В главата има еротична сцена +🔞
Валъри
Алек ме поставя на леглото и внимателно сваля роклята ми от мен. Аз следвам примера му и разкопчавам ризата му,след това и панталона му. Той ме бута обратно в леглото и се надвесва над мен.
Оставя целувки по врата, ключицата,гърдите и слиза надолу по корема ми. Усещам силна болка там долу. Вече съм мокра. Ръцете му минават през всяка моя извивка докато ме целува.
Мушка ръката си под гърба ми и разкопчава сутиена ми и го захвърля настрани. Спуска се и засмуква зърното ми. От мен излиза стон.
След миг захвърля и бикините ми.
Когато вкарва пръстите си в мен изстенвам. Започва да ги търка мъчително бавно по клитора ми.Дразни ме.
- Алек.-прошепвам.
Той се усмихва разбрал намека ми. Започва да забързва темпото и прави кръгови движения. Точно,когато си мислех,че топлата течност ще потече и ще ме връхлети топла вълна на удоволствие Алек спира и изкарва пръстите си от мен.
Надвесва се над мен и ме гледа право в очите. Придърпва ме и ме целува страстно по устните. Изведнъж се отдръпна и усещам топлия му дъх по врата си.- Ще те накарам да крещиш името ми.-Алек прошепва в ухото ми и ме кара да настръхна.
Алек опира еректиралия си член на отвора ми и го потърква между срамните ми устни,дразнейки ме. Боже...искам да усетя члена му в мен.
- Алек. Моля те!- извиках му,молейки му се да продължи. Възбудата ми надделя. Той се усмихва.По дяволите!
Мразя,че му предоставям такъв контрол над тялото си,но просто имам нужда да го усетя точно сега.
Алек раздалечава бедрата ми и влиза в мен. Остава така за момент давайки ми възможност да свикна с огромния му член. След това прави бавни тласъци. Боже мой!
Устните ни отново се срещат и се сборичкват страстно. Повдига бедрата ми и прониква още по дълбоко в мен. Движи се бавно. Примес на болка и удоволствие се преплитат,когато той забързва темпото,изпращайки ме в света на удоволствията.
- Кажи ми,че си моя!-Алек прошепва в ухото ми.
- Твоя съм.-изстенвам.
- Точно така. Само моя! Не го забравяй.
Започва да ме чука по-силно. Поставям ръцете си на тила му и обвивам бедрата си около него,притискайки го към мен и започвам да движа таза си в неговия ритъм. Той повдига дупето ми,за да поема члена му още по надълбоко и забързва още повече. Забивям ноктите си в гърба му с една припряна женска нежност. Усещам как оргазмът наближава.
- Алек! Не мога повече...-изтенвам силно.
- Задръж още малко Вълъри.
Алек се забива още по-силно и дълбоко в мен. Чукайки ме като животно. Аз стена и крещя името му. Не мога да го задържам повече. Извивам гръб и освобождавам оргазма и той ме помита. Алек също свършва вътре в мен,ръмжейки като животно. Пред очите ми е черно и ги затварям. Това е най-изпепеляващият оргазъм,който съм изпитвала някога.
Не искам да си го признавам,но това беше най-хубавият секс в живота ми. Найстина е много добър,но няма да му го призная.
Алек излиза от мен и се отпуска на леглото по гръб и двамата дишаме тежко.~1 час по-късно~
В момента лежа в обятията на Алек. Чувствам се толкова добре. Повдигам се леко,за да мога да го погледна в очите.
- Какво има?-прошепва той.
- Аз искам да те питам нещо.
- Давай.
Алек улавя кичур от косата ми и започва да си играе с него.
- Защо искаш всички да си мислят,че си лош?
Когато Алек чу тези думи спря да си играе с кичура от косата ми и го пусна. Размърда се и леко се изправи,така че да е в седнало положение. След това премести погледа си към мен. Ледено сините му очи бяха впити в мойте.
- Защото аз съм лош,Валъри.
- Аз не мисля така.
- Това е така,защото не ме познаваш.Изведнъж се оказах отново под Алек. На лицето му грейна дяволска усмивка.
- Алек какво правиш?-изкикотих се срещу него.
Алек заби устни в мойте и ми прошепна между целувките.
- Приготви се за втори рунд,красавице.
YOU ARE READING
DARK/Тъмен
RomanceДве разбити души. Два различни свята. Той е като черното,тя е като бялото. Една тяхна среща променя живота им завинаги. Какво ще се случи,когато младата лекарка пресича пътя си с шефа на мафията? Дали любовта ще ги излекува или разруши напълно? # 1...