В главата има еротична сцена +🔞
Валъри
Отварям леко очи и виждам,че съм в обятията на Алек. Не мога да повярвам на очите си. На лицето ми се появява широка усмивка. Той спи толкова спокойно. Поставам ръка на гърдите му и чувам как сърцето му бие. С другата си ръка слушам как бие моето. Сърцата ни бият заедно като в синхрон,в еднакъв ритъм...
Стоя и го гледам как спи. Нямам никакво съмнение,че той определено е най-атрактивният мъж,който съм виждала някога,също и най-опасният. Но той има тази опасна аура около себе си.
Нещо в Алек ме привлече още първия път,когато го видях в нощта на инцидента. Тази негова тъмнина...още тогава усетих тази аура,а и тези ледено сини очи. Само като ги гледам и изпадам в транс. Обещах си да не се влюбвам,но не успях да спазя обещанието си.Всички ние нарушаваме собствените си правила заради някого.
Оглеждам Алек внимателно. Сега имам възможност да огледам татуса на ръката му по-внимателно. Очите ми следят всеки един детайл и едновременно с това пръстите ми минават по него. Когато Алек отваря очи се дръпвам светкавично бързо назад като опарена.
- Добро утро,Валъри! Надявам се гледката да ти е харесала.-на лицето му се появява онази дяволска усмивка.
- Не..н-не аз не знам за какво говориш. - отвърнах му нервно като леко заекнах.
Тръгнах да се изправям,когато Алек ме бутна обратно в леглото. Изведнъж се оказах под него.Полуголото му тяло се притискаше в моето. Беше се подпрял само на лакти и се взираше в очите ми. Сърцето ми започна да бие като лудо. Имам чувството,че всеки момент ще се пръстне.
Алек поставя палец на устните ми и го движи бавно. В очите му виждам похот и желане.
- Алек какво правиш?-питам го нервно като прехапвам долната си устна.
- Подлудувяш ме Валъри. Не прави повече това.-гласът му беше дрезгаво секси.
- Не разбирам.-бях объркана. -Какво направих?
Начинът по който Алек ме гледаше право в очите ме прави още по-нервна. Дишам тежко в опит да учестя пулса си без да осъзнавам,че той сигурно е забелязал. По бузите ми се появява руменина и отново прехапвам долната си устна. Правя това,когато съм нервна.- Мамка му,Валъри! Желая те адски много!
Алек забива устни в мойте. Целува ме леко грубо,но без да ме наранява. Целувката ни е страстна. Усещам как ръцете на Алек обхождат тялото ми. Опипва всяка моя извивка. Ръката му спира на бедрото ми и го придърпва към кръста си. Когато и двамата оставаме без дъх той отдръпва устните си и ги заравя във врата ми. Когато меките му устни докосват врата ми от мен излиза стон.
ESTÁS LEYENDO
DARK/Тъмен
RomanceДве разбити души. Два различни свята. Той е като черното,тя е като бялото. Една тяхна среща променя живота им завинаги. Какво ще се случи,когато младата лекарка пресича пътя си с шефа на мафията? Дали любовта ще ги излекува или разруши напълно? # 1...