Keď prídem domov nájdem mamu sedieť pri stole.
"Prečo si doma tak skoro?" Spýta sa ma prekvapene.
"Netvár sa , že o tom nič nevieš" poviem mierne nahnevane.
"O čom to hovoríš?" Nechápavo na mňa pozrie.
"Myslím tú sprostú úlohu zo školy"
"Jaj. Myslíš to"
"Áno myslím to" zazriem na ňu.
"Aspoň sa naučíš samostatnosti"
"To nemyslíš vážne " odvrknem.
"Prestaň sa správať ako pubertička a choď sa zbaliť" skríkne po mne. Nahnevane odídem do izby. Vytiahnem kufor a nahádžem doňho všetko oblečenie.
"Spokojná?" Donesiem kufor pred mamu.
"Bolo to také ťažké?" Spýta sa ma ironicky.
"Nie" odvrknem. Naberem si jedlo čo uvarila aby som nebola v novom byte hladná. A ani neviem ako a pred domom stojí William.
"Už musím ísť mami" zakričím na mamu.
"Budeš mi chýbať" silno ma obíme.
"Aj ty mne" objatie jej opätujem.
"Dávaj si pozor a neporuš žiadne pravidlá" napomína ma.
"Neboj mami" ubezpečím ju. William silno zatrúbi.
"Už musím ísť odvoz čaká" poviem mierne podráždene. Posledný krát sa obímeme a ja odídem preč. Pred domom stojí čierny Range lover. Je mi divné do takého drahého auta nastúpiť. William si to všimne a otvorí mi dvere. Neochotne do auta nastúpim.
"Dlhšie to trvať nemohlo" povie hneď ako nastúpim do auta.
"Más nejaký problém?"
"Mam ich milíon" odvrkne a zvyšok cesty sa už nerozprávame. Ani nie za dvadsať minút už stojíme pred naším bytom. Vyzerá to tu dobre. William otvorí dvere a mi sa ocitneme v trojizbovom byte. Je to tu nádherné. Všetko je to tu zariadené do škandinavskeho štýlu.
"Nevyzerá to zle" ozve sa William.
"To nemyslíš vážne je to tu nádherné" neveriacky naňho pozriem.
"Videl som už krajšie" povie a odíde do kuchyne.
"Poď sem dačo som našiel" zakričí na mňa s kuchyne. Idem rovno za ním. Ked vojdem do kuchyne skoro odpadnem. Je krásna. Celá je zladená do bielo šeda. Jednoducho nádhera.
"Pozri máme pravidlá" ukáže papier. Prídem k nemu a vytrhnem mu papier z ruky a začnem čítať.
"Keďže ide o školskú úlohu platia aj nejaké pravidlá po 1. Je zakázané rozbíjať nejaký majetok v tomto byte.
2. Je zakázané piť alkohol.
3 . Ubližovať dievčatám.
4. Je zakázany pohlavný styk" dočítam pravidlá a pozriem sa na Williama.
"Ten alkohol nemôžu myslieť vážne. Veď mam 19 kľudne môžem piť" začne sa rozčuľovať.
"Naozaj ti práve to prekáža?" Spýtam sa ho neveriacky.
"A čo iné by mi malo prekážať. Veci rozbíjať nebudem. Ubližovat ti tiež nie. A sex s tebou ani vo sne" urazene sa naňho pozriem.
"To si ako myslel?" Spýtam sa ho nahnevane.
"Jednoducho nie si môj typ" odvrkne.
"Počkať ja sa ti páčim cica?" Zaškerí sa na mňa.
"Ty? Ani vo sne" odvrknem.
"Ale neklam. Vidím , že si zo mňa vlhká" zasmeje sa.
"Naser si" odpochodujem z kuchyne preč. A vojdem rovno do detskej. Detská izba je celá do ružova. A v postielke leží dieťa.
"Našla som naše dieťa" zakričím na Williama.
"Super" zakriči s kuchyne.
"Teba nezaujíma?"
"Vyzerám tak , že by ma zaujímalo?" Oprie sa o rám dverí.
"Si odporný" pokrútim nad ním hlavou.
"Ale tebe sa očividne odporný chlapci páčia" znova sa na mňa zaškerí. Ale ja mu už na to neodpovedám a pozriem sa na naše dieťa. Vyzerá úplne reálne. Je to ešte malé bábätko a je strašne zlaté.
"Pozri aké je zlaté" ukážem ho Williamovi.
"Strašne" odvrkne a odíde do obývačky.
"Neboj tvoj oco je kretén. Ale ja ťa mam rada" pobozkám ho na čelo a vratim späť do postielky. Pozriem si ešte zvyšok domu. Kúpeľňa je hneď vedľa detskej izby. Je krásna veľká a priestranná. Je tam veľky sprchový kút a aj vaňa. A vedľa kúpeľne je spáľňa. V strede nej je veľká manželská posteľ a na kraji je skriňa. Je to tu jednoducho krásne. Zoberem si kufor a vybalím si všetky veci. Keď dovybaľujem rozhodnem sa ísť pozrieť kuchyňu. Rozmýšľam , že si niečo navarím lebo som hladná. Lenže ked otvorím chladničku zistím , že v nej nič nemáme.
"Ideš niečo variť?" Vojde do kuchyne William.
"Chcela som lenže nemáme jedlo" zavriem chladničku a pozriem sa na Williama.
"Tak niečo objednám a zajtra skočíme na nákupy" navrhne.
"Dobrý nápad" súhlasím.
"Pizza?" Iba prikívnem. William objedná pizzu a o 15 minút sa ňou už napchávame.
"Som skvelý manžel" ozve sa William.
"A to už prečo?" Nechápavo sa naňho pozriem.
"Lebo som nám vybavil večeru"
"Len si objednal pizzu" prostestujem.
"Ale aj to je práca"
"Ano veľmi ťažká" poviem ironicky.
"Idem spať" rozhodnem sa nakoniec.
"Bez tejto informácie by som neprežil" povie ironicky William ukážem mu prostredník a idem si ľahnúť do postele.V noci sa zobudím nato ako si niekto vedľa mňa ľahol.
"Hádam tu nechceš spať?" Spýtam sa ho prekvapene.
"A kde by som mal spať?"
"Na guači" odvrknem
"Tak to ani vo sne" nesúhlasné pokíva hlavou William.
"Ale ja s tebou spať nechcem" poviem nahnevane.
"Neboj ani sa ťa nedotknem. To mi k šťastiu nechýba. Radšej sa spravím rukou" zaškerí sa a otočí sa na bok.
"Sviňa" otočím sa a zaspím.Zobudím sa na to ako ma niekto kope do nohy.
"Čo chceš?" Nahnevane skríknem na Williama.
"Reve ti decko. Tak sa oňho kurva choď postarať" povie nahnevane William.
"To dieťa nie je len moje" nahnevane sa postavím a idem za dieťaťom.
"Tíško" zoberiem ho na ruky a snažím sa ho utíšiť. Ale ono neprestáva plakať. Ach toto bude dlhá noc.
YOU ARE READING
Fake Family
Teen Fiction"Ak chceš sex stačí povedať" uškrnie sa. Hneď sa od neho odtiahnem. "Bože ty si prasa" buchnem ho do pleca a odídem. "Ak by si si to rozmyslela stačí povedať" zakričí za mnou. "To sa nestane" odbijem ho. "S tým si nebuď taká istá cica. Keď niečo Wi...