Rozdział IX

262 22 10
                                    

Wstałam o 6:30 i zaczęłam się ogarniać. Był bardzo ciepły dzień września, więc ubrałam krótki kombinezon z tropikalnym motywem. Zrobiłam sobie delikatny makijaż, a moje „włosy o barwie zboża" związałam chustą. Gdy sięgnęłam po telefon zauważyłam iż dostałam wiadomość na messengerze.

Od: Krzysztof

Hejka! Jest już po 6:30 więc na pewno nie śpisz. Mam nadzieję, że próby idą pomyślnie. Nie ukrywam, że z chęcią usłyszałbym kawałek twoich wyczynów. Mogę prosić o nagranie demo Rito?

Do: Krzysztof

Witam panie Krzysztofie! Oczywiście, iż próby idą pomyślnie, jakby że inaczej. Choć w sumie niech pan to sam oceni.

Do wiadomości dołączyłam nagranie piosenki „ Status mojego ja" .

Od: Krzysztof

Holy shit... Fenomenalne wykonanie! Naprawdę! Coś czuje, że nasza współpraca się przedłuży, oczywiście jeśli chcesz...

Do: Krzysztof

To się zobaczy... muszę spadać do szkoły. Pa<3

Od: Krzysztof

Pa <3

Następnie napisał Alan.

Od: Alan

Czekam 

Ubrałam krótkie, białe Conversy i zeszłam na dół. Tam zauważyłam piękne, białe Audi a1, do którego wsiadłam.

–Hejka– przywitałam się.

–Hej– przywitał mnie pocałunkiem w polik– Jedziemy?

–Tak– powiedziałam z lekkimi rumieńcami na twarzy.

–To zapinaj pasy i ruszamy– zrobiłam o co poprosił.

Po chwili byliśmy w szkole.

–No i jesteśmy– powiedział gdy zaparkował.

–Dzięki za podwózkę– podziękowałam z uśmiechem.

–Polecam się na przyszłość– wyszliśmy z auta i zmierzyliśmy w stronę szkoły.

–Oh God...– powiedziałam gdy ujrzałam Wandę.

–Co jest?– zapytał a ja pokazałam wzrokiem na dziewczynę– Spokojnie, nie przejmuj się nią. Widziałem cię w akcji i wiem, że dasz sobie radę. Dobra ja lecę na zawodowe, do później– przytulił mnie na pożegnanie.

–Pa pa– również go przytuliłam i udałam się pod klasę.

Nie było tam Julii i zostałam sama. Gdy nauczyciel otworzył klasę, weszłam do niej ostatnia i zajęłam miejsce z tyłu przy oknie.

Do: Julia

Hej, czemu cię dziś nie ma?

Od: Julia

Nie chciało mi się iść i pojechałam na zakupy :P

Do: Julia

Czemu mi nie powiedziałaś...

Od: Julia

Bo musisz mieć 100% frekwencji, żeby dostać się do teatralnej. Zapomniałaś już?

Do: Julia

Ah no tak! Jak ty o mnie dbasz... To miłych zakupów. Jak jutro przyjdziesz może będzie 1 osoba mniej w klasie. Wanda wkurza mnie swoją obecnością...

Miłość Miłość || Krzysztof ZalewskiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz