Глава 15

2.6K 101 2
                                    

Алек

- Шефе имаме добра новина. Открихме Маркъс. Той е в града.

Когато чувам името му ме обзема гняв. Той е човекът убил сестра ми. Кръвта ми кипи. Бесен съм.
- Добре момчета свободни сте.-всички излезнаха от стаята. Остана само Люк,но сега нямам време за него.
Взимам каската на мотора и тръгвам да излизам.
- Алек къде отиваш?- единствено гласът на Люк се чуваше в стаята.
- Отивам да разпусна. Не ми звъни,имам нужда да остана сам.
Люк ми кимна и аз излезнах.

Увеличавам скоростта на мотора,имам нужда да усетя прилива на адреналин в кръвта. Движа се с бясна скорост. Свикнал съм да живея на ръба.
Мислите в главата ми ме побъркват. Не мога да си избия тези сини очи. По дяволите! Трябва да спра да мисля за нея.

Времето навън е студено и духа лек вятър. След минути започва да вали дъжд.
Имам нужда от разсейване. За това се отправям към бара. Дъждът се усилва.
След малко спирам пред бара и изгасям мотора си. Слизам и си свалям каската.
Когато поглеждам настрани не мога да повярвам на очите си.

Валъри.

Забелязвам я в далечината,но тя не е сама. При нея има някакъв мъж. Взимам ключовете от мотора и отивам към тях. Докато отивам към тях той я целува. Само след миг Валъри го отблъсква и му удря шамар. Обръща се и си тръгва. Копелето отива след нея и я хваща за ръката като я обръща към него. Само като си представя Валъри с друг побеснявам. Валъри го рита в корема и той пада на земята. Не след дълго я притиска към стената и и извива ръката.
- Пусни ме!-извиква Валъри.
- Ах ти малка кучко. Как смееш да ме удряш?

Валъри

Той извива ръката ми много силно. Усещам парещата болка.
- Махни се от нея!
Този глас...
След миг мъжът отпуска хватката си и аз се измъквам. Пред себе си виждам Алек. Какво прави той тук? Алек хваща ръката ми и ме избутва зад гърба си. Хвърля ми лек поглед и се обръща отново към мъжа. Всъщност той се казва Джордан. С него се запознахме в бара. Той пи твърде много.
- Какво правиш пич тя е моя,намери си друга.-Джордан извика срещу лицето на Алек.
Забелязах как юмруците на Алек се свиха.
- Не мисля така.-отвърна му Алек през зъби.
Джордан замахна с юмрук към Алек,но той беше твърде бърз и избегна удара. След това Джордан получи множество удари от страна на Алек.

Започва да ме обзема страх.

Алек хваща Джордан за гърлото и го вдига във въздуха като го опира в тухлената стена. От носа на Джордан тече кръв и той се задушава.

DARK/Тъмен Onde histórias criam vida. Descubra agora