75

1.9K 75 0
                                    

"neverím že ťa pustili kamoš" ozve sa hneď Erik ako vojde aj s chalanmi do nášho bytu. Hneď na druhý deň ako sme prišli domov trvali na návšteve.

"Tak keď som bol nevinný" povie s úsmevom na tvári William.

"To je pravda" prikývne Sam a pobúcha ho po pleci.

"Som rád ,že toho sviniara chytili" ozve sa Noah a spokojne si sadne na gauč.

"Presne. Nech si pekne zhnije v base" prikývne William a odíde zobrať do chladničky fľašky piva.

"Mňa by len zaujímalo kto to bol" spýta sa Erik.

"Isto nejaký debil" mykne nad tým plecom Noah.

"Prečo si to myslíš?" Nechápavo sa ho spýtam a sadnem si na kraj gauča.

"Ktorý normálny človek zabije človeka?" Nechápavo pokrúti hlavou.

"Ten ktorý má na to dôvod" zhodnotím.

"Súhlasím s Norou" prikývne William a jemne ma pobozká na čelo.

"A vieme kto to vôbec je?" Spýta sa nás Erik popritom ako si otvára fľašku piva.

"Nie. Dozvieme sa to vraj až o týždeň" vysvetli mu William.

"A teraz keď si voľný tak bude aj svadba?" Žmurkne naňho Noah a chalani vybuchnú do smiechu.

"Jasne že bude. Chcem aby moja láska mala oficiálne moje priezvisko" usmeje sa na mňa a jemne ma pobozká.

"Normálne sa neviem dočkať" povie šťastne Sam.

"Toho že bude moja?" Spýta sa ho s úškrnom na tvári William.

"Nie z toho ale z toho jak sa tam dobre opijem" povie šťastne a odpije si z fľašky.

"Ty si idiot" drgne doňho zo smiechom William.

"A aj tak ma máte radi" pošle všetkým vzdušnú pusu.

"Keď nemáme na výber" povie zo smiechom Erik.

" Čo si to povedal?" Prepychne ho pohľadom .

"Dobre si počul" nahlas sa Erik zasmeje. A z ničoho nič po ňom Sam skočí a začnú sa tam byť. S Williamom vybuchneme do smiechu správajú sa presne ako malé deti.

Po asi dvoch hodinách sa chalani rozhodnú ísť domov.

"Majte sa" zamávame im od dverí a rýchlo ich za nimi zavrieme.

"Vaňa?" Spýtam sa s úsmevom na tvári William.

"Súhlasím" uškrnie sa na mňa. Chytím ho za ruku a začnem ho viesť do kúpeľne.

" Dúfajme že nedopadne ako tá posledná" povie zo smiechom William.

"Musíme dúfať" usmejem sa naňho a zavriem za ním dvere. Do vane nastavíme správnu teplotu vody nech sa nám pomaly napúšťa. Williamovi ani nemusím nič hovoriť a už do nej automaticky dáva penu. To je taká naša tradícia. Vaňa jediné s penou.

"Vieš ako mi toto chýbalo?" Spýtam sa ho s úsmevom na tvári a ruky si mu obmotám okolo krku.

"Tak veľmi ako mne?" Naklaní si hlavu jemne na bok.

"Ešte viacej" postavím sa na špičky a spojím naše pery do jedných. Tento jemný bozk mi neuveriteľne chýbal.

"Nemyslím sa , že sa niečo také dá" odpovie s úškrnom. Pomaly má začne vyzliekať.

"Vieš ako veľmi mi chýbalo tvoje telo?" Spýta sa a vyzlečie mi tričko. Pohľadom na celú hltá.

"Tvoje nádherné prsia" pokračuje ďalej s ani neviem ako a mám dole aj podprsenku , ktorá si už hneď našla miesto niekde na druhej strane kúpeľne.

"Tvoje krásne bruško" kľakne si dole na kolená a jemne ma pobozká na pupok. Čo mi automaticky spôsobí zimomriavky.

"Tvoje nádherné dlhé a štíhle nohy" chytí mi gate a stiahne ich dole. Od lýtka až hore má celú posieva bozkami. Až do ukončí na pri kraji nohavičiek

"A tvoja kráska" povie s úškrnom a zubami mi stiahne nohavičky, ktoré si veľmi rýchlo nájdu miesto pri mojich nohách. William sa na mňa celý čas usmieva z jeho pohľadu cítim bezpečie a istotu. Pomaly sa postaví a nakloní sa k mojím perám. Prisaje sa na ne a začne ich pomaly bozkávať. Najskôr sú to len jemne bozky ale hneď sa menia na vášnivé. Jeho ruka mi automaticky smeruje na zadok.

"Skoro som zabudol na tvoj šťavnatý zadok" povie s úškrnom ale ja jeho slová už nevnímam. Jedine čo chcem je on. Bozkávame sa vášnivo ako keby sme bez tých bozkov nevedeli žiť. Keď v tom William stopne.

"Išli sme sem kvôli vani predsa" povie s úškrnom.

"Ale " zavrčím jemne. William sa len usmeje a chytí ma za ruky. Ako nič ma odnesie do vane a jemne ma do nej položí. Čo najrýchlejšie sa vyzlečie aj on. Keď znova uvidím jeho telo chcem ho mať v sebe ešte viac ako predtým.

"Pod už ku mne" poviem nedočkavo.

"Prečo si taká nedočkavá?" Spýta sa ma zo smiechom a vlezie ku mne do vane.

"Lebo som s tebou nebola ako dlho" poviem a zahryznem si do pery.

"Na dobre sa dlho čaká" povie s úsmevom na tvári.

"Ale ja nechcem čakať" poviem rozhodne a začnem sa k nemu približovať. Sadnem si obkročmo naňho

"Chcem ťa" zašepkam potichu. A hneď na to ho ucítim v sebe.

"Bože" vzdychnem slastne. Presne toto diom potrebovala.

"Rozmýšľala som " ozvem sa a nohou mi prechádzam po hrudi .

" Počúvam" usmeje sa na mňa William.

"Čo ak ten vrah je niekto koho poznáme?" Spýtam sa ho opatrne.

"Nemyslím si" nesúhlasné pokrúti hlavou.

"Prečo?" Nechápavo sa ho spýtam.

"Lebo to by sme vedeli" povie rozhodne.

"Hej máš pravdu" prikývnem.

"A čo spravíme so svadbou?" Začne a rukou mi začne masírovať nohy.

"Neviem" poviem pravdu a zakloním hlavu dozadu. Prečo to je také príjemné?

"Podľa mňa to necháme na pozdejšie nie?" Navrhne William.

"Asi hej. Teraz by to bolo divné" súhlasím. Mať svadbu hneď potom ako ho pustia z väzenia. Ďakujem ale to naozaj neprosím.

"Veď nejakú dobu vydržíme " pokračuje William.

"Jasne že vydržíme. Veď sme spolu už ako dlho" povie a usmejem sa naňho.

"Veď to" prikývne.

"Neboj budeme ju mať len pozdejšie" ubezpečím ho.

"Veď ja viem. Ale už chcem byť tvoj manžel" povie a smutne

"A potom to budeš ľutovať" poviem zo smiechom.

"To nikdy" nesúhlasí so mnou.

"Nikdy nehovor nikdy"

"Hej to je pravdu" prikývne

"Uvidíš bude to super všetko" žmurknem naňho .

"S tebou to môže byť jedine super" povie zasnene a jemne ma pobozká a už ma nepustí.

Fake FamilyWhere stories live. Discover now