Алек
Организирах всичко. Искам тази вечер всичко да е перфектно. Издокарах се с бяла риза и черни панталони. Извадих телефона от джоба си и набрах номера на Валъри.
- Ало,Алек! Какво става?
- Чакам те! Излез навън.
- Добре...сега идвам.Обърнах се и огледах всичко. Масата,храната,виното,свещите, приборите всичко беше тук. Избрах мястото на вечерята ни да бъде на плажа с изглед към брега. Бях посипал листенца от рози като пътека от къщата до тук. Надявам се да го хареса. Обръщам се към къщата и виждам Валъри.
Преглъщам...
Дъхът ми спира при вида и...
Слиза бавно по стълбица с тази прилепнала червена рокля,а морският бриз подухва русите и коси. Движенията и са толкова грациозни,а походката и е като на тигрица. Направо главата ми се завърта. По дяволите! Валъри е толкова красива и удивителна. Вече е почти при мен. Тя се спира и притиска ръце към лицето си.
- Алек какво си направил?
- Изненада!Исках вечерята ни да е перфектна.Това е за теб.Правя няколко крачки и пристъпвам към нея като и подавам червена роза.
- Толкова си красива!
- Ооо,Алек...благодаря ти!
На лицето и се появява усмивка,а от очите и текват сълзи. Тя се хвърля в прегръдките ми и ме прегръща силно. Усещам омайващият и парфюм и главата ми отново се завърта. Отдръпва се от мен и ме погледна.
- Не знаех,че Алек Блейк е бил такъв романтик!
- Това е така госпожице Валъри Уайт,защото той е лудо влюбен във вас.
Валъри се засмива и ме поглежда влюбено със тези нейни сапфирено сини очи. Дръпвам стола и за да може да седне.
- Вино?
- Да,моля.
Наливам вино в чашите и сядам срещу нея като отпивам от чашата си.
- За първи път те виждам облечен така. Не си целия в черно.
- Както винаги много наблюдателна.Валъри
Огледах масата. Уол...всичко изглежда невероятно. Има свещи, бутилка шампанско и вино, толкова много вкусна храна. Вдигам поглед към Алек и той протяга ръка към моята и преплита пръстите ни.
- Ммм,Валъри...толкова си красива!
- Благодаря ти! Ти също не изглеждаш зле.
- Ще започваме ли с храната?
- Да,хайде.Ммм...храната е божествена. Никога не бях яла толкова вкусна храна. Всичко беше перфектно. След като приключихме с вечерята Алек стана и протегна ръка към мен.
CZYTASZ
DARK/Тъмен
RomansДве разбити души. Два различни свята. Той е като черното,тя е като бялото. Една тяхна среща променя живота им завинаги. Какво ще се случи,когато младата лекарка пресича пътя си с шефа на мафията? Дали любовта ще ги излекува или разруши напълно? # 1...