Ráno sa zobudím skôr ako William. Tak sa rozhodnem prekvapiť ho. Dlhší čas sa sťažuje ,že mi nikdy nespravím raňajky. Takže dnešok bude výnimka. Napadlo ma , že mu spravím praženicu aspoň ho prekvapím a obydvaja budeme mať konečne raňajky. Lenže nech sa snažím ako chcem nestíham to. Rýchlo miešam praženicu aby neprihorela lebo má namále. Keď v tom sa mi okolo pásu obmotajú Williaomove ruky.
"Bré ráno" pozdraví ma a venuje mi pusu na krk.
"Dobré ránko" usmejem sa naňho.
"Niečo tu krásne vonia. Nečakal som , že spravíš raňajky" povie prekvapene.
"Presne o to mi šlo" uškrnniem sa a vypnem sporák. Myslím si , že praženica je už hotová.
"A čo keby sme nejedli praženicu" william ma rýchlo otočí a ocitneme sa tvárov tvár.
"A čo iné by sme mali robiť?" Nechápavo sa ho spýtam.
"Napadá ma milión lepších vecí" uškrnie sa a začne posávať môj krk bozkami. Obmotám si ruky okolo jeho krku a pritihnem sa ešte bližšie. Z krku sa presunie na moje pery a zmocní sa ich. A jazykom sa pokúša dostať do mojích uzavretích pier. Od vzrušenia mu to povolím a on sa pomedzi bozky usmeje. Automaticky mu obmotám nohy okolo bokov a on ma vydvyhne na kuchýnskú linku."Si skvelá" zašepká mi do ucha a jazykom mi prejde po ušnom lalôčiku. Jemne ma doňho uhriznie. Ja od vzrušenia vzdychnem jeho meno. William sa uškrnie a presunie sa s ucha na môj krk. Pomaly smeruje s krku na moje prsia. Rukami ma bevne drží za boky. Chytím ho za okraj trička a strhnem mu ho behom sekundy.
"oo niekto tu je nedočkavý" a uškrnie sa na mňa s tým svojím sexi úsmevom pri ktorom sa roztápam. Rukou sa začne dotýkať mojích pŕs. A ani neviem ako a moje tričko sa ocitne na zemi. Nikdy som nemyslela , že sa ja ocitnem polonahá pred Williamom Blecom.
"Si nádherná" zavzdychá a jazykom mi prejde po bradavke. začne sa mi hrať s prsiami a ja od vzrušenia vzdychám jeho meno. S pŕs mi pomaly prechádza na brucho. Jemne ma pobozká na podbruško a zastane pred gombíkom od nohavíc.
"Chceš to?" spýta sa ma. Od vzrušenia neviem ano odpovedať.
"Odpovedz mi" povie mierne nahnevane čo ma ešte viac vzruší. Na jeho otázku iba prikývnem. William sa uškrnie a pomaly mi začne rozopínať zips.
YOU ARE READING
Fake Family
Teen Fiction"Ak chceš sex stačí povedať" uškrnie sa. Hneď sa od neho odtiahnem. "Bože ty si prasa" buchnem ho do pleca a odídem. "Ak by si si to rozmyslela stačí povedať" zakričí za mnou. "To sa nestane" odbijem ho. "S tým si nebuď taká istá cica. Keď niečo Wi...