцена +🔞
Валъри
Отварям очи и виждам,че съм сгушена в Алек. Главата ми лежи на гърдите му. Усещам приятният му аромат. Опитвам се да се изправя без да го събудя,но изведнъж хватката му се затегна около кръста ми.
- Добро утро,Валъри!Опитваш се да се измъкнеш ли?
- Добро утро!
Алек ме придърпва с едната си ръка и целува устните ми. Обвивам ръце около врата му и той ни преобръща,така че той да е отгоре. Ръцете му започват да се спускат надолу по тялото ми,изпращайки тръпки навсякъде. Тогава алармата на телефона ми започна да звъни. Отдръпнах се от Алек и се протегнах към нощното шкафче. Взех телефона и плъзнах с пръст по екрана. Дразнещият звук на алармата спря.Усетих устните на Алек по гърба ми отиващи нагоре към рамото. След това обви ръце около кръста ми и ме притиска към гърдите си. Целуна мястото точно между рамото и врата ми,при което от устните ми излезе стон.
- Алек ще закъснея.
Алек продължи да ме целува и аз се изкикотих.
- Алек! Стига ще закъснея за работа.
- Не мога да ти устоя.
- Алек!-произнесох с заповеден тон.
- Добре,добре.
Той ме пусна и легна обратно като постави ръцете си зад главата с присвити лакти.
Станах от леглото и се огледах за дрехите си.
- Знаеш ли къде са дрехите ми?
Обърнах се назад и го погледнах,а на лицето му се появи усмивка. Алек е изпънал мусколестото си тяло и ме наблюдава.
- Може да са разпиляни навсякъде.
- Ще използвам банята.
- Добре.Отправих се към банята и пуснах топлата вода. При контакта на водата с кожата ми тялото ми се отпусна. Взех шампоана на Алек и си сипах малко от него в шепата. Разтрих го в косата си и тогава вратата на душ кабината се отвори. Обърнах се и погледа ми се засече с този на Алек.
- Ще се присъединя към теб.
Преди да му откажа той влезе и затвори вратата след себе си. Направи няколко крачки и се спря пред мен. Сърцето в гърдите ми заби силно. Алек протегна ръката си и за миг помислих,че ще ме докосне и затворих очи. След миг ги отварям и виждам в ръката му душ гел и губа. Наблюдавах го докато изсипваше душ гела. Водата се стичаше надолу по мусколестото му тяло. В момента изглежда толкова секси. Погледа му се спря върху мен и устните му се разтвориха леко.
- Обърни се.
- Какво?
- Обърни се. Хайде.Послушах го и се обърнах с гръб към него. Алек плъзна гъбата по гърба ми нежно и започна да прави кръгови движения. Затворих очи и се отпуснах. Това е толкова релаксиращо. Тогава движенията му промениха посоката си надолу и аз светкавично се обърнах към него.
- Ще продължа сама.
- Не. Аз ще го направя.
Сега гъбата се движеше по раменете ми и слизаше надолу към гърдите...по корема..в момента по бедрата. Алек клекна и задвижи гъбата по вътрешното ми бедро,при което се размърдах и притиснах краката си един към друг. Възбудата ми там долу започна да се увеличава с всяко негово докосване.
Алек се изправи и се притисна към мен като ме гледаше в очите.
ESTÁS LEYENDO
DARK/Тъмен
RomanceДве разбити души. Два различни свята. Той е като черното,тя е като бялото. Една тяхна среща променя живота им завинаги. Какво ще се случи,когато младата лекарка пресича пътя си с шефа на мафията? Дали любовта ще ги излекува или разруши напълно? # 1...