Глава 33

2.1K 86 1
                                    

Алек

Наблюдавам как Валъри спи на съседната седалка до мен. Златисто русите и коси бяха леко разпиляни, а един кичур бе паднал на лицето и. Протягам ръка и го отмествам.  Наблюдавам я внимателно. Всяко нейно вдишване и издишване. Сканирам чертите на лицето и,запаметявайки ги в съзнанието си. Свеждам поглед надолу и виждам коженото си яке. Валъри го е притиснала към гърдите си.
Протягам ръка и усуквам един кичур около пръста си.

-Знам,че въобще не те заслужавам...след всички ужасни неща,които съм извършил..

Поемам си дълбоко въздух и продължавам.

- Бил съм с много жени преди теб,но те не са означавали нищо за мен..до сега. В онази нощ,когато катастрохирах и отворих очи пред мен стоеше ти.. Точно като ангел. От този момент ти влезе в живота ми и го преобърна напълно. Беше постоянно в мислите ми..по ирония на съдбата непрекъснато се засичахме.

Въздъхвам и приближавам кичура към лицето си. Вдишвам арома му и го пускам.

- Колкото и да искам да бъдеш до мен,знам че ще си тръгнеш... Ще си тръгнеш,когато видиш какво чудовище съм.

Протягам ръка към лицето и.С опакото на ръката си я галя съвсем нежно и леко, сякаш всеки миг ще се разпадне под пръстите ми и ще изчезне.
- Някой ден ще ти кажа всичко това,когато си будна. Ще те кажа,че досега не съм позволявал на някой да стане толкова важен за мен колкото ти.. Щях да ти кажа,че-

Телефона ми започва да вибрира и се отдръпвам от Валъри,за да го взема. Взимам го и излизам навън. Правя няколко крачки от колата и се спирам точно до ръба  на хълма. Вдигам телефона към ухото си и слушам.

Валъри

Събудих се от гласа на Алек,въпреки че говореше много тихо,за да не ме събуди. Не отворих очи. Престорих се на заспала. Усетих как Алек улавя кичур от косата ми и го усука около пръста си.

-Знам,че въобще не те заслужавам...след всички ужасни неща,които съм извършил..

- Бил съм с много жени преди теб,но те те са означавали нищо за мен..до сега. В онази нощ,когато катастрохирах и отворих очи пред мен стоеше ти.. Точно като ангел. От този момент ти влезе в живота ми и го преобърна напълно. Беше постоянно в мислите ми..по ирония на съдбата непрекъснато се засичахме.

DARK/Тъмен Donde viven las historias. Descúbrelo ahora